-
Мнения
55 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно The_fastest
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 1.04.1980
Profile Information
-
Кара
Комшийката да гледа с бинокъл
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
2653 профилни разглеждания
-
И не си се похвалил колко кончета си надул!Или аз съм пропуснал?А по темата чипосването си е доста евтин начин за увеличаване на мощноста и аз лично съм твърдо за!Излиза, че като не мога да докосна Акорд(190к.с) под 23 000лв. ще скоча на дизел 180к.с. и огромен въртящ момент само за 15 000лв.Аз съм с чип от digitaltuning.bg и съм го слагал преди 6 години, когато колата беше на 40 000км. Сега е на 180 000км и НЯМА никакви проблеми (със съединител, турбина, карета и т.н. ). Аз направих Дино преди и след тунинга и показателите са такива, каквито пише в сайта ( нямам нищо общо с тези хора ). Разлика в динамиката има осезателна ! Има и друг вариант - celtictuning.co.uk .Имам приятел, който е с такъв ( живее в Англия ) и е ДОСТА впечатлен от разликата в динамиката !!! Сега съм в преговори с тях да подменя моя и съм стигнал донякъде, но да видим какво ще стане. Там вариантите са 2 - 193к.с. и 204к.с. ( но тук задължително е със смяна на съединител и маховик - имат сътрудничество с друга фирма която предлага такива ) П.С. Ако някой е мераклия да си сложи такъв чип и има Акорд до 2006-та да ми пише. Ще се разберем нещо Само доуточнявам, че софтуера е различен за Акордите до 2006-та и след това
-
В случая е правен така наречения OBD чип тунинг ( http://xn----ftbnbybkzj9a.com/tag/obd/ )Мястото е digitaltuning на бул.Черни връх. Имат и сайт, в който може да видиш данни преди и след интервенцията. Колата беше на Дино стенд преди и след това, така че не лъжат
-
Напълно съм съгласен с това. Няма автомобил хем с оригинално хем с "ХУБАВО и СВИРЕЩО" аудио . П.С. Относно автомобила - Притежавам Акорд 2.2 дизел от 2004-та година и мога да кажа - за 160 000 км и почти 7 години, не съм сменил нищо освен консумативи Ето малко снимки: http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=user&user=353&do=view_album&album=1507
-
Най-добре става с боядисване ( ако ти се отделят толкова средства де ) !
-
Една НЕ много добра новина за собствениците на коли с десен волан: Застрахователите отказват да йм правят КАСКО...Даже се замислят и за "Гражданска отговорност".П.С. Знам със сигурност за "Булсрад", но според тях има и други
-
НЯМА никакви основания за да му я "заменят" ( Защо ще я заменят ? А тази какво ще я правят ? ). Има ТОТАЛ щета и тя се решава от застрахователя ( както разбирам щом се движи значи няма тотал ). Остава да се разбереш със сервиза ( който застрахователя ти каже, т.к. е в гаранция би трябвало да е Бултрако, ако си я закупил от тях де ). П.С. Добре, че на вас нищо ви няма. Ламарините и пластмасите се оправят или сменят
-
Имайте предвид, че в чужбина слагат качествени добавки в дизела които повишават цената. Би трябвало и тук да слагат, но без да искам подслушах един разговор в бензиностанция. " На колко градуса идва нафтата ? " "Ами трябваше да е за - 18 ама този път е на -12" .....Това беше през зимата. А иначе се слагат и добавки за повишаване на цетановото число ( не знам колко точно трябва да е )
-
Този препарат НЕ е специално за тази работа, но случайно го взех ( един приятел го купи за да чистим по повод едно състезание за Кар Аудио ) и намазахме кори, маркучи и т.н. Изненадата дойде след 3 месеца, когато видях че мизерията се задържа доста по-трудно от преди. По-лесно се почиства след това.
-
Предния модел има плътна кора, но при добро желание на пътната обстановка пак има мръсотийки. Аз си взех един препарат ( прилича на мляко ) и го мажа с него ( вкл. маркучите и металните части ). Първо с влажен парцал да падне ако има КАЛ и после с другото
-
Ами покарай и Акорд-а и тогава го класирай . От коя кола ( с какъв мотор ) е по-пъргава Мазда-та ( ако имаш предвид 2.0 дизел, 143к.с. ) ?
-
Абре, предложих нещо в предишен пост...ЗАКЛЮЧВАЙТЕ Винаги ще има доволни и недоволни в търговията !
-
Добре е да кажеш към какво си се насочил - споменаваш мита и акцизи...Кажи с кой мотор си набелязъл ?
-
Абе моя дизел не е от Льо Ман ...Какво стана с атмосферния бензин ? Тук има хора на които съм давал "кръгче" с чипнатия дизел...Питай тях какво се получава. Не хваля дизела ама и не приемам изказвания в стил " абе няма по-добро от бензина ИЗОБЩО ".
-
Веднага ти осигурявам един турбиниран дизел. Само намери атмосферен бензин ( в класа на въпросния дизел ) и работата ще стане . Отсега ти казвам, че бензина няма шанс в нищо освен ...макс.скорост ( с много малко го бие ако дизела не е чипнат ) и цената