-
Мнения
95 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно fanaticeti
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 2.02.1980
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Ок Sorry забравих да пиша че дросела е чистен и настройван от Иво-от Крафт свещи кабели капачка палец проверени от johnyboy Iacv сам си го чистих Предполагам че щом няма грешка в компа той си е ОКЗначи само IACV то и компа възстановяват оборотите при консуматор ?Ако е така явно аз съм слабото звено в системата и ще хода до ombre 2ако някой се сеща някоя друга причина моля да сподели Благодаря
-
Купето е 90% Кончерто въпреки че карам такова комби пак си е Кончерто Окачването е 90 % Кончерто с разлики в стабилизиращите щанги и биалетите от зад може и още нещо да има но не съм го открилДвигателите които се монтират са D16A8 но съм чувал и за А9 - а също и един дизелов 2.0 или 1,8 на Хонда , Ровер 2.0 Турбо , а освен купе и комби има и кабрио и седан и разнообразието става още по голямо К16 - Rover , D16А8/9 , D16A6 , Eдин турбо дизелов ....относно салона не съм сигурен дали има много общо(освен километража лостовете много от копчетата и т.н ) с Хонда но лично за мен е впечатляващ .Седалките са тип Рекаро и са наистина убииствено удобни Разлики от кончертото според мен ако не съм прав някой да ме поправи са ABS , SRS /Airbag , климатик (в моята климатроник) полукожения салон , махагони, Дискови спирачки от зад , пълен ел пакет..... не се сещам за другоНе знам колко е масата на купето но мойто комби празно е около 1100 кг и с D16A8 - 122HP бяга доста прилично
-
Момчета имам 5 билета за Tiesto За огромно съжаление няма да можем да ходим така че ги продавам Купувани са за по 35 парчето ако някой иска да пише или да ми званне Тел . ми е 0883-32-13-60
-
механизма работи горе долу така Кутиятя е празна а в нея влиза малка тръбичка която идва от черния цилиндър в който би трябвало до има въглен и там да влиза маркуча от резервоара Клапата е именно на тази кутия която клапа се отваря посредствум вакум от въпросното маркуче което съм разкачил ако следваме логиката в тази кутия би трябвало да се събират парите от резервоара и при определено натоварване на двг(защото маркучето отива в нещо друго като клапанче зад дросела) тази клапа да се отваря и те отиват на горе към възд филтър т.е за доизгаряне .ОК но каква роля ще играе ел.моторчето или каквото там е Тъи като през маркечето минава вакум т.е смуче въздух а клапата на кутията се отваря като духна през него би следвало ел.часта да спира вакума и да пуска газовете които идват под налягане уффф просто разсъждавам не съм сигерен на 100% в това което пиша имаш спортен филтър или караш безимаш ли въпросната тръбичка която минава покрай кутията и отива зад дросела
-
А какво си разкарал до сега Аз изкубах само въпросното маркуче и махнах въздуховода
-
А какъв е варианта за махане на канистара. ако канистъра само вентилира резервоара защо има вакум който отваря клапа към въздушния филтърДнес разкачих един от вакумите му този който е на кутията на възд. филтър(т.е маркучето на вакума) и махнах въздуховода преди кутията който влиза в една кутия, до канистъра която има клапа управлявана от този вакум и не мога да си позная колата няма заглахвания развърта се много по бързо и при вкл.консуматор не падат оборотите а се покачват както би трябвало да бъдеКакви са възможните проблеми ако има такива да карам без този вакум или къде може да е проблема колата да работи по добре без него10х
-
Въпрос най вече към 1net, но и към всички с идеи към въроса Тъй като се оказва, че разликата между D16A8 и D16A9 е един катализатор и една ламбда и 8 кончета в полза за А9 въпросът ми е следнияВъзможно ли е да се премахне ламбда сондата на А8, съответно може ли да се модне ECU то да не я търси или да се сложи ECU от D16A9 е по лесния вариант.Възможно ли е всичко това и дали само това са нещата които трябва да се променят за премахване на ламбдата
-
Машината вече работи и с малките и с големите казанчета на Honda Днес си смених течноста става бързо,като с пълненето промиваа и системата и АБС-аСервиза се казва Castrol и работи с масла и течности на Castrol Цена за смяна без АБС - 30лвЦена за смяна със АБС - 35 лвтелефона за запазване на час е 02/855-88-19
-
Някой знае ли къде има Машина за смяна на спирачна течност която до има накрайник за Honda
-
Следя темата от доста време и дойде времето и аз да се намеся с поздрав към вас http://www.data.bg/f.php?fid=22676846
-
Не си прав Колега пробвай да попрочетеш тукhttp://roverclub-bg.com/Балончето не е чак толкова лошо