Jump to content

zhasgagi

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно zhasgagi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz 1.3 (2016)
  • Пол
    Женски
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Привет! Малко да посъбудя темата. Наскоро се сдобих с Honda Jazz 2016 година. Настъпи момента да сменям гумите и възникна въпросът имам ли TPМS датчици. До сега 2 пъти ми се е случвало да ме предупреждава колата, че има промяна в налягането, и то все с ее случвало като съм на магистрала и карам с висока скорост. Обаче не ми показва поотделно гумите, а просто има предупреждение, за промяна в налягането. Това значи ли че нямам датчици, а съм с индиректна TPMS? Рових в нета и намерих информация за Jazz-чета (Fit) произведени в САЩ и се чудя важи ли и за европейските това или не? Моята реално е произведена в Япония, но я купих от Германия. Файлът намерих от ТУК - може да се окаже полезно за някого.
  2. Здравейте, Rim! Четох че 3-тото поколение джазки имат проблеми с електрониката, както и че акумулатора пада бързо пак заради много електро-екстри, при вас как е и от колко време я карате (на старо ли я взехте?)?
  3. Привет! Много благодаря за отговора! Долях в по-голямото съдче, дефакто за спирачките, което е. Вторият път беше на долната граница, като бях сипала 5 мм над нея, за да си следя горе долу какво се случва. Ще проследя довечера какво ще е нивото и ще действам спрямо резултата. Аз по-скоро се чудя да не би защото не са ми разботили задните спирачки преди, и да е имало въздух или нещо от сорта и сега като заработиха затова да спада така нивото. Странното е, че 2 дни я карам целодневно и няма проблем и после изведнъж спада и светва лампичката.
  4. Привет! Първо бързам да се извиня, ако не на място пускам темата. Нова съм тук и въпреки търсенето, не намерих нещо по моя въпрос. Преди седмица закарах джазката на сервиз за смяна на накладки, че вече много скърцаха. От там ми казаха, че задните спирачни апарати били много ръждясали и не работят, та трябва да се сменят - хубаво, рециклираха ги и уж всичко точно. Сега сякаш е по-стабилна при спиране, обаче не спира така рязко, ами по-плавно и за да спреш трябва да натиснеш повече педала, а преди не беше така и това малко ме притеснява. Нормално ли е? Другото е, че след като я покарах два дни ми светна лампата за ръчната спирачка, на таблото. От предишни коли знам, че явно нивото в съда е малко, та долях спирачна течност в по-големия съд, че беше под минимума. А, да - за какво са два съда? Преден и заден кръг ли има? Или този по-големия е за нещо друго? След доливането карах я още 2-3 дни без проблеми и взе че пак светна, като понякога в ависимост от това дали карам по наклон или не ту свети ту гасне, сякаш се бъзика от нивото датчика, а е над нивото за минимума. Никак не ми се иска да звъня пак на "майстори", защото след тяхната намеса явно почват проблеми (но пък ми оправиха (уж) задните спирачки). Сега се чудя теч ли има, нещо не е регулирано като хората ли, нормално ли е след смяна на спирачните апарати да се наблюдава нещо подобно, прецакаха ли ме "майсторите"...? Ще се радвам на съвет, акъл, насока.
×
×
  • Създай нов...