Jump to content

honel

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно honel

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV -3 , 2.2 CDTi 140 HP
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1169 профилни разглеждания
  1. Благодаря за информацията. То като се сменят пружините - сигурно наистина си струва и амортисьорите да се види на какво дередже са. Освен , че са ръждиви - друго външно не се забелязва при задните. Предните ме изненадаха с това , че гумените им маншони (дето са в горния им край) са целите нацепени - това вероятно ще им съкрати животеца значително. Относно смяната на пружини и евентуално амортисьори в София - предполагам, че подобна операция всеки що годе читав сервиз може да ги направи ? Едва ли е нужно да се ходи при Белтрако, Юбико, Омбре и т.н. специализирани хондаджии ?
  2. Колата я кара жена ми и вчера като отидох да сменям гумите чух , че нещо тропа леко отпред в ляво при неравност по пътя. Като сменях гумите в ЕМ Комплект накарах момчетата да я вдигнат на подемника и да погледнат отпред в ляво дали има някакъв проблем. Нищо не намериха, имаха съмнения за тампон на стабилизираща щанга... Тогава аз пък видях , че задна лява пружина е счупена в най-горната витка. Може от нея да е идвало тропането , но да съм се заблудил , че е отпред... Така или иначе - какви са опциите за смяна на пружини ? Новите вероятно са скъпи, неоригинални или даже втора ръка от коли от UK ?
  3. И аз имам подобен проблем - светва от време на време AFS и след изгасяне на мотора - угасва. Къде са въпросните датчици да ги огледам и аз като колегата от Враца ?
  4. Да взема и аз да питам - какво им имаше на старите ? Забелязваше ли се някакво износване по шлиците и т.н. ? И аз имам същия проблем - тези от които купих колата, Ноември ми казаха , че като са я докарали на самоход, е биело яко от пред, в дясно. Решили , че е дясно вътрешно каре и го бяха сменили с менте за 80-90 лв. Не се усещаха вибрации или поне аз не усещах. Междувременно успях да открия последния собственик в Швейцария и той ми каза , че проблемът на колата е била дясната полуоска. С поставеното ментеливо вътрешно каре, нещата бяха добре около 1000-1500 км , откакто я карам, но вече пак почна да бие. Чудя се, дали е само от карето или по-скоро проблема е в полуоската? Ако е така и оригинално каре да сложа - пак ще го съсипе...Та тия дни ще я карам някъде на майстор, но не е ясно дали, ако е полуоската и майстора ще е в състояние да забележи проблема. Ето защо ще е хубаво да знам как са били нещата при колегата tanas40 - дали е имало видими следи по старите карета ?
  5. Привет Колеги, аз също съм на 18-ки - 225/ 60 / R18. Дали ще е проблем ако сложа зимни гуми 225/65/R18 на моята CRV-3 ?
  6. Привет, Нещо не мога да го отворя този файл. Дали работи ?
  7. Благодаря ви за съветите. Отказах се от въпросната кола - сега гледам няколко други...
  8. Ами- нещо явно се е променило от 2014 насам.Дадох също VIN кода на един приятел да провери за всеки случай и в Пловдив - и там са му отказали информация...
  9. Благодаря ви Колеги, опитах да взема някаква информация с VIN кода от Бултрако, но ми обясниха , че понеже колата е от Швейцария - нямат данни за историята от предполагаемото и обслужване в сервизи на Хонда там. Имали информация само за коли обслужвани в България ... Може да поискам от продавача все пак да ми покаже швейцарския талон - да видя поне дали колата е била фирмена или на частно лице. Нещата обаче отиват в посока да си търся нещо друго...
  10. Оглеждам се да купя Honda CR-V дизел, ръчни скорости и парите ми стигат за такива от III поколение - демек 2010 г... Нямам опит с подобни коли и молбата ми е да ми помогнете със съвет какво да гледам при покупката. Имам в предвид не общоизвестните неща, а евентуално за проблеми специфични за този модел... Почти съм се спрял на една , за която твърдят , че е внос от Швейцария, но съмнителното е, че няма сервизна книжка и отгоре на всичко е само с един ключ. Колата е без транзитни номера и не може да се кара по шосе да се пробва. Продавачът е съгласен с негова пътна помощ да я караме в който и да е сервиз за тестване. Боя се обаче, че има проблеми , които биха се хванали само ако колата се кара малко по-дълго , а не на плаца на борсата или в сервиз...
×
×
  • Създай нов...