-
Мнения
461 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
25 NeutralОтносно rusiq_81
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
EG9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Contact Methods
-
Website URL
http://maxspeed-bg.com/
-
Колега намерил си идеалния вариант а се чудиш.Според мен този втория вариант с единия вход и двата изхода е идеален за целта.Взимаш едно такова и две коленца и ако мястото ти го позволява си го слагаш преди разклонението за двете крайни и нещата ще станат.Напред слагаш един резонатор колкото може по голям (в зависимост от мястото) препоръчвам да е елипса понеже ще има по голям обем.Успех
-
Колега това е все едно два резонатора едно след друго.Пести се място и е по тихо от колкото другите понеже газовете минават два пъти през гърнето което е с по голям обем.Същият е принципът на стоковите гърнета само че при тях газовете минават три пъти затова са толкова тихи.Това е
- 1 reply
-
- 1
-
Един съвет от мен,изходът на всмукателя задължително трябва да е поне с 1мм по малък от входа на главата иначе очаквай отрицателен ефект.Ако се получи това разшири с дремел входа на главата.Иначе като цяло ако мотора не е сгъстяван и с по силни валове и изпускател,да се сменя всмукател е безмислено и ще останеш неудовлетворен но все пак от някъде трябва да се започне.Успех
-
Тези джанти от ауди наистина са много леки и не е никакъв проблем да се разпробият на 4х100.Вече имаме тук с Стара Загора такива направени на колегата Freesoul http://picbg.net/pic.php?u=63314KO4er&i=711734 :)/>
-
Sako имах в предвид б18ц4 най масовия и евтин вариан а на ц4 е доста по лек коляновия вал от б20кения и от б18цр
-
Моето мнение е че ако ще се ползва стокова карантия б20 не е надежден вариант и по добре е да се строкне б18 до колкото може примерно до 83-84мм буталца и ще се получи около 1,9Л (не ми се смята с точност) много по надежно и вървящо от тежките карантии на стоково б20 а и се спестяват магистрали и тн.Към колегите за ъглите на леглата на тайп-р ските глави ще кажа че в сливен ми направиха точно тази процедура с леглата на клапаните но цената е доста солена.
-
А аз на някоя от двете помпи
-
По висок профил по добър старт.С 55 ще е по добре.
-
Според мен този колектор не е подходящ за б16.Може би за б18 и б20 ще дойде добре но за б16 ми се струва доста широк и няма да си покаже потенциала че и може и по зле да е с него.Мое мнение не ангажирам никой с него.
-
Ако това е копие на колектор от ITR (което на мен ми прилича) ще отговоря на колегата от личен опит а не какво съм чувал или чел някъде.Докато моят двигател беше стоков наистина ефект нямаше с ITRски всмукател даже смея да твърдя че колата стана по зле от колкото беше НО след доста сменени неща по мотора ефекта си дойде и той беше доста голям.Лично аз 2 пъти сменях всмукатели от слухове че оригиналния бил по добър но уви това абсолютно не е така и то не само във високи обороти а в целия диапазон.Затова моят съвет към колегата е ако ще се пипа нещо по мотора инвестирай ако ще е стоков недей.А дали е оригинален или не все пак говорим за една алуминиева отливка и дали е оригинал или не няма никакво значение ако е 1:1
-
1кг нищо няма да усетиш че дори и 2кг да махнеш пак почти нищо няма да усетиш не си заслужава играчката.Ако ще се маха поне 3 махни за да усетиш някаква разлика.Иначе предполагам ще ти хареса с по лек колата става по респонсна и по приятна за каране но и по неприятна за потегляне от място.На мен лично ми хареса но разликата е малка,аз взех с около 3,5кг по лек от стоковия.
-
Мапа и колектора продадени,останаха само валовете с ролките 50лв.
-
Последни подаръчни цени-всмукател 50лв. валове с ролките 50лв. и мап 10лв.или всичко за 100лв.Спешно
-
Колеги в мотора на момчето са инвестирани около 4000лв. (аз лично съм го правил) и върти до 9700об. От там скоростите стават много дълги а и старта от място на колата малко куца (върти ужасно много) затова колегата иска да инвестира в кутия някой лев