Здравейте хора, евала на всички за темата, коментарите и усилията да се разреши проблемът, който и аз изпитвам от около година може би. Карам японка, 99-та година, супер здравата кола ясно е на всички, но от и при мен има много подобен проблем с паленето сутрин. Няма значение зимата или лятото - колата сутрин пали доста трудно (преди това палеше от четвърт оборот както се казва). Сутрин въртя може би около 10 скунди и не дава признак че ще запали, връщам ключа и пак въртя може би още толкова и почва да припукват цилиндрите сякаш пали на 2 на 3 цилиндъра и после постепенно изчиства и се нормализира работата на двигателя. Веднъж запалена колага, ако изгася и завъртя ключа пали от раз. И аз както някой колега горе спомена си мисля че горивото се връща към резервоара и това може да е причината, затова съм пробвал 2-3 пъти да дам на контакт да върна и пак и пак уж за да може бензиновата помпа да подкачи гориво но това не помага. При въртене и запалване доста мирише на бензин около цялята кола като на задавена. Честно казано 5 години по тая кола нищо не съм пипал защото не съм имал никакви проблеми, освен естествено масла, и разни други дребни консумативи. Прочетох коментарите на всички, ще се заема и аз да инвестигирам лека по лека и ще пиша моите наблюдения тук за да може да стигне до повече хора.