vlaa4ws
Фен-
Мнения
18 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно vlaa4ws
-
Ранг
Начинаещ
-
Ми нали това обеснявам от самото начало
-
А аз да те питам, случайно да ти свети и абс-а? Ако е така, пробелема идва първо оттам.
-
Безмилено е, за да стане както трябва излиза повече пари от готовите в интернет...Не че неможе да се направи от няколко тръби с два фланце. Но материята при изпускателните колектори на атмосферните коли особено е доста сложна. Всичко е от значение. Материяла какъв е дебелина на стените,дължина на рънърте,вътрешен диаметър на рънърите. Всички тия неща трябва да са точно определени за да се постигне желания ефект освен звука...
-
Абе колата е далеч от "бавничка", просто времената и на 1/4миля не са много добри заради липсата на вцеплнение в първите 100-150метра. Иначе на доускорение ще очуди много ама много сериозни автомобили. Забележете примерно още на първата гонка с форда как вървят сравнително наравно до момента в който хондата стъпи на асфалта както си трябва. И после става интересно
-
Начи, моя го мерих на г-тек про рр версия, без време за реакция времената са от сорта на 16,3-4 като най доброто беще 16,1. Колата е абслютно сток, дори тогава беше още с катализатор. Много се изненадох че заводските ауспухови тръби са на 45мм Абе работата ще е на кантар с такъв фият в добро състояние и карач зад волана...
-
Този варянт е ясен, просто не ми се ще да съм толкова краен с тая кола Имах вече една достна мощна на предно без шепр и знам какво преживяване е
-
Ако не те бъркам с друг (срещал съм ника из тунинг-бг форума), ти не си ли собственик на един доста добър турбиниран сеат? Да не сдаде богу дух зверчето?Seat VS Corvet Не се бъркаш Ибизата си има нов собственик и замина за Сливен. Не се е сдухала просто и дойде реда, така се случи. Поне попадна в подходящи ръце мисля..
-
Здравейте, нов съм във форума. Преди седмица се сдобих с прелюд 93' Н23А. Значи по принцип въпрса със силовия тунинг на японски автомобили(с изключение на няколко модела) ми е доста неясен. Досега съм си имал работа само с VAG такива. Та по въпроса.. Какво се прави на такъв тип двигател да се поотпуши. Неговоря за турбо-конверсия това вече е крайна мярка, пък и излиза доста солено защото предполагам ще за по серизен перформанс ще трябва да се подменят заводските карантии на мотора с ковани такива. Та ще помоля някои по запознат да изкаже мнение. Какво,откъде,кое е за предпочитане,на какви цени долу-горе може да се намерят или поръчат части.. Благодаря, предварително.
-
И аз съм с прелюд Н23А 4ген., наскоро си го купих. Имам тука едно приятелче с читаво пет цилиндрово браво, та скоро ще проверим как стоят нещата. Струва ми се че ще ям бои, но да видим..