Здравейте, колеги.От няколко месеца съм собственик на Honda CR+V 2000 година, 147 к.с., с поставен нов газов инжекцион.Имам проблем с показанията на температурата на охладителната течност. На място си работи в норма. В движение, след изминаване на известно разстояние, започва да покачва стрелката осезаемо, дори влиза в червено. Отварям капака, никакви видими признаци за прегряване. Казанчето е в нормите, маркучите не са твърди, няма кипене или балончета изобщо - всичко изглежда наред. Перките също включват от време на време, явно за тях отговаря друг датчик ( видях, че има 2 датчика). Сменен е антифриз, термостат. Майсторът, естествено се усъмни в датчика, който подава информация за уреда на таблото. Сложихме нов - същото положение! Мерих температурата при датчиците с пистолет. Показва нормални стойности. Усъмних се в уреда на таблото. Купих си диагностика (ELM 327) . Закачам я, потеглям - същата работа Шах с пешката. Диагностиката показва също висока температура, като уреда на таблото.Видяхме се в чудо с майстора.Възможно ли е да има проблем с кабелите?Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
А, да допълня. Водната помпа е нова. Смених я заедно с агренажа.Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk