Jump to content

barurumm

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно barurumm

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 6 Aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Автомобилът е с газов инжекцион, много икономичен, двигател 1.4, 90 к.с. Оригинални алуминиеви джанти, плюс комплект зимни гуми с джанти. Здрава ходова част, сменен ауспух. Има работещ климатик. Двигателят работи чудесно, типично за модела, по купето има доста козметични дефекти. Автомобилът е в гр. София Цена - 2200 лв. За контакт: 0885 05 24 60 - Александър
  2. Пиша за да споделя разрешението, ако някой има подобен проблем. fenabg е прав, проблемът е в датчик на ХОЛ в делкото. Просто не е правил добър контакт. Това се установи веднага в сервиза на Слави в Овча купел, докато в няколко други сервиза решиха, че е едиствено и само датчика на коляновия вал, чиято смяна, естествено, не промени нищо.
  3. С три е, еднакво е съпротивлението. Иначе има нещо закачено по кабелите му, вероятно от газовата уредба
  4. Имам същия проблем, все още не знам от какво е. Най-вероятно нивомера
  5. На делкото замерихме бубините и работят, но ако този датчик не работи, може да е от него. Ще проверим и ще пиша
  6. Не знам номера на грешката, в сервиза ми казаха, че дава датчик на коляновия вал, дали е възможно да са го объркали с този в делкото?
  7. 1.4i бензин, 90 к.с., с газова уредба е. Сменен е датчика и показва същата грешка, въпреки, че датчикът работи.
  8. Не знам дали някой би дошъл, но пътна помощ идва и срещу 40 лв. ще ти закара колата до сервиз. Друг вариант е да се дърпате с твърда връзка, но не е много добра идея, при положение, че колата не пали и нямаш спирачки
  9. От известно време колата влиза в авариен режим и при направената диагностика показва хол/позиционен датчик на коляновия вал. Смених го, но грешката продължава да седи, което ме кара да мисля, че проблемът е друг. Колата гасне внезапно, а при движение работи с ограничена мощност и максимум 3500 оборота. Някой имал ли е подобен проблем и от какво, освен датчика може да бъде? Ангренажът е на място, делкото работи правилно.
  10. Да, прави го и на газ и на бензин. Моторът е 1.4 ( 90 к.с.) Няма катализатор - гърнето е за смяна, но това надали може да е причина?
  11. Здравейте, колеги! От известно време имам проблем с хондата (Aerodeck, 2000 год., газ-бензин), свързани със загуба на мощност. Случва се сякаш изведнъж колата "запушва" - рязко губи мощност, понякога почти не може да се движи. В произволни моменти изведнъж "отпушва" и тръгва със стандартната си мощност, след известно време отново губи мощност и т.н. до безкрай. Интересното е, че в моменти, когато е "запушена", оборотите са ограничени до 3500 - повече не може да вдигне, прекъсва. Закарах я на диагностика - откриха проблем в позиционния датчик на коляновия вал, но знам, че тези тип проблеми могат да имат много различни причини. На някой случвало ли му се е нещо подобно и имате ли идеи?
×
×
  • Създай нов...