TOP_GUN
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно TOP_GUN
-
Ранг
Начинаещ
-
Колега, възможно е просто да си забравил колата отключена. Ако не... със сигурност има не един начин за заобикаляне на алармите. Аз съм чувал за няколко:1. ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧЕН ВАРИАНТ:Най-простият от този род способи важи само за алармите със статичен код. (Май вече почти не останаха такива.)Та... Омайна лунна нощ е. Джамбазина минава през паркинга и удря един шут на избраната кола и продължава нататък. Колата почва да пищи. Собственика излиза на терасата. Оглежда се. Псува тихичко и натиска дистанционното. Клик-клик. Колата вече не пищи. Междувременно джамбазина вече има кода за деактивация на алармата. Не е толкова сложно. Просто носи ресивър, който запаметява излъчения от дистанционното код. След половин час минава пак и използва запаметения код за да деактивира алармата. Е от тук нататък трябва да може още да отвори вратата и да запали автомобила, но все пак въпроса беше за алармата. За алармите със т.нар. "скачащ", т.е. "променлив" код е известно, че кодът се променя при всяко използане на дистанционното. Той се променя обаче, по точно определен алгоритъм. Чувал съм, че ако бъдат "хванати" няколко последователни сигнала, не е трудно с помощта на компютър да се намери алгоритъма, съответно да се изчисли следващия и по-точно следващиТЕ кодове. Така, че колеги, ако алармата на колата ви се включи два-три пъти последователно за кратко време и без видима причина, имайте едно на ум. По нататък алармите от най-висок предлагат и променлив алгоритъм, двустранна комуникация автомобил <-> дистанционно и т.н. но принципът е един същ - това което е създадено от човек, МОЖЕ да бъде преодоляно от човек. 2. НИСКОТЕХНОЛОГИЧЕН ВАРИАНТ:Омайна лунна нощ е. Ама по-късна. Добрите собственици на автомобили спинкат праведен сън. Лошите момчета не. Джамбазина без да се церемони с ресивъри, транспондери и прочие направо пристъва към отварянето на автомобила. Алармата се задейства и почва да пищи. Ама не достатъчно дълго за да събуди собственика. Някои от евтините модели "умират" след едно елементарно изваждане на бушона за съответния токов контур. Е, поне така съм чувал. Може и да не е така. Ако някъде греша, някой алармаджия да каже. Така или иначе ясно е, че щом дадена алармена система е пусната на пазара, то същата е известна и на лошите и те са си "написали домашното" да я проучат. Значи, в момента когато си купувате дадена аларма, вече има измислен и проверен начин да бъде заобиколена. Затова според мен, истината е не във високите технологии и скъпите марки, а в "нестандартните" решения. Така де, тези за които няма каталог и "service manual". Поздрави !
-
Абе хора, какъв емулатор за газ... колата НЯМА ГАЗОВА УРЕДБА! Да е нещо за икономия !? Хмм.. може... Колата наистина има много приличен разход, но трябва да призная, че я чувствм мааалко скопена. Все пак е 90 коня и с леко купе. Другата ми кола Рено 21 - 1600 кг само ламарината + газова бутилка, карбуратор пак е 90 коня, но като че ли на газ на дръпка от 100-150 метра ще бие хондата... или поне няма да изостане. Иначе, това за транспондера за тол-такси го приемам като възможен вариант.
-
Колеги, сигурно звучи ужасно тъпо, но откак съм си купил колата има две странни електроники дето не мога да ги разбера за какво са и това не ми дава мира. 1. Първата е сложена в двигателния отсек. Бяха ми казали че е аларма и има логика да е такава. Когато купих колата под капака освен тая джаджа имаше сирена, а в купето обемни датчици. В България и сложих аларма при наши си алармаджии, и очаквах тая електроника след това да я няма, ама ЦЪК. Пак си е там и е още свързана. При вкл. на стартера светва червения и диод, при работа на двигателя премигва жълтия с честотата на двигателя. Като се увеличат оборотите мига много бързо и все едно постоянно свети. 2. Втората пластмаса е залепена на предния ми джам. Представлява нещо като щипка, с куплунг с шест женски извода от страната на стъклото. Приемам всякакви предложения и предложения. Ето ви и снимки:
-
Аз предлагам темата да бъде изпратена към важните, защото ви уверявам, че Пешо не е единствения, който се чуди къде му е горивния филтър. Аз преди да прочета тази тема, също гледах опулено под двигателния капак на моята каляска, с надеждата да открия нещо подобно на класическите "голфаджииски" филтърчета !
-
Колеги, след 6 месечно безпроблемно използване на новопридобитата хондичка, ми се случи да не запали. Анамнеза на заболяването: Една хубава вечер на прибиране от работа, заредих 95 H от Лукойл. След това си я паркирах и несъм я бутал 4-5 дена. Междувременно времето стана яко студено. Една хубава утрин решавам, че ще ида с нея на работа. Вкарвам ключа, врътя уверено, стартерът почва да върти но двигателя не се и сеща да заработи. Медицински преглед: Днес най-после ми остана време да и обърна внимание. Установих следното: Бензин - има, искра по кабелите - има, стартерът- върти... двигателят - ОТКАЗВА да заработи. Назначено лечение: След дълго обмисляне, синтез, анализ, индукция и дедукция.... взех решението да си сменя свещите, тъй като не съм ги поглждал откак съм купил колата. Не бях в положение да избирам много, затова взех единственото, което ми предложиха в близкия магазин... BOSCH за 4.50 лв парчето . Както и да е. Сложих ги. Колата запали и работи безупречно, така както си я познавам. Вярно е, че колата заработи, след като смених свещите, обаче продължавам да изпитвам гадното чувство, че в Лукойл са ми налели вода вместо бензин. Като антидот, отидох и налях в резервоара 100 октана от ОМВ. Надявам се горното да е полезно на други колеги с подобен проблем. PS: Свещите които извадих си бяха NGK-Japan, обаче бяха яко зацапани в черно. Доколкото знам това не говори добре за работата на двигателя, но пък до сега не съм имал проблеми с него. Дърпа яко и харчи малко. Дали е възможно да съм зацапал свещите при многобройните ми неуспешни опити да запаля ?? И другото... с тези "BOSCH" за сега работи, но не ме радват много... някой може ли да ми даде съвет какви свещи да си взема и къде да търся във Варна ?