Jump to content

Havi

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Havi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 4.11.1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 2.2 i-CTDi 2008г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Euskirchen Deutschland
  • Интереси
    BMW, HONDA

Последни посетители

1139 профилни разглеждания
  1. Моята кола, като я купих имаше същия проблем. Още като я пробвах преди покупката забелязах, че има вибрация от към задницата. Собственичката (германка) свали доста от цената мислейки, че нещо е повредено по колата. След смяната на маслото на диференциала вибрациите изчезнаха за около 3000 км. После пак смяна на маслото, и вече след изминати около 30000 км. няма никакви проблеми.
  2. Здравейте на всички! Колата е CR-V 2.2 i-CTDi 2008г 140kc. Ще си поръчвам филтри и забелязах, че се предлагат два вида маслени филтри. Едните производители предлагат филтри гумирани от двете страни, а при някои не са. Така че въпросът ми е има ли значение кой тип филтър ще ползвам?
  3. Колеги днес ъпдейтнах картите на навигацията. Ако има интересуващи се ето тук ЦЪК е обяснено кое как става и от къде се сваля. Успех!
  4. Момчето, което се занимаваше с софтурното премахване на DPF филтъра ми гарантира, че с темпомата няма да имам проблем.
  5. Колега маховика е сменен. Проблема го имаше и преди смяната.
  6. Havi

    Тракане

    От известно време при гасене на двигателя се чува някакво тракане. Долу горе същия звук се чува и след натискане на съединителя. Примерно карам бавничко на 1-ва и рязко като натисна съединителя почти винаги се усеща. Иначе, като се движа по-бързо при смянята на предавките се усеща само сабо тупкане. След 2500 оборота има и тресене. Съединител и маховик са сменени. Cr-v i-ctdi 2007. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
  7. Вчера ходих до Русе да ми махнат DPF филтъра + РЕМАП. От 140 кс на около 180 кс, но не съм 100% сигурен за мощността, понеже не сме качвали колата на диностенд. Иначе съм доволен и разликата във вървежа се усеща. Двете процедури ми струваха 350 лв.
  8. Здаравейте, колеги! Благодаря много за отговорите! Наистина и на мен всеки майстор, който я видя колата ми каза, че е нормално да се чува този звук, но никой от тях не можа да обясни каква е причината. Иначе при мен от вчера насам звука изчезна. Нито се чува онова хъркане, нито по-силното свирене на турбото. Във вървежа на колата няма никакава промяня. Сега ми остана да се чудя какво стана, че всичко се оправи от само себе си.
  9. Чува се това https://youtu.be/hU2O8T1JCuk Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  10. Не трябва ли да се чува тракане или нещо такова? Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
  11. Здравейте, колеги! От няколко дена имам проблем с колата. Забелязах, че при форсиране като падат оборотите се чува звук наподобяващ хъркане. Звука се чува от лявата страна някъде около кутията за бушоните. Освен това и турбото започна да свири. Преди почти не се чуваше. Не знам дали двете неща са свързани, но ще съм ви благодарен, ако споделите мнение. Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...