Jump to content

paxah

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно paxah

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Timishoara

Последни посетители

908 профилни разглеждания
  1. Здравейте, автомобилът е Хонда Сивик, 9-то поколение (2014), 2,2 дизел. За трети път ми изписва следната грешка: p0564 exhaust gas temperature sensor 1 circuit high voltage. Между първите два пъти имаше много голям интервал, но сега, след третия път и след изтриване почти веднага, след като се изгаси колата отново изписва подобна грешка. Лошото е, че двигателя минава на някакъв авариен режим и не е приятно за шофиране. Почнах да чета на какво може да се дължи и евентуално колко ще струва, но реших да питам и тук някой дали се е сблъксвал с подобен проблем и какво е било решението. Предварително благодаря на отзовалите се.
  2. Забравих да напиша единственото нещо, от което съм недоволен - на А колонките на малки места боята пада. Предполагам, че е от химията, която ползват в автомивката :)
  3. Понеже километража ми вече подмина 70 000 километра, ще изкажа отново лично мнение във възхвала на машината (2,2 дизел) Изключително безпроблемен автомобил. От 16 500 км до 70 000 км (до момента) не съм имал абсолютно никакви технически проблеми. Имам 4 (четири) посещения в сервиза за смяна на масло (0W 30 Honda, с цена на обслужване около 350 - 400 лв.) и след около 2 000 км. ще сменя маслото отново (излиза надпис на дисплея). Плюсове: При каране в ограниченията е нормално разхода да е под 5/100 - проверявано многократно, включително и по пътищата на Румъния, където ограниченията реално се спазват. На магистрала 150 - 160 км/ч разхода ми е между 5,3 - 6 в зависимост от трафика, автопилота, релефа, периода (климатик), броя хора, с които пътувам. Колата е просторна, комфортна (добре, не чак толкова комфортна возия, но на мен ми харесва и това е най-важното), динамична, спира добре и не е шумна (някъде бях чел, че при висока скорост е. Еми моята не е според мен). Асистента за превключване на дълги / къси продължава да работи перфектно, но когато возя хора на задните седалки явно не регулира късите и често ми присветват, мислейки, че карам на дълги. Ако някой се интересува от нещо конкретно - да пита. С удоволствие ще му отговоря. Недостатъци: Позицията на шофиране е маааалко по-височка дори и при най-ниско свалена седалка (а аз съм 1,7 м. висок). Продължавам да чувам резервоара, когато го напълня до горе (горе-долу след като изразходя половината гориво и шума спира). Въпреки километрите още не мога да свикна с ограничената видимост :( За еднократно включване на чистачки трябва да бутнеш лостчето на горе, а не надолу. Ама това не са недостатъци, а само мърморене. Имам приятели с нови автомобили от премиум марки... Раздатки, скъсан кожен салон на шофьорска седалка на 25 000 км. и други е само част от веселбата. Ще споделя и една интересна случка: При шофиране на паваж с малка скорост или преминаване на легнал полицай чувах от предната ос едно чукане. Ама буквално чукане - все едно съм с биалетка за смяна. Няколко пъти ходих при моя майстор и... няма нищо. А шума се чува само при ниска скорост. Накрая отидох при един друг приятел, който е механик (почитател и горд собственик на Хонда). Качи колата на повдигача и почна да я гледа. И аз се въртя около него и се правя, че разбирам... Той си разтриса колелата, клати, бута и там каквото се прави, а аз под колата, която е на повдигача. А хондата отдолу почти цялата е с кори. И по едно време моя поглед се спира на... един голям колкото юмрук камък, удобно наместил се под кората. Явно съм карал по някой чакълест път и е хвъркнал, влизайки под кората и от там - удряйки се по окачването или бог знае къде и издавайки тоя звук, който ми скъси живота :) Да, след като го махнах шума изчезна. Така, че да проверявате и там ако чуете несвойствени звуци от предната ос. Искам да попитам и колегите с чип дали има смисъл. Замислям се дали ще има смисъл и дали ще натовари механиката. За мен рискови изпреварвания и каране на максимална скорост не са приоритет, но може би човек свиква с автомобила с времето и километрите. Какво е вашето мнение и реален опит за чип тунинг на този двигател?
  4. Някой имал ли е проблем с лаковото покритие? И знае ли каква е гаранцията на същото? Или гаранцията е само за корозия? Имам проблем на предната (А) колона, боята на която буквало се лющи - не е много, но ми направи впечатление. Може ли да е от автомивката?
  5. На година пробега ми е повече - около 30 - 40 000 км. и е смесен с уклон към градско. Не помня къде, но ми казаха, че за нови автомобили смяната е на 20 000 км. За себе си занижих малко и готово. Предният дизел го обслужвах на 8 000 - 10 000 км., но вискозитета на маслото и километрите бяха други. Какво е твоето мнение?
  6. Здравей, колега. Когато купих колата (9-та генерация, 2.2 дизел, швабка) беше с 0W 30 Honda. Продължавам със същото масло, което го сменям на около 14 000 км. Километрите ми са 50 000 грубо.
  7. Благодаря много. Още утре ще го тествам. За срама си признавам, че имам ПФД упътване, което не съм отварял
  8. Колега , благодарим ти за прекрасното описание! Не ми стана ясно от къде е купена вашата кола, защото до колкото съм запознат на 9г. е монтиран големия дизел за кратко в началото, моята е с 1.6,120 к.с.! Ще ми е любопитно някой да сподели впечатления от този мотор!? Здравей. По-добре късно, отколкото никога. Колата е от Германия
  9. Здравейте на всички. Като първи пост, искам да споделя мнението за сивата 2,2 DTEC скулптура след 20 000 км по българските пътища и да дам насоки на бъдещи купувачи, които търсят мнение за автомобила. Всичко по-долу е лично мнение. Използвам форума, за да го споделя и не ангажирам никой с него. Външно: Външно автомобилът е изключително красив, като отстъпва мааалко от следващата (фейслифт) версия с вградени дневни светлини във фаровете, (не знам модификацията - май пак е 9). Но пък същата (май), не се предлага с 2,2 DTEC дизел, което за мен е минус. Изпъква на фона на всички подобни от Голф класа, което си е плюс. Автомобилът е една идея по-нисък и ставам чест свидетел на шум от суркането на предния калобран по изход/вход на подземен паркинг. Плюсът - по-добре да чуеш калобрана, отколкото бронята. Светлините (или светлината) за мъгла са ниско долу, веднъж, в една гъста мъгла на магистрала Тракия, ми свириха един - два пъти (вероятно поради това). Изненадан съм колко интуитивно работи системата за превключване на дълги / къси. Само понякога разпознава някой по-голям знак и превключва къси, но това да е проблема. Отлична оценка за системата. Фаровете също са много добри. Вътрешно: За моя ръст от 1,7 м., автомобилът е просторен и позволява комфортно пътуване на четирима човека, дори и на дълъг път (изпробвано). Сгъването на задните седалки, е уникално (не, че съм го пробвал, ама си го има). Багажникът събира багажа за четирима възрастни. Таблото също си е дизайнерско и въпреки първоначалното ми отрицателно мнение, за цифровия километраж се оказва, че е доста удобен - дори и да не го гледаш, постоянно ти е в зрителното поле. Първите километри изпитвах трудност да си наместя седалката - да виждам километража, да съм достатъчно ниско (така ми е комфортно и съм свикнал), да виждам капака (не се вижда въобще). Малко обзора напред е зле, но това е болест на всички нови автомобили. Мисля, че парктроникът (преден и заден) е задължителен. Ако не сте свикнали да паркирате на огледала... жалко - шофирането на заден ход ще е мъчение. Камерата за заден ход си е голяма екстра и много лесно се свиква. Бързо се цапа зимата, защото е на открито, но е изключително удобно. Волан, седалки, материали, ръчна, подлакътник... всичко си е на ниво. Бутона на старт / стоп системата е на много удобно място, (изключвам я при шофиране и го включвам при престой над 30 сек по брояч на светофар). Задържането на спирачката при тръгване от наклон е готино, но го хващам, че работи и на не толкова наклонени повърхности, ама електроника (или механика)... Пътно поведение / Окачване: Идвам от ВАГ групата и возията ми допада. Гумите са с размер 225/45/17 - зимни и летни. Вози приятно твърдо в града, а извън града, смея да кажа - комфортно. Предната е с доста твърдо окачване, но при 9 нещата са поомекнали. При спортно шофиране на два пъти ми направи впечатление, че задницата ми става малко нестабилна, но и двата пъти натискам по-сериозна спирачка в бърз завой и мисля, че е нормално (от смяната на тежеста). По завои с нормално каране си е стабилна - нямам забележки. Двигател: 2,2i DTEC дизел, с много плавно и постоянно разгръщане на мощността. За разлика от 1,9 ТДИ на ВАГ (Фолксваген и СЕАТ), които съм имал, Сивикът няма експлозията от мощност над 2000 об/мин, обаче си ускорява бързо и с много приятен шум. Първите две седмици я карах постоянно на Еко режим (смесен разход с голям уклон към градско 5,5 - 5,7), но си е мъчение (за мен). След една разходка, открих автомобила без Еко режим и от тогава не съм го включвал. Зимата, разходът ми в града е около 6,5 - 7 (в зависимост от прехода). Като се постопли, падна отново на около 5,5 - 6, в зависимост от извън градското. При включен темпомат на 150 км/час, в малките сутрешни часове, по маршрута София - Бургас, даде около 6. Събира 5,5 литра масло. Смяната ми струва 260 лв. (без горивен филтър). Има светлинен индикатор за превключване на по-висока / по-ниска скорост, който те стимулира да превключваш по-горна скорост над 1500 (около 1800 об/мин за първа), което води до по-нисък разход. Не знам как се отразява това на съединителя, но предполагам няколко инженера не са спали, докато настройват това, така че си го спазвам - поне в града. Недомислици: Не знам дали разбрахте, че идвам от ВАГ групата и постоянно сравнявам. Това, което ме дразни, е липсата на бърз достъп до среден разход / оставащ пробег / средна скорост. Нямам книжка за автомобила, но за да ми покаже оставащия пробег с горивото, трябва да вляза в основното меню, някое си подменю и да извикам на дисплея оставащ пробег, за сметка на среден разход. При ВАГ е направено доста по-по-по интуитивно. При несложен колан не работи старт / стоп системата. Това е в графата недомислици, защото съм балкански субект , който за 1 км не слага колан. Обаче пиукането не е толкова дразнещо, колкото при други марки - примерно БМВ и Ауди. Другото дразнещо е смяната на радиостанциите. Има си някакви запаметени, обаче ако излезеш извън обхват или в друга страна, не можеш да хванеш нищо и иска да си актуализира списъка с радиостанциите. Вероятно има и друг начин, който до сега не съм открил (не, че съм търсил много). Най-дразнещото (и вероятно недомислено) е шумът от резервоара. Понеже винаги пълня до горе, докато не изхарча половината от резероара, в мен се заселва чувството, че шофирам млековоз. Приех го някак си, обаче е много дисконфортно, особено по разбити малки градски улици, които се преминават на първа / втора. В международните форуми за Сивик това е ясно застъпено. Странности: Педалът на спирачката при първото (плавно) натискане е малко по-мек и не захапва силно. С второ натискане всичко си идва на мястото. Това ми се случва само градско, където карам по-спокойно, спирам плавно и мнооого рядко се случва да скоча рязко на спирачките. Примерно спирачката на Кията, на жената, захапва като питбул, от раз. Няма шанс да изключиш старт / стоп системата - след всяко запалване на двигателя, тя е на позиция по подразбиране включена. Но при всички нови автомобили май е така. Като смених летните със зимните гуми, датчикът за налягането спря, а видимо едната гума беше мека. Занулявах от борд компютъра, но не съм му чул гласчето след смяната на гумите. Сега ще слагам старите летни и ще пробвам пак. Събира 5,5 л масло. Не знам, дали е странно (за мен явно е), но 1,9 ТДИ събира 4,5 л. На БМВ, двулитров дизел в нова четворка, също събира 5,5 л. Обобщение: Не знам каква нотка преминава през писанието ми, но за 20 000 км, Хондата е без забележки. Влюбен съм в ексцентричността й: външния вид и таблото, двигателят е икономичен и мощен. Леките забележки са по-скоро мрънкане (на някой може да напомни тъпите коментари в Буукинг за някой готин хотел). За мен, автомобилът няма генерален проблем и бих си го купил отново, ако имах досегашния опит и то основно заради 2,2 дизеловия двигател, който май вече няма да бъде вграждан в по-малките модели на Хонда. Разбира се, ако някой се интересува от нещо конкретно, може да пита. Ще му отговоря с удоволствие.
×
×
  • Създай нов...