Jump to content

HARI

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно HARI

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

712 профилни разглеждания
  1. Колата е готова - шлайфана е главата , сменени са гарнитурите , маслото и антифриза , не са сменяни гумички и сегменти , мотора не загрява работи добре и върви добре!Не гори масло , както и да има висок разход на гориво .Засега работи добре и съм доволен от свършеното от майстора , макар че се забави доста време !
  2. Въпроса е , ще се намерят ли оригинал ? Имам доверие на майстора , надявам се да си свърши работата ,мерси за съвета ще го взема под внимание , а и като е готова ще пиша във форума как стоят нещата !
  3. Проблема е открит - издухала е гарнитурата на 3-ти цилиндър , предстои шлайф на главата , смяна на гумички на клапаните , смяна на гарнитурите и мисля да я пускам в движение !
  4. Хонда сивик шатъл - 1995г. 1,6 16 v 4x4- Въпросната кола от известно време загрява , има загуба на антифриз , отзад пуши след стартиране на двигателя , майсторите казаха ,че или е спукан блока , или е гарнитура на главата , или самата глава е пукната ? съвет относно ремонт или не ? Колата е в Пловдив - ако някой знае майстор читав из Пловдив и дали си заслужава работата по тази хондичка ?
  5. Honda shutlle 1995 beagle 1,6 16v 4x4 e колата - от една седмица имам проблем със губене на антифриз , през 100 км. по около 200мл.- отделно когато загася мотора за да истине , при палене колата пуши сив дим работи на 3- и цилиндъра и се оправя по- късно !Някой ако е наясно нека сподели ?Майстор днеска я провери и ми каза че гарнитурата е заминала на главата , отделно не се знае какво е сътворила вътре в мотора демек от мотора не става нищо я пукната глава , я пукната блок , бутала и сегм...

×
×
  • Създай нов...