Jump to content

ljubomirkn

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ljubomirkn

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте, относно моят проблем с паленето който съм описал малко по-горе - сега през уикенда който мина си направих експеримент и отвъртях горния болт на горивния филтър и след като махнах железната тръбичка видях как нивото на бензина от пълен с гориво филтър след около минута вече не се виждаше нивото му, просто толкова бързо спадна нивото, че след около минута просто изчезна. Както колега dandilov е написал по-горе може би регулатора за налягането на горивото е издухал и да не може да държи налягането на горивото и то да се връща много бързо към резервоара, това е първото нещо което мисля да сменя. Имам два въпроса за които ще бъда благодарен ако някой помогне. 1. Къде точно се намира този регулатор за налягането на горивото. (Карам японка 99-та година 1.4i D14Z1) 2. Дали въпросният регулатор се намира някъде между резервоара и горивния филтър или по-скоро е между горивния гилтър и двигателя - много ме учуди това бързо смъкване на нивото на горивото и затова ми е странно. Понеже тук го наричаме регулатор, аз си го представях някакъв по-скоро клапан който да държи налягането и затова предполагам в случая клапан и регулатор е едно и също ?? Снимката е от интернет не съм я правил аз, просто показвам кой болт развъртях за да видя че нивото на бензина спадна.
  2. Здравейте хора, евала на всички за темата, коментарите и усилията да се разреши проблемът, който и аз изпитвам от около година може би. Карам японка, 99-та година, супер здравата кола ясно е на всички, но от и при мен има много подобен проблем с паленето сутрин. Няма значение зимата или лятото - колата сутрин пали доста трудно (преди това палеше от четвърт оборот както се казва). Сутрин въртя може би около 10 скунди и не дава признак че ще запали, връщам ключа и пак въртя може би още толкова и почва да припукват цилиндрите сякаш пали на 2 на 3 цилиндъра и после постепенно изчиства и се нормализира работата на двигателя. Веднъж запалена колага, ако изгася и завъртя ключа пали от раз. И аз както някой колега горе спомена си мисля че горивото се връща към резервоара и това може да е причината, затова съм пробвал 2-3 пъти да дам на контакт да върна и пак и пак уж за да може бензиновата помпа да подкачи гориво но това не помага. При въртене и запалване доста мирише на бензин около цялята кола като на задавена. Честно казано 5 години по тая кола нищо не съм пипал защото не съм имал никакви проблеми, освен естествено масла, и разни други дребни консумативи. Прочетох коментарите на всички, ще се заема и аз да инвестигирам лека по лека и ще пиша моите наблюдения тук за да може да стигне до повече хора.
×
×
  • Създай нов...