Jump to content

docho dochev

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно docho dochev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda cr-v 2.2 dizel 2005 г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Trojan

Последни посетители

704 профилни разглеждания
  1. На края се оказа дефект в компютъра! Купих друг на старо и едни специалисти му побаяха малко,та за сега няма проблем- топъл студен комуникира и пали! благодаря на всички дали някакво мнение още веднъж!
  2. На скорост няма как да запали защото няма как да работят дюзите без компютър! Нещо трябва в точния момент да им подаде токов импулс за да впръска гориво! И въпреки всичко и това пробвах и не пали!
  3. Голямо ровене падна но в крайна сметка нищо!Не е клеморед. Захранване до компа влиза от 3 основни кабела а има и други входящи напрежения!Тези схеми се оказаха за бензиновия модел а моя е дизел и почти не ги ползвам! Започвам да си мисля че е компютър или датчиците на коляновия или разпределителния вал! Ходих на ключар да видим имобилайзера но не е в него проблема!Замерих датчика на кол.вал и между двете клеми ми дава 960 ома а с третата няма връзка! Датчика пък на разпределителния вал отчита 5,7 Килома , незнам какви трябва да са стойностите но особенно ме съмнява втория! Търся в интернет някаква информация ама не съм от най можещете !
  4. При мен е друг проблема , не сработва мобилайзера при контакт и колкото да я бутам няма да запали! Проблема ми е токов!
  5. Много благодаря! Още сутринта се заемам! Тук има май почти всичко което ми трябва!
  6. Това ми звучи логично ако от клемореда има отделен + за захр. на компа. Ще го разгобя и тествам и ще видим дали е от там!
  7. Колега Docev май ще излезнете прав с диагнозата! Опитвам за сега сам , но нямам схема , а така е малко като на тото! Явно е ровено по сноповете кабели покрай компа и друг път, предполагам за същото! Ровил съм и други път интслации , имам някакво понятие и знам че няма да е лесно а незнам на какъв майстор ще попадна защото колата ми трябва почти всеки ден! Някой ако може да предложи ел.схема за CRV 2.2 I-CTDI 2005г. Ще съм му безкрайно благодарен!
  8. Днес след като не бях я карал цял ден, не иска да запали поне половин час след многобройни опити! Като дам на контакт започва да мига зеления ключ и чак когато светне жълтата лампа над зеления ключ и лампата за подгряване по горе тогава пали от раз! днес установих че и подгряването не светва когато започне да мига зеления ключ! Сутрин този проблем го няма, пали от всеки път! Проблема се явява при повишаване на температурата отвън или след като е загряла след каране! Порових тук там но не открих нищо , а и грешки няма! Дали може да е някой температурен датчик или релето за подгряване? Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели за което предварително благодаря!
  9. Колеги,немога да открия главното реле!Може ли някой да ме светне каде е?Компа няма грешки а колкото по топло е времето толкова по не пали!
  10. На ключа няма нищо! Само ключодържател Хонда! Но карах дълго време с правен ключ и като започна да не пали взех оригиналния, като мислех че е от ключа но и с оригиналния същото!
  11. Отново същия проблем!Не светне ли жълтото над зеления ключ- няма палене! Установих че го прави когато е загряла след каране и особенно когато е жега! Колега каде са възловите букси и каде въобще се намира компютъра? Възможно ли е да е от грешки там?
  12. Благодаря за информацията! Чак не смея да се похваля че 2 дена нямах никакъв проблем! Махнах клемата на акумулатора за една нощ за да се изчисти компа,така бях чул.Вчера ми направи номер само веднъж , но след повторен опит запали от раз! Дали съм изчистил грешките на компа с това? Аз пак ще поогледам буксите и това онова! В краен случай ще ида на диагностика!
  13. Имам един оригинален и един не.Започна да го прави с неоригиналния защото тогава го карах с него! Първо си помислих че е от него но като взех оригиналния го прави и с него!
  14. Зравете колеги! Имам от 1 год. Хонда црв 2-ра генерация дизел.От скоро започна да не ми пали при всяко въртене!Първо се съмних на имобилайзера защото след опита ми да запаля мигаше зеления ключ на таблото! От многото опити разбрах че при завъране ключа на контакт не винаги светва оранжевата лампа(чека) над зеления ключ на таблото! И когато не светне не пали а върти! Светне ли на конакт врътна ли пали веднага! Моля някой ако е имал такъв проблем да сподели за което предварително Благодаря!
×
×
  • Създай нов...