Jump to content

valko

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно valko

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Разпродавам си двигателя на части:цилиндрова глава-комплектблок с колянов валбутала с биели и сегментиДвигателя е внос от Германия,мога да напиша немски договор,ако на някой му трябва за регистрация.цените са промоционални.Просто ми заемат място, а не ми трябват. телефон :0898-877375
  2. Колега и аз съм с ф22б5,и моя излиза в-тек. Но е някаква грешка според мен.Ако намериш повече инфо сподели
  3. За пружините по добре ги смени.Разхода ти е невероятно голям.провери филтрите,свещи....нали не сипваш 92?разхода на тоя мотор е 10-11 до 12 градско.Резервоара ти е 64 л.
  4. Продавам джанти Борбет 8ж,4 по 114,3 ет 40,с втулки на 67мм за Хонда.2 гуми Falken Ziex 17/40/215 с 5-6 мм грайфер,и 2 Traingle 215/40 пак с добър грайфер.2 от джантите имат забележки,едната е със надран борд,другите 2 са както на снимките.До 1-2 дни актуални снимки със гумите.Цена:550 леваЗа контакт:0898877375Намират се в Асеновградhttp://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=100...570696#p1570696п.с. сажелявам за снимките ,не успях да ги постна тук.Поздрави
  5. Добре дошъл. Като се пребереш драсни някой ред. Да се запознаем и да видим красавицата.Мерси,задължително! !!!
  6. Е малко със закъснение но и аз като Асеновградчанин,макар и за 2 месеца в годината, да се запиша.Акорд Купе CD7 2,2I червен металик(бордо).Поздрави,Като се прибера от Германия лятото ще се присаединя към групата.
  7. Да колега,лампата по принцип свети,но чак когато стрелката падне под последната черта,ако обарнеш внимание,когато изключиш от контакт стрелката пада доста по надолу.Това е полойението в което ще е стрелката ако останеш и без бензин.Само информативно,резервоара на акорд-а поема -64-65 л. по данни на хонда,така е и отбелязано в ръководството на автомобила,което съм го изпробвал лично че е вярно.
  8. Хм,първо на колегата със забележките,първо колата я карам от вече година,и 11 е НОРМАЛЕН градски разход за мен(при нормално каране,също така съм с 140КВ изпарител),при положение ОБАЧЕ,че аз живея в Германия и има малка разлика в качествтото на газта,както и на пътищата.ДА с Бг газ ми качва разхода с 1-2 л,в зависимост от коя гастаниция зараждам,но аз нямам реална представа каде в БГ са качествени горивата.Peace
  9. Колеги да се похваля 4укането от главата изчезна почти напално,ще видим какво ще стане с горенето на маслото,но аз се оборудвах с още един мотор за и ще видя какво ще стане.
  10. valko

    Prelude на газ ?

    Хонда и газ става,аз съм с акорд купе,2,2 150 к.с. и при 120 ми гори 9 ,натискане 11,градско 11,на газ колата стигна 220,със 140KW изпарител съм
  11. Ще пробвам,сега го смених прясно преди 800км,ще изчакам още 1000 и ще го сменя.
  12. Да само едно бутало сменихме,но не виждам как ще даде такава разлика,при това не бе6е ново,а извадено от друг такъв мотор,мотора го разработихме точно както си трябва,да отбележа че аз не карах колата в този период,защото си бях в Германия а колата беше в БГ и я разработваше много близък на мен човек(много улегнал и серизен),които я караше макс. до 2500 оборота,маслото го сменихме първо на 1000 км след ремонта,после аз аз си я взех тук и на 5000 и го смених с Валволин,като през целия период колата се кара6е макс до 3000 оборота,само на магистралата до 3500(120км в час)и без никакви резки подавания на газ.Ще пробвам да сменя маслото скоро пак,но какво да сложа е въпроса,и реглаж на клапаните задължително,мислите ли че за 5000км ако предния реглаж не е бил добър може някои клапан да е заминал?
  13. Значи мотора беше на 180 000 км когато се извърши ремонта,подчертавам оригинални,колата сам си я купувал от тук сам,от 2ри собственик в Германия,проблема беше че в последствие на спукан радиатор,мотора е бил прегряван,последиците бяха спукано бутало и разход на масло.Затова отворихме мотора,шлайфахме вал,сложихме нови основни лагери сменихме буталото и сегментите на вси4ки бутала.За да избегнем отново поява на разход на масло,сменихме гумичките на клапаните,и ги напаснахме.Цилиндрите нямаха износване,нито следа от надиране или подобно.Как може чукането да е от маслото?Колата се кара на газ и бензин.Смятам в скоро време пак да свалим капака на клапаните и да направим нов реглаж,от друг майстор,не знам колко ще помогне.Кажете къде да търся,че останах без жокери.
×
×
  • Създай нов...