-
Мнения
99 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно sharki
-
Ранг
картинг фен
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
Бокс и Бодибилдинг
-
Колега,
Като погледнах снимката си помислих, че имаш две неща за мен.
Интересуват ме:
- задна дясна лайсна (по-точно става въпрос за тази на панела, а не на бронята), че моята я счупиха. ако ти е здрава и, естествено, със здрави щипки, колко й искаш?
- "женска" машинка за предпазен колан (на задната седалка едната не работи). също - колко?
-
При мен също го има този странен звук. Мисля, че вдясно отзад. И то не от скоро. Чудя се дали не е клеясало буталцето на спирачките и дали не задържа някоя от челюстите...Ама ако смениш тампона, посочен от колегата и нещата се оправят... ще ми се наложи и аз да търся такъв.
-
Аз от известно време планирам да направя това - да отида сам до Германия да си взема Акорд автоматик. Това, което мога да ти кажа, е че независимо от първоначалната ми реакция "Тя много арна, бре, Танасе", не бих я взел. Цената ми се вижда доста ниска за такова лачено возило (включително кожен салон, навигация, мулти-волан и т.н.). Самият факт, че акорди от същата година се продават на двойно по-висока цена, трябва да ти говори нещо. Преди време един приятел ми каза как той се ориентира в обявите. Пуска търсенето и след това гледа в обратен ред - от най-скъпите, към най-евтините. Елементарен трик, но с него някак придобиваш по-трезва преценка и колите, които преди са ти се виждали добра алтернатива, те карат да се замисляш, къде е проблема.NB: Това, че е от Германия, не й пречи да е бъгава. Не е невъзможно да не е минала TUV и други подобни изненади.
-
Съгласен съм с колегите - иди при друг майстор да провери дали ремъкът е натегнат коректно.
-
Според мен това е нереално.Не знам каква е шашмата, но направете сравнение на колата от това , в което с пълна газ ускорява една от най-смразяващите коли в света (макар и серийна) Ferrari F430 Scuderia.Забравих да посоча, че Ferrari-то също е буустнато до 717 к.с.
-
Преди години по телевизията даваха репортаж за автомобилите с дясна дирекция. Като интересно решение на проблема с лошата видимост, показаха джипчето на някакъв българин, бивш ИТ-студент на Острова, който си е докарал машината тук. Беше сложил камера в лявото огледало. Вероятно има някъде из родния нет нещо по въпроса. Но все пак камерата е решение само при дневна светлина, щото на тъмно.... с камера....
-
Преди някой да те е пратил да търсиш из темите, ще ти споделя моето мнение с няколко думи.- Колата е дуракоустойчива; - Ако е поддържана добре няма да ти прави никакви проблеми;- За няколко години съм сменил 1 биалетка и веднъж задните тампони. Но, това не е гаранция (тук чукам на дърво);- Части има. Цената им е въпрос на мнение;- За мен този двигател е слаб, но зависи от очакванията ти към него;- Разходът е "според зависи". Аз вече я карам по-кротко, което в цифри означава 4.9-5.5 на извънградско и 8-10 градско (София).- Според мен колата е шумна, друса и с доста лека задница, но това си е мое мнение.Покупка?: Да, но никога най-евтиното. Защото вместо да я караш, ще я потягаш, както е казал един умен човек.
-
По информация на Autocar, Fishki.net пише, че през следващата година на пазара ще излезе нова модификация на CR-Z. Hybrid R ще бъде с 1.6 литров турбиниран двигател с 200 к.с. Същият двигател ще се предлага и без турбина със 160 к.с. В тази си конфигурация, той ще се изпозва и в Jazz, Civic и Accord.Впечатляващи снимки от машината има тук.
-
Преди две години направих тази малка грешка - стоманени джанти от опел... щото ставали на сивика. Направо били същите.Тази "малка разлика" в централния отвор, за която пишеш, и за която научих после, водеше до много сериозни вибрации и тракане дори при ниски скорости, независимо от добре притегнатите конусовидни гайки. Разбира се, махнах стоманените джанти, преди да съм си разбил колата и ги върнах на продавача, със малко загуба за мен. Или точен размер на отвора или нищо, смятам аз. Безсмислени усложнения.
-
Най-бързата кола, която съм карал беше Audi A6 All-road, Quattro, 3.0 TDI tiptronic. Тази машина е real fantasy. Но така би трябвало и да бъде, след като цената й като нова е съизмерима с тази на приличен тристаен апартамент в София.P.S.: Бързи коли - бол. Важното е какво можем да си позволим и ако, все пак, ни стигнат парите за нещо сносно, дали ще имаме време да му се порадваме или простотията по пътя ще ни попречи.
-
Тъй като Golf-ът е неизменна част от градския фолклор, не само на Перник, но и в други градове..Тъй като е масова практика да се обясняват простотиите на пътя с Golf...Тъй като почваме да обиждаме другите, просто и само защото не са фенове на Хонда...Затова ми се прииска да разбера, колко от колегите тук имат пряко впечатление от този модел автомобили.
-
Аз не бих. Би ми било истински неудобно. А като се замисля, че би ми се наложило да си променям навиците със скоростния лост и какво ли още не...
-
абре, баце... отдавна не съм писал, но тази тема провокира коментар.. първо заглавието, което, да си призная, ме дразни сериозно. няма никакъв смисъл, нито е много възвишено, да противопоставяш голф на хонда. най-малкото защото така истински приличаш на голфаджия. те, по същия начин смятат, че тяхното е най-великото. голфаджиите не са по-прости от нас. вярвай ми! имам доста колеги, които си карат "народните коли" и които, ако познаваше, никога не би ги нарекъл по-прости от теб. нищо, че бащите им не са собственици на софтуерни фирми. Шофьорите с хонди по улиците правят същите простотии, също толкова фанатизирани са, слагат си същите кюнци вместо нормални изпускателни системи, слагат същите лепенки Type R, както голфаджиите плякат GTI, затъмняват прозорци по същия начин .. и т.н. Като емблематичен член на форума, моля, не бъди голфаджия. "Фенстването" няма общо с поведението на пътя. Обсесията по силов тунинг, която струи от постингите във форума да не би да е провокирана от желание за спазване на ограничението на скоростта? И да не би някой тук, слагайки турбо, да го ползва до 50 км/ч.? Точно обратното - колкото повече чудесии направиш по своята кола и колкото по-"не-stock" е тя, толкова по-голям фен се оказваш в очите на другите. Лепенките на форума... за това съм съгласен, макар и в някаква степен. Никой не би искал хора с просташко поведение да злепоставят форума. Но,... но... човек, ако желае, може и 3 лепенки да сложи. Кой е този, който ще изисква от другите да си свалят лепенките? (Уточнявам: не съм сложил лепенка на форума. Карам си колата и без нея. Не мисля, че тя ще ме направи по-фен.) Бих задал въпроса - твоята хонда чиста ли я караш? Щото аз, пък, бих казал, че мръсната хонда, е като мръсно жигули - все мръсотия и все лош вид. При това - лош вид с лепенка на клуба. За спирането на простотията ... присъединявам се! Никой не иска друг да го смачка на пътя, докато се прави на мъж. Но това, следва да е призив, а в постинга ти не звучиш така. Аз знам своите простотии на пътя и се опитвам да ги намаля до минимум. Надявам се, покрай опитите за менторство, и ти си направил разбор на собствения си драйв стайл. Вярваш ли, че винаги си изряден? Ако някой те види да правиш глупост на пътя трябва ли да те нарече овчар? Надявам се да не е прозвучало грубо, защото не ми беше това целта. P.S.: Плюенето по гоУфовете, току-що ме провокира да постна една анкета, която ми се струва интересна. Ще бъде нещо от сорта на: Карал ли си голф?
-
Ами то си беше сигурно над 40 градуса...
-
Ето как се беше погрижил един колега за своя Сивик в жегата