Jump to content

boschmann

Фен
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно boschmann

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 4.08.1987

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Svoge

Последни посетители

2300 профилни разглеждания
  1. Здавей колега, по-добре е да я оставиш да поработи 5-10 мин. на място. Колицата е супер
  2. абе вярно, че е висока като джипка, ама не в тоя смисъл го казвам . Исках да кажа, че не съм забелязъл да стърчи повече от стоковия. Поздави
  3. И аз съм 4-1 и нямам грижи по неравности и т.н. перфектен си ми е от доста време.
  4. Бройте ме ! С голям интерес бих дошъл да погледна под ваще капаци , само да съм свободен.
  5. Филтъра е супер! Има много голяма разлика с него
  6. дай гсм да разговаряме, да си го купя.
  7. можеш ли да го премериш височина, ширина и дебелина? и евентуално снимчица
  8. Благодаря на всички Хондаджии за указаното съдействие и съвети бубината беше мръсница. ЛЕТЯЩИЯ ХОЛАНДЕЦ запали вече мода да спя след 4-и безсънни нощи! И пак БЛАГОДАРЯ на всички
  9. Не можах да видя каде е този сноп понеже всичко е в сняг и лед и трябва да се размръзне,но да речем, че нешо е станало и са се разтопили изолациите на кабелите, като я чеквам нямали да покаже някой датчик като са замасили жиците, а и като закача акумулатора няма ли веднага да се палят кабелите?
  10. Проверих и няма ток на свещите. Какво ще рече това бубина ,делко или нещо друго?
  11. Здравейте колеги имам нужда от съвет какво може да е станало. Карам си леко на 5-а с 50км/ч колата заглъхва, забива муцуната, и тръгва да гасне, но това лесно се оправя давам много гас и натискам съединителя и вече си е нормално всичко-това го правеше преди като я карам лекичко, но не и сега. Изгасна в едно нанадолнище пробвах да я запаля с ключа - не, пробвах на скорост 5-а, 4-а, 3-а, 2-а влиза на 3500 rpm но не пали.Спрях вдиднах капака, а отдоло мерище яко на изгорели кабели, жици и т.н, подуших всичко под капака и установих, че миризмата идва зад двигателя при всмукателните колектори. Задърпах я до вкъщи, че беше тъмно и на следващия ден я поугледах, чеквах я за грешки, нищо не намерих, пробвах да запаля, но неще.ПОМАГАЙТЕ
  12. Здавей те колеги,първо ЧНГ много здраве, щастие и евентуално нова ХОНДА , та на въпроса искам да питам по-опитните в бояджисвото как да си боядисам капака на главата (на клапаните) и смукателните колектори. С каква боя трябва да се пръскат, нещо по-специялно или ...
  13. Колеги ако някой се интересува проблема вече е ясен, Омбре го разби. Имаше проблем с vtec-a в главата едни малки палчета бяха счупени, които зацепват клапаните. Лошото е, че никой няма да си разкомплектова работеща глава, а в ХОНДА искат 480лв. на цилиндър за цялата газоразпределителна система и се принудих да си купя цял двигател с глава, надявам се скоро да намеря време да го сменя и най-накрая да се усети истинската сила на
  14. Хора май се карате помежду си Моето мнение не знам колко е експертно, но знам, че съм карал и едните и другите само аз си знам къде и как съм ги карал и единственото което мога да кажа е, че HONDA-та си е HONDA
×
×
  • Създай нов...