-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно drejk
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic D14A4
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Карай си така.Щом го няма шума с летните,значи 100% зимните гуми са виновни,а защо по инерция шума го няма вече е гадаене.Ще свикнеш след още някой друг ден каране със зимните и няма да ти прави впечатление.
-
Факт е,че малко гуми не вият на наще коли.Или казано така,собствениците на обезшумените добре марки коли този показател може да го пропуснат.Лятото един колега на HR-V - то купи нови Фулди и се пипна за очите,вика такъв шум нема.Много тиха (да не кажа най-тихата лятна) гума е Nokian Line.Тва е се1 караш с гуми от маргарин,нищо,зеро,ниенте шум.Единствен минус е,че свършват много бързо.Иначе не само шарката е важна,но и каучука.Мойте как ме изкоркаха като ги купих тва лято.Начи първите 2-3 к километра беше ужас,колата не върви,нема инерция,много зле.Каучука беше адски мек,толкова мек,че излезнах от подемника след като ги монтираха с газ до 2000 оборота.Пускаш газта и спират,тва е.Сега е окей всичко,загладил се е явно горния слой и са вече в работно,а не заводско състояние.
-
Аз ще кажа моят опит с шумовете от гуми,а именно: 1-во Колите са ни много зле обезшумени откъм задни гуми,реално задния панел е само ламарина и сичкото звук си се чува в купето. 2-ро Много марки и видове гуми са шумни,аз карах на предната кола летни гуми Goodyear exellence,гума хубава и скъпа,виеше на умрело. 3-то Сега лятото бех с BFgoodrich profile 2,сичкото виене и шум остана в историята 4-то Сега турих зимните Тигри и ще почне пак да вие на гладно 5-то Да ама,ще дойде Летоооо и ше спре да вие п.п поне 2-3 пъти като почнах да карам сивик съм ходил да ми проверяват лагерите,щото тва виене беше кошмар,но се свиква
-
Quinton Hazell е марката колега.Взех го случайно от Автохит,тръгнах един ден да търся,исках Vernet,щото на предната кола бях с такъв (20 лв беше),ма нещо май не правят вече за наще коли и взех този.Уж е датски,ма в Дания една бира е 3 евро в магазина ,та подозирам друга страна производител,но работи безупречно.Като се има предвид,че се сменя за 5 минути и 1-2 години да изкара..... Иначе от радиатора немам оплаквания,само се наложи на накрайника от радиатора към преливника да сложа скобка,че явно е по-тънък и правеше по една капчица.Гледам вече и по-бързо загрява и парното е по-силно,т.е нормално,както ми беше на предната хонда.Та China Rulz п.п Зет ми си купи Бер радиатор за неговата кола преди време,протече след 3-4 дни,без гаранция и кор.Сложи китаец ITN и те,3 години му навърте.Или казано така,мафията с авточастите е сериозна,цепат ни главите,за тва евтинджоси и те тава е.
-
Ще се разбере по перката в задръстванията,ако се включва много често....Иначе днеска си побръмчах градско и не усетих да има проблем,стрелката си е като нарисувана. Истината е евтини части да се купуват за евтините ни коли,щото скъпото може и да е по-зле.Термостатът ми примерно е 13 лв и си бачка от половин година без грижи,иначе мненията ако се четат се препоръчват от по над 40 лв.Скъпите неща треа да са гуми (нови),масла и накладки.
-
Смених радиатора за по-малко от час със се цигарите и кафето.ITN е бранда.С трима френдове говорих и те са с такива и немат ядове,та колкото изкара и по възможност ако текне да е леко и да няма демидж по моторя.Иначе стария като го свалих се видя,че е корозирала питата на едно място и се обезсмисля ремонта.Най-много да си сваля пластмасите двете (тука като габровския виц - "За нищо не стават ма може да потребват" .
-
Не е ремонтиран,ще слагам китайски сега,а като имам време ще разглобя тоя и ще видим кво може или не може да стане.
-
Едно въпросче,каква е разликата между Denso и Toyo охладителна система ? Че излизат два вида радиатори. Аз виждам една единствена разлика и тя е в размера на накрайниците за маркучите,Ф 28 за Denso и Ф 32 за Toyo. Ще премеря мойте колко са.
-
Днес взех колата след смяна на съединител и има промяна в теча на радиатора,вече тече и от долната пластмаса .Та,утре ще сменям радиатора с китаец,евтинджос,55 лв с 6 месеца гаранция.Но,не съм се отказал да си поиграя с оригиналния,просто ще е напролет или лятото.Да използвам и да питам,механика ми каза,че предните тампони на носачите са за смяна.Намерих некви Yamato,цената е прилична,но не съм ги чувал.Ползвали ли сте?
-
Днес взех колата от сервиза.Смених съединителя,корейско Valeo.Първо бях взел цял комплект за 140 лв,но притискателя не беше същия.Поръчахме след това трите компонента на съединителя отделно и цената се повиши с 20 лв,демек 160 лв всичко.За труд дадох 100 лв и почерпих механика от мен,щото съм доволен.Първи впечатления,педала е толко лек,че щех да издъня дюшамето .Колата върви,сичко е ток.Интересно ми е само,защо стария съединител пробуксува,видимо му няма нищо,феродото е поне 2/3 и само леко е износено неравномерно в най-горната част.На притискателя има една ламелка леко изкривена.
-
Има и снимки,ма тука се качват ......Стегнете се малко Аз ше си бера грижата,моя си е колата нали,ма се изказвате неподготвени,тва да не е да си турим силикон на семеринга,тъп ремонт,като сипеш червен пипер или от скапаните добавки гърми ли колата,кво ше стане тука,освен да не спра теча и да подлизва пак толко?
-
2. Течове на границата между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора При такива течове , майсторите , занимаващи се с ремонт на радиатори ще ви кажат, че ремонта „не си заслужава” или , че изобщо не е възможно да се ремонтира. Причината за тези течове е деформацията на пластмасата и стареенето на гумената гарнитура , намираща се между пластмасовата и алуминиевата части. В случая , за да се отстрани този теч е необходимо да се разкапсулова радиатора , тоест да се отдели пластмасовата от алуминиевата част. За целта е нужна само една права отверка с която внимателно да се изправят алуминиевите щифтове , които притискат пластмасата към алуминия. При изправянето им трябва да се внимава да не се наранят както палстмасата , така и самите щифтове. След като всички щифтове бъдат освободени пластмасата може да бъде изкарана. Канала в който ляга пластмасата се почиства хубаво (без да се вади гумената гарнитурата) , обезмаслява се и на дъното на канала, върху самата гарнитура, се нанася силикон за гарнитури Виктор Рейнц – “REINZOSIL”. След това пластмасовата част се притиска хубаво към алуминиевата , така че алуминиевите щифтове да могат да защипят пластмасата. Пластмасовата част много трудно влиза в канала на долу , за това е подходящо тя да бъде притисната с две или три стяги по дължина (в противен случай е невъзможно пластмасата да слегне достатъчно на долу , така че алуминиевите щифтове да я защипят ). След като пластмасовия капак е плътно прилепнал , щифтовете се зачукват с подхоящо дървено „длето” и гумен чук (не с отверка или какъвто и да било друг твърд инструмент). Описаната процедура гарантирано, трайно спира течовете в областа между пластмасовата и алуминиевата части на радиатора !
-
Добре де,защо сте толкова скептични аз не мога да разбера .Мислете малко по-гъвкаво,тва не е СПУКАН РАДИАТОР в металната си част или да е спукана пластмасата.Просто една гарнитура скапана не държи вече както трябва,нали прочетохте горе,че наливам макс 300 мл в месеца,а карам секи ден.Се1 да си смениш целия картер щото ти е скапана гарнитурата и подлизва или пък да си бях зел ново делко,че течеше масло от о-пръстена,какъвто не успях да намеря,но направих гарнитура убиец.Плюс това тепърва ще го сваля,ще размонтирам и ще се види дереджето.Аре да не се заричам,че мое ме урочасате ,като сваля и преценя,че ремонта ще стане както трябва ще пусна снимки,щото май наизуст си говорите.То и аз леко теоритично ги мисля нещата,ма хората както видях май в неква латино държава беше,си имат сервиз точно за такива ремонти.Единственото което те могат да направят,а аз не,е да тестват системата след ремонта с надуване с компресор и потапят в една голяма вана.Аз ще си видя на място.
-
Ми да ви кажа над 90 лв са ментетата,които са много по тънки от оригинала!В смисъл,по-добре да карам така и да доливам,отколкото да си купя менте.Одеве се разгледах в тубата и има клипове как се прави цялата работа.Ще рискувам,сега като изляза отпуска ще го разглобя и ще видя.Плюс това ме бъркате с някой,който клепа където му падне ,при най-малкото съмнение,че може да излезе силикон от жлеба,който гаранция го има на радиатора ще се преустановят дейностите.Отделно винаги съществува и варианта да се направи гарнитура по размер,не е някаква специална,а си е гума.Хубаво беше както написах по-горе ако се продава,ма не намерих такава. Оп,даже се сетих вече от какво ще е гарнитурата,останаха ми два големи листа гумиран корк,който си е за гарнитури и ще си резна една нова.