Jump to content

Radeff

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Radeff

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 1.7 CTDI Sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Варират от 200 до 600, в зависимост от марката. Valeo май е най-евтин, после са LUK, Exedy, BluePrint и др. За един ден ми го смениха, на мен. Дизелите били по-натъпкани отпред, от бензинките и малко по-пипкава работа била с разглобяването. За труд 80-120лв е нормално, нагоре вече е дране.
  2. Аз моя съединител го смених през декември при майстор на приятел, който уж гарантира, че ментета няма да има. Сложих LUK. 300лв ми взе за комплекта + 80 за труд. Старият беше станал толкова твърд, че хващах мускулна треска в задръстванията в София. Като сложиха новия разликата беше огромна - много мек педал. След около 500км го усетих, че пак взе да втвърдява леко. Вече съм минал около 1000км с него и не е мек като при слагането, но не е и твърд като стария. Не знам комплекта ли е кофти или имам и помпа, която не работи вече както трябва. Иска ми се да седна в друга кола и да направя сравнение щото като я купувах с твърдия съединител се наслушах на глупости как "то на японските коли така бил по-твърдичък" и т.н. Поне да знам да ходя ли в сервиз да ми гледат помпите или всичко е наред. Може на съединителя нищо да му няма, така че не си правете грешни изводи за LUK от моя случай.
  3. Високи цени ме отказаха от Юби-Ко днес. Направиха ми оферта за съединител на колата от подписа. Два варианта имало - 684лв на Honda и 550лв Exedy плюс забележителната сума от 360лв за труд. При положение, че има варианти от 200 до 400лв за части и 100-ина лв за труд... просто няма начин да ги посетя. Отказаха дори да им занеса аз комплекта и само да го монтират. Странна политика.
×
×
  • Създай нов...