Jump to content

drejk

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно drejk

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Карай си така.Щом го няма шума с летните,значи 100% зимните гуми са виновни,а защо по инерция шума го няма вече е гадаене.Ще свикнеш след още някой друг ден каране със зимните и няма да ти прави впечатление.
  2. Факт е,че малко гуми не вият на наще коли.Или казано така,собствениците на обезшумените добре марки коли този показател може да го пропуснат.Лятото един колега на HR-V - то купи нови Фулди и се пипна за очите,вика такъв шум нема.Много тиха (да не кажа най-тихата лятна) гума е Nokian Line.Тва е се1 караш с гуми от маргарин,нищо,зеро,ниенте шум.Единствен минус е,че свършват много бързо.Иначе не само шарката е важна,но и каучука.Мойте как ме изкоркаха като ги купих тва лято.Начи първите 2-3 к километра беше ужас,колата не върви,нема инерция,много зле.Каучука беше адски мек,толкова мек,че излезнах от подемника след като ги монтираха с газ до 2000 оборота.Пускаш газта и спират,тва е.Сега е окей всичко,загладил се е явно горния слой и са вече в работно,а не заводско състояние.
  3. Аз ще кажа моят опит с шумовете от гуми,а именно: 1-во Колите са ни много зле обезшумени откъм задни гуми,реално задния панел е само ламарина и сичкото звук си се чува в купето. 2-ро Много марки и видове гуми са шумни,аз карах на предната кола летни гуми Goodyear exellence,гума хубава и скъпа,виеше на умрело. 3-то Сега лятото бех с BFgoodrich profile 2,сичкото виене и шум остана в историята 4-то Сега турих зимните Тигри и ще почне пак да вие на гладно 5-то Да ама,ще дойде Летоооо и ше спре да вие п.п поне 2-3 пъти като почнах да карам сивик съм ходил да ми проверяват лагерите,щото тва виене беше кошмар,но се свиква
  4. Quinton Hazell е марката колега.Взех го случайно от Автохит,тръгнах един ден да търся,исках Vernet,щото на предната кола бях с такъв (20 лв беше),ма нещо май не правят вече за наще коли и взех този.Уж е датски,ма в Дания една бира е 3 евро в магазина ,та подозирам друга страна производител,но работи безупречно.Като се има предвид,че се сменя за 5 минути и 1-2 години да изкара..... Иначе от радиатора немам оплаквания,само се наложи на накрайника от радиатора към преливника да сложа скобка,че явно е по-тънък и правеше по една капчица.Гледам вече и по-бързо загрява и парното е по-силно,т.е нормално,както ми беше на предната хонда.Та China Rulz п.п Зет ми си купи Бер радиатор за неговата кола преди време,протече след 3-4 дни,без гаранция и кор.Сложи китаец ITN и те,3 години му навърте.Или казано така,мафията с авточастите е сериозна,цепат ни главите,за тва евтинджоси и те тава е.
  5. Ще се разбере по перката в задръстванията,ако се включва много често....Иначе днеска си побръмчах градско и не усетих да има проблем,стрелката си е като нарисувана. Истината е евтини части да се купуват за евтините ни коли,щото скъпото може и да е по-зле.Термостатът ми примерно е 13 лв и си бачка от половин година без грижи,иначе мненията ако се четат се препоръчват от по над 40 лв.Скъпите неща треа да са гуми (нови),масла и накладки.
  6. Смених радиатора за по-малко от час със се цигарите и кафето.ITN е бранда.С трима френдове говорих и те са с такива и немат ядове,та колкото изкара и по възможност ако текне да е леко и да няма демидж по моторя.Иначе стария като го свалих се видя,че е корозирала питата на едно място и се обезсмисля ремонта.Най-много да си сваля пластмасите двете (тука като габровския виц - "За нищо не стават ма може да потребват" .
  7. Не е ремонтиран,ще слагам китайски сега,а като имам време ще разглобя тоя и ще видим кво може или не може да стане.
  8. Едно въпросче,каква е разликата между Denso и Toyo охладителна система ? Че излизат два вида радиатори. Аз виждам една единствена разлика и тя е в размера на накрайниците за маркучите,Ф 28 за Denso и Ф 32 за Toyo. Ще премеря мойте колко са.
  9. Днес взех колата след смяна на съединител и има промяна в теча на радиатора,вече тече и от долната пластмаса .Та,утре ще сменям радиатора с китаец,евтинджос,55 лв с 6 месеца гаранция.Но,не съм се отказал да си поиграя с оригиналния,просто ще е напролет или лятото.Да използвам и да питам,механика ми каза,че предните тампони на носачите са за смяна.Намерих некви Yamato,цената е прилична,но не съм ги чувал.Ползвали ли сте?
  10. Днес взех колата от сервиза.Смених съединителя,корейско Valeo.Първо бях взел цял комплект за 140 лв,но притискателя не беше същия.Поръчахме след това трите компонента на съединителя отделно и цената се повиши с 20 лв,демек 160 лв всичко.За труд дадох 100 лв и почерпих механика от мен,щото съм доволен.Първи впечатления,педала е толко лек,че щех да издъня дюшамето .Колата върви,сичко е ток.Интересно ми е само,защо стария съединител пробуксува,видимо му няма нищо,феродото е поне 2/3 и само леко е износено неравномерно в най-горната част.На притискателя има една ламелка леко изкривена.
  11. Гумите понеделник пътуват.Остават джантите и тасчетата. Цена оригинални тасове 13" - 20 лв 4 бр 13" железни Джанти - предлагайте цена
  12. Има и снимки,ма тука се качват ......Стегнете се малко Аз ше си бера грижата,моя си е колата нали,ма се изказвате неподготвени,тва да не е да си турим силикон на семеринга,тъп ремонт,като сипеш червен пипер или от скапаните добавки гърми ли колата,кво ше стане тука,освен да не спра теча и да подлизва пак толко?
  13. 2. Течове на границата между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора При такива течове , майсторите , занимаващи се с ремонт на радиатори ще ви кажат, че ремонта „не си заслужава” или , че изобщо не е възможно да се ремонтира. Причината за тези течове е деформацията на пластмасата и стареенето на гумената гарнитура , намираща се между пластмасовата и алуминиевата части. В случая , за да се отстрани този теч е необходимо да се разкапсулова радиатора , тоест да се отдели пластмасовата от алуминиевата част. За целта е нужна само една права отверка с която внимателно да се изправят алуминиевите щифтове , които притискат пластмасата към алуминия. При изправянето им трябва да се внимава да не се наранят както палстмасата , така и самите щифтове. След като всички щифтове бъдат освободени пластмасата може да бъде изкарана. Канала в който ляга пластмасата се почиства хубаво (без да се вади гумената гарнитурата) , обезмаслява се и на дъното на канала, върху самата гарнитура, се нанася силикон за гарнитури Виктор Рейнц – “REINZOSIL”. След това пластмасовата част се притиска хубаво към алуминиевата , така че алуминиевите щифтове да могат да защипят пластмасата. Пластмасовата част много трудно влиза в канала на долу , за това е подходящо тя да бъде притисната с две или три стяги по дължина (в противен случай е невъзможно пластмасата да слегне достатъчно на долу , така че алуминиевите щифтове да я защипят ). След като пластмасовия капак е плътно прилепнал , щифтовете се зачукват с подхоящо дървено „длето” и гумен чук (не с отверка или какъвто и да било друг твърд инструмент). Описаната процедура гарантирано, трайно спира течовете в областа между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора !
  14. Добре де,защо сте толкова скептични аз не мога да разбера .Мислете малко по-гъвкаво,тва не е СПУКАН РАДИАТОР в металната си част или да е спукана пластмасата.Просто една гарнитура скапана не държи вече както трябва,нали прочетохте горе,че наливам макс 300 мл в месеца,а карам секи ден.Се1 да си смениш целия картер щото ти е скапана гарнитурата и подлизва или пък да си бях зел ново делко,че течеше масло от о-пръстена,какъвто не успях да намеря,но направих гарнитура убиец.Плюс това тепърва ще го сваля,ще размонтирам и ще се види дереджето.Аре да не се заричам,че мое ме урочасате ,като сваля и преценя,че ремонта ще стане както трябва ще пусна снимки,щото май наизуст си говорите.То и аз леко теоритично ги мисля нещата,ма хората както видях май в неква латино държава беше,си имат сервиз точно за такива ремонти.Единственото което те могат да направят,а аз не,е да тестват системата след ремонта с надуване с компресор и потапят в една голяма вана.Аз ще си видя на място.
  15. Ми да ви кажа над 90 лв са ментетата,които са много по тънки от оригинала!В смисъл,по-добре да карам така и да доливам,отколкото да си купя менте.Одеве се разгледах в тубата и има клипове как се прави цялата работа.Ще рискувам,сега като изляза отпуска ще го разглобя и ще видя.Плюс това ме бъркате с някой,който клепа където му падне ,при най-малкото съмнение,че може да излезе силикон от жлеба,който гаранция го има на радиатора ще се преустановят дейностите.Отделно винаги съществува и варианта да се направи гарнитура по размер,не е някаква специална,а си е гума.Хубаво беше както написах по-горе ако се продава,ма не намерих такава. Оп,даже се сетих вече от какво ще е гарнитурата,останаха ми два големи листа гумиран корк,който си е за гарнитури и ще си резна една нова.
×
×
  • Създай нов...