Jump to content

Ben Ushela

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Ben Ushela

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 29.07.1978

Profile Information

  • Кара
    Honda HRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Skype
    yordannikolov

Последни посетители

684 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колега. Ще съм благодарен и аз за контакт. Поздрави!
  2. Благодаря Ви за ценните мнения! Оценявам го много! Надявам се да не ми се сърдите с прозаичните въпроси. По мой спомен няма теч от горната помпа, поне не от страна на купето. Ясно е, че предстои смяна на масло и евентуално помпа/и. И отново тест. След което ще пиша тук отново с актуална инфо. Ако ще отварям скоростната кутия на този D16W5, дали е подходящо да се удължи 5тата? Фена ли е човека или и при Омбре може?
  3. Първа влиза винаги лесно. Малко трудно обаче изключва. Задната не е проблемна. 3,4 и 5та са кофти. Иначе педала на съединителя ми се струва доста мек, но нямам база за сравнение, качвал съм се само още един път в едно друго харви, не бе по-различен педала и там.
  4. На място и незапалена, без натиснат съединител влиза само задната. В запалено, стационарно положение всички без задна влизат нормално, задната малко по-шантаво. Температурата на двигателя си е ок, след около минута по-високи обороти, температурата се качва до половината на показателя и оборотите падат. След което правя отново в изгаснало и стационарно положение същата проба. Без съединител и в стационарно положение, влизат 2, 3 и 5та. А като поизтине съвсем, влиза само задна. Това си мисля, че ако бе проблем съединителя, щеше да го прави на всички скорости, а не само на някои? Дали не са изтъркани някои колела от скоростите?
  5. Здравейте. От скоро съм собственик на колата, като до момента нямам опит с поддръжката на Хонда. При проверката в сервиза (в който до момента ми ремонтират предходните коли) не могат да кажат с увереност къде е проблема. Съмнения за съединител. Но можело и скорости. Превключването на предавките след 2ра става само с междинна газ и обороти около 1500-2000. Първите 2 предавки включват относително лесно, като при изключването на 1ва също се усеща леко противодействие, ако оборотите са повечко - невъзможно е изключването от скорост. Моля за съвет. Не бих отказал и други предложения къде в/около Пловдив да ида за ремонта.
×
×
  • Създай нов...