-
Мнения
323 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
216 GoodОтносно kalin_gk
-
Ранг
2.2 TEAM
- Рожден ден 22.01.1980
Profile Information
-
Кара
Civic FK3 N22A2 и Civic EG4 H22A+
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Бързи коли и хубави жени!!!!
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
8523 профилни разглеждания
-
Същшя уикенд е 4ти кръг на драг шампионата в Сливен.
-
RS6 C5 (450 hp) или RS6 C6 (570 hp)? С6 е Аудито
-
Докато въртиш на стартер не трябва да имат обратна нафта дюзите и клапана за налягане в рейла. Дюзите ги купих чисто нови, че моите бяха много износени. В Бултрако са 680лв на брой, а цената на БОШ е 935лв/бр. За рециклирането на моите ми искаха 435лв/бр в Супер Дизел. Проблема е с ваденето на старите дюзи. Голям бой с обратния чук и киснене два дни с каквото ми дойде на акъла. Спирачната течност върши най-добра работа.
-
Проблемът се оказа в две от дюзите. Имат повишена обратна нафта. Смених проблемните дюзи и вече всичко е наред. Още веднъж благодаря на MFG за линка
-
Извади късмет, че не влезна 3та. Но загубата си е загуба. Ще има реванш.
-
Сивик 5ген Н22А++ : С/у Нисан 350Z https://www.youtube.com/watch?v=UHGfJwobpSc&index=3&list=PL5AhvzgqbORAEpowVtcRjTniYqSqPq22m https://www.youtube.com/watch?v=heU7nroHTZA&index=10&list=PLS8LX_a3Md_qMR04YcTnOIDnmo484uBZr С/у Субару Форестер 2.5 Турбо++, падам една броня. За съжаление няма клип как финишираме. https://www.youtube.com/watch?v=VYcKqKz-QKA&index=30&list=PL5AhvzgqbORAEpowVtcRjTniYqSqPq22m С/у Тойота Супра 3.0 Twin Turbo с ремап и дребни модове, автоматик. Направих ме 4-ри старта и резултата е 4:0 за Сивика https://www.youtube.com/watch?v=ht9Jy2lQeI8&index=24&list=PL5AhvzgqbORAEpowVtcRjTniYqSqPq22m https://www.youtube.com/watch?v=R-Np2THGwJI&list=PLS8LX_a3Md_qMR04YcTnOIDnmo484uBZr&index=18 С/у Сивик 5ген. купе В20+++ летящ от 2-ра 60км/ч - победа с много за Н22то. Нямаше кой да снима и няма клип. С/у Ауди RS6 до 120-130км/ч сме кантар и после заминава. Пак няма клип.
- 6849 replies
-
- 13
-
Няма да свършат бързо. Карал съм ги един сезон /около 7000км/. Имат дооооста стартове, и като ги гледам ще изкарам още две лета.
-
Охладих датчика, но проблема си остана. Топла вече спря да пали. Ще направя проба с връщащия клапан. Благодаря "MGF" за линка. Ако не е повредата в клапана ще ревизирам стартера.
-
Смених горивния филтър и проблема си остава. Ще пробвам да охладя датчика. Стартера си върти нормално, няма как той да е причината.
-
Здр. Имам следния проблем. Колата е сивик 8ген 2.2 дизел, когато двигателя достигне нормален температурен режим върти много преди да запали. На студен двигател стартира нормално. Не записва никаква грешка. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и евентуално как го е решил?
-
Евалата МОШ-че така се прави. П.С. На Калин Н22-ката трябва да е стокова, че бая е спряла.
-
Ще мина и аз с най-бавната Н22-ка