Jump to content

kazakoff

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно kazakoff

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Nonda CR-V 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Панагюрище

Contact Methods

  • Skype
    kostakazakoff
  1. Проблемът е решен!Изпарителят беше свързан към байпаса на главата. Сега е към парното с умалител на 8 мм в тройника (за запазване на дебита към парното).Като резултат- стрелката на температурата е като закована с пирон! А, бе... щастлив шофьор съм... Благодаря отново за бързата реакция на колегите! Имах голям късмет, че маркуча на байпаса беше запазен и го монтираха обратно на мястото му.Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
  2. О.К. В петък отивам при майсторите, които ми я поставиха, за да преместят маркучите. Ще пиша какъв е резултата. Благодаря за помощта! Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk Едит от мод: Колега, има възможност за РЕДАКТИРАНЕ и допълване на мнение.
  3. Може да изглеждам малко тъп, но... не знам за какво говориш... Не ми е в областта. Та, грешно ли е вързана газовата ми уредба? Това - на снимката, е точно отзад на двигателя. Предполагам, че там е термостата. Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
  4. Там е вързан... май.. Ето - новите скоби, това ще да е...Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
  5. Трябва да погледна как е вързан. Не съм обърнал внимание. Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
  6. Здравейте, колеги.От няколко месеца съм собственик на Honda CR+V 2000 година, 147 к.с., с поставен нов газов инжекцион.Имам проблем с показанията на температурата на охладителната течност. На място си работи в норма. В движение, след изминаване на известно разстояние, започва да покачва стрелката осезаемо, дори влиза в червено. Отварям капака, никакви видими признаци за прегряване. Казанчето е в нормите, маркучите не са твърди, няма кипене или балончета изобщо - всичко изглежда наред. Перките също включват от време на време, явно за тях отговаря друг датчик ( видях, че има 2 датчика). Сменен е антифриз, термостат. Майсторът, естествено се усъмни в датчика, който подава информация за уреда на таблото. Сложихме нов - същото положение! Мерих температурата при датчиците с пистолет. Показва нормални стойности. Усъмних се в уреда на таблото. Купих си диагностика (ELM 327) . Закачам я, потеглям - същата работа Шах с пешката. Диагностиката показва също висока температура, като уреда на таблото.Видяхме се в чудо с майстора.Възможно ли е да има проблем с кабелите?Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk А, да допълня. Водната помпа е нова. Смених я заедно с агренажа.Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...