Jump to content

InsideMan

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно InsideMan

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V II 2.0 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    NoSkypeName

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, протече ми дифа от задна лява полуоска. Предполагам е семеринг, въпроса е може ли да се смени само при свалена полуоска или е нужен демонтаж на целия диф?
  2. Да повдигна темата, някой може ли да сподели отзив с линк за напречни греди за CR-V 3.
  3. Линк:https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 OEM Part Number: 1111115-010-01-000 1x10L Стойност на поръчката: €74.95*1.9775 = 148.21 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Клубни поставки: Не
  4. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 38.95*1.9775 = 77 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  5. Сменят целия модул в Бултрако по сервизната програма.
  6. Шоковия сензор се сменя на канал, а може и без ако ти се лежи пред предната броня. Маха се кората отдолу и с дълго и чупещо рамо за 20-30мин. си готов.
  7. И в крайна сметка излезе слаб акумулатор, след смяната му всичко е както трябва.
  8. Ремонтния комплект го има по всички складове. Не е скъп нещо 10-15лв ще е в различните магазини. Играта с махането и слагането и после обезвъздушаването е голяма. Успех!
  9. Да тази процедура следвам. Ще пробвам и само оригиналното да видим какво ще стане.
  10. Не питай,че пак отказа. Проблема е независимо кое дистанционно използвам, и оригиналното си губи настройката.
  11. И така, след над 20 обучения, нещата се оправих така както се появиха. Нямам обяснение. Важен е крайния резултат.
  12. Горната помпа е с две конусни уплътнения. Първото е водещо, второто обиращо остатъка от течността. Най-вероятно е тръгнало първото уплътнения. Очаквай да падне педала скоро за постоянно. Решението е : 1.Ремонтен комплект уплътнения 2.Нова горна помпа. Имай впредвид, че горните помпи са различни за ляв и десен волан.
  13. И така да си кажа болката, след като акумулатора ми падна докато колата беше на сервиз се получи следното. Обучавам централното заключване със завъртанията и натискане на бутон LOCK/UNLOCK.Обучавам и двете дистанционни, оригинално и китаеца. Работят си в следващите 4-5-6 часа. На следващия ден или с по-голям интервал са загубили синхронизация. Не отключват и искат пак обучение. Идеи от къде да почвам?
  14. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 4L Стойност на поръчката: 25.96*0,95*1,9675 = 48.52лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Варна Бенковски
×
×
  • Създай нов...