Jump to content

zhasgagi

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно zhasgagi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz 1.4 (2004)
  • Пол
    Женски
  • Място
    София
  1. Привет! Много благодаря за отговора! Долях в по-голямото съдче, дефакто за спирачките, което е. Вторият път беше на долната граница, като бях сипала 5 мм над нея, за да си следя горе долу какво се случва. Ще проследя довечера какво ще е нивото и ще действам спрямо резултата. Аз по-скоро се чудя да не би защото не са ми разботили задните спирачки преди, и да е имало въздух или нещо от сорта и сега като заработиха затова да спада така нивото. Странното е, че 2 дни я карам целодневно и няма проблем и после изведнъж спада и светва лампичката.
  2. Привет! Първо бързам да се извиня, ако не на място пускам темата. Нова съм тук и въпреки търсенето, не намерих нещо по моя въпрос. Преди седмица закарах джазката на сервиз за смяна на накладки, че вече много скърцаха. От там ми казаха, че задните спирачни апарати били много ръждясали и не работят, та трябва да се сменят - хубаво, рециклираха ги и уж всичко точно. Сега сякаш е по-стабилна при спиране, обаче не спира така рязко, ами по-плавно и за да спреш трябва да натиснеш повече педала, а преди не беше така и това малко ме притеснява. Нормално ли е? Другото е, че след като я покарах два дни ми светна лампата за ръчната спирачка, на таблото. От предишни коли знам, че явно нивото в съда е малко, та долях спирачна течност в по-големия съд, че беше под минимума. А, да - за какво са два съда? Преден и заден кръг ли има? Или този по-големия е за нещо друго? След доливането карах я още 2-3 дни без проблеми и взе че пак светна, като понякога в ависимост от това дали карам по наклон или не ту свети ту гасне, сякаш се бъзика от нивото датчика, а е над нивото за минимума. Никак не ми се иска да звъня пак на "майстори", защото след тяхната намеса явно почват проблеми (но пък ми оправиха (уж) задните спирачки). Сега се чудя теч ли има, нещо не е регулирано като хората ли, нормално ли е след смяна на спирачните апарати да се наблюдава нещо подобно, прецакаха ли ме "майсторите"...? Ще се радвам на съвет, акъл, насока.
×
×
  • Създай нов...