Jump to content

rtrusev

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно rtrusev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр.Разград

Последни посетители

930 профилни разглеждания
  1. Търся заден ляв стоп.

  2. SRS модула е на пода под централната конзола ( в дясно на педала на газта ).
  3. Относно лентовия кабел. Ползвах от англичанка (втора ръка). Пропуснах да отбележа , че при повредения кабел ми изчезна и клаксона. За скъсването на стария кабел си бях виновен аз. Демонтирах го и при обратния монтаж не го центровах. Това става, като на ръка (посредством чоповете) въртите лентовия кабел до крайно ляво и крайно дясно положение (1,5 оборота в ляво и 1,5 об.в дясно). Не прилагайте усилие за да не го повредите. Трябва да се върти плавно. Като стигне в крайното положение се усеща. Връщате го в средно положение и така монтирате волана.
  4. Колега, лентов кабел, при мен беше така, разбира се ако всичко с въздушните възглавници и предните предпазни колани е наред.
  5. Демонтира се долната жабка и се вижда буксата. Откача се и airbag-а няма връзка с SRS-модула и не функционира. При подаване на контакт (запалване на автомобила), вероятно ще натрупа грешка, която след това трябва да се чисти. При това положение на шофьорския airbag и на обтягането на предните колани при нужда (да не дава господ), не разчитайте - няма да сработят. Препоръчително е при откачането на буксите да се откачи клемата на акумулатора.
  6. Куките влизат свободно в отворите на капака и позволяват движение на капака спрямо корпуса (металния) около 4-5мм. Самия капак от своя страна има щипки, които го закопчават към таблото (не много здраво, с дръпване се разкопчават). За да се надигне капака, значи нещо го подпира одолу, а това е металния корпус на възглавницата. Затова разхлабваш го него, издърпваш го надолу докато прибере и затягаш.
  7. Сваля се жабката. Разхлабват се болтовете, които захващат еърбега към гредата под таблото, намества се до правилната позиция (издърпваш надолу) и стягаш. Капака е захванат към металния корпус на еърбега посредством куки, които са част от корпуса(металния). Относно откачането на акумулатора, добре е да се откачи, но съм го правил и без да се откача.
  8. Компромисно става. И двете ми странични огледала са от англичнка. Настройката е в крайно положение и за двете. Вършат работа ( както казах компромисно).
×
×
  • Създай нов...