Jump to content

4i40 CAM

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно 4i40 CAM

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Legend 2006 KB1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

747 профилни разглеждания
  1. Благодаря за препоръките. В сайта на немски производител на дискове точно това се препоръчва - при смяна на дискове винаги и накладки, като се правят минимум 30 цикъла. Караш 5 минути със 120, спираш до 60 с умерен педал и пак 5 минути. Така се постига правилна циментация на дисковете. Но кажете ми, някой правил ли го е с Легендата, когато е сменил дискове? И никой не се оплаква от тресене. Освен това от сервиза до магистралата няма маршрут без светофари, респективно няма начин да сменя дисковете и да ги разработя, без да съм спирал напълно. Още веднъж благодаря за мненията. Когато сменя дисковете ще трасирам от Пловдив до Ст.Загора и обратно с намаляване и ускоряване. Ще си взема и хапче за глава. :-)
  2. Сигурно ли е, че компресорътне заминал? Мисля, че добър майстор на климатици ще помогне.
  3. Имаше разлика за кратко. Странното е, че със зимни гуми, при студено време тресенето е по-слабо. Сега с летни гуми и на топло си е осезаемо. Убеден съм, че съм попаднал на кофти доставка или партида на дисковете, въпреки, че са оригинални от Бултрако. Скоро ще ги сменя, но мисълта ми беше дали някой се е борил с такъв проблем. Ако сменя дискове и накладки срещу 1000 лв и се повтори ситуацията...
  4. Тя смяната е неизбежна, само още малко живот да изцедя от накладките. Само питах дали някой от гордите Легенд собственици е имал проблем с тресяща предница и волан при спиране?
  5. Здравейте съмишленици :-) Аз съм горд собственик на Леджънд 4 ген 2006 от почти 7 години. Велик автомобил, ако може машината да се нарече с това масово име. Искам да сподвля с вас един (от малкото) проблеми/въпрос с предните спирачни дускове: при натискане на педала на спирачката започва вибрация ... Естествено, стъргал съм ги 3 пъти при различни шлосери, дори накрая по препоръка от спецове на Бултрако ги перфорирах. Но особено подобрение няма. Обикновено се случва "резонансно" на около 140 км/ч и на около 70-60 км.ч. Честно, тези дискове (оригиналноа доставка от Хонда) повече са "износени" от престъргване, отколкото от спиране. Друг спец ми обясни, че ги прегрявам, защото когато минавам да речем прохода "Шипка", трябвало да включа автоматика на D3 или на "м" за да включвам ръчно на слизане... Имал ли е някой такъв проблем и какво решение е намерил?
×
×
  • Създай нов...