Jump to content

Рони

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Рони

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Женски
  • Място
    София
  1. Здравейте, Удариха ни на 13.10.2016. Шофьорът, която ни "подпря", имаше ГО към Бул Инс и оттук започна драмата. На 17.10.2016 мъжът ми подаде претенция за щета към Бул Инс. До 15 дни трябваше да получи писмо-отговор дали ще бъде уважена претенцията. Нищо. Той звъня на номера от сайта, за да разбере какво се случва. След многобройни опити за контакт най-после се свърза - казаха му: "Да, претенцията Ви е приета, обработва се. Срокът на изчакване за изплащане е 3 месеца.". Проверихме - така е. През тези 3 месеца звъняхме и той, и аз - за всеки случай да проверим какво става. Още повече, че братовчед ми чакаше изплащане за тотал от тях /70 %/ вече 3,5 месеца. Отговорът винаги беше един и същ - "Прехвърлена е в отдел Счетоводство за изплащане - чакайте..". Ок, ама на 17.01.2017 минаха 3-те месеца и нищо. На 20-ти написах една хубава жалба до г-н Проданов /изп. д-р на Бул Инс след справка в ТР/. Мъжът ми я подаде до офиса им на Джеймс Баучър /заедно с копия от претенцията за щета и дв. протокол за ПТП/ , като я входира и взе един оригинал и за него /възнамеряваше да го приложи към следващата жалба до Комисия по финансов надзор/. В офиса се опитали да замажат положението с някакво забавяне по изплащането и да си спестят жалбата. Днес на 25.01.2017 /3 работни дни след подаване на жалбата/ преди да изпратим жалба и до КФН, щетата е изплатена. Щетата беше малка. Сумата е под 200 лв. Не се отказвайте, те разчитат именно на това. Дано това е от полза за всички, попаднали в такава нелепа ситуация в тази абсурдна държава! Успех!
×
×
  • Създай нов...