Jump to content

HristoKaz

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно HristoKaz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Здравейте колеги! Карам 5-та генерация, хечбек - 1.5, 90коня 1992г. Преди седмица, както си карах из София, педалът на съединителя ми потъна. Връщане няма - трябваше да го правя ръчно. Както и да е - прибрах се, превключвайки скоростите на обороти. В главата ми изникна, че проблемът е от горната помпа на съединителя, тъй като преди време ми губеше течност, но след доливане се оправяше. Е, щом отворих казанчето за спирачната течност към съединителя - то беше пълно до горе! Закупих чисто нова горна помпа, както и втора употреба, ревизирана - долна. Процедурата както следва - демонтаж на старите помпи, монтиране на новите. Тук идва моментът с обезвъздушването. Обезвъздушавах по традиционния начин - помпене на педала на съединителя, задържане до долу - отваряне на пробката на долната помпа, затваряне на пробката - връщане бавно на педала на съединителя. Поиграх си 30-тина мин, докато се обезвъздуши, но тук идва странността. Педалът се връща сам, НО.. щом искам да го натисна, той е толкова твърд, все едно натискам спирачките на изгасен двигател. Адски твърд съединител, като е невъзможно да се натисне до пода. Представете си, че сте сложили трупче под педала на съединителя и да се опитате да го натиснете до пода. Ще се радвам, ако някой може да даде съвет или мнение по въпроса. П.С. Имам съмнение за проблем с вилката, която излиза от скоростите и влиза в долната помпа, но външни белези няма да е спукана / счупена. Единственото, което ми прави впечатление в нея е, че има луфт, който позволява ръчно да я местя наляво-надясно. Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели отстраняването му. Благодаря! Поздрави.
×
×
  • Създай нов...