vucata
Фен-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно vucata
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Възможно е, но цената няма да ти хареса, особено на форумна кола.
-
Аз нямам гараж, пък си смених цялата система за миене на фаровете....А и каретата . Ядох дърво само с лявото, щото излезе от другото каре към скоростите и си играх 40 минути, докато го нацеля да влезе. Ако имаш желание, има и начини! Всичко останало е само драсканици, фаровете трябва да се свалят, да се видят какви са машинките и да се сложат новите. Пък ти, ако искаш изрежи калниците, за да имаш достъп- твоя работа.
-
Бронята ти се сваля точно за... 2 минути. Махаш пластмасовите тапи, черните, при решетката, развий рапидките при подкалниците, при мен са по 2, едната рапидка е долу - срещу гумата, а другата рапидка е навряна в подкалника. Като се наведеш, ще я видиш на арката точно при калника и бронята, където се съединяват. Отиваш отпред и дърпаш към теб. Бронята излиза, внимавай с маркучите за пръскалките на фаровете. Вземи си кръстата по-къса отвертка, защото ще ти пречат гумите. Успех.
-
Да, има 3.0 мотор за тази работа. Там тягата се усеща повече. Сега, да кажа, че от 180 до 230км/ч скъсах шортите на Ситроен саксо 1.6 турбо! Не му се вярваше на тоя каква точка му направих. От старт ще ме изяде, ама на дълго няма шанс. Та, с това оборудване и купе, върви повече от доволно колата! Климатроник, кожа, ел пакет. Нормално е да е леко спъната, ама колегата 100% има сериозен проблем някъде. Колата след 3500 оборота се побърква и въртя гуми, и на 1ва, и на 2ра еднакво, със зимни 195/65/15. Колко повече да върви?
-
Моя върви доста добре, виж си свещите и разкарай тая плочка за газ. Начи-и, като видя такава цигания, направо откачам.... Как може да искаш такава кола и да я караш с плокла, ужас. Аз съм против ГИ или обикновена газ. Карам си колата на бензин. Верно, че всеки си преценява какво да кара и как, ама на мен тия неща не ми се нравят грам, шото хем прецакваш колата си, хем мислиш за 2 системи за гориво повече! Та махай тая газ, закачете колата на диагностика, да си каже какво и е. Моята е 2.0 147 коня, пълня километража без проблем!
-
Вадиш буксата на помпата. Ако имаш пробна лампа я сложи на буксата и накарай някой да натисне бутона за пръскане на фаровете. Фаровете трябва да са пуснати. Ако пробната лампа светне, честито. Имаш изгоряла помпа за пръскалките на фаровете. Аз свалих бронята, защото маркучите бяха задръстени, явно е карано мноооого дълго време без да се използват. Крушките ги събирах два дни. Няма почти в цяла София, продават се комплект с цокъл, който разбира се не пасва на Хонда уредите. Прежалих се накрая и дадох 14 лева за 7 крушки. Бройката е по 2 лева. Разглобих цоклите и взех крушките, съответно ги сложих на моите цокли... Абе схема е, но при желание и маалко повече нерви става всичко. Преди беше тъмница яко...
-
Малко отчет. Благодарение на колегата xags, вече имам работеща помпа на пръскалките на фаровете. Днес разглобих таблото с оборотомера и скоростомера, подмених някоя друга крушка, защото пак изгоря една. Разглобих и централната конзола и там подмених всички крушки, плюс тази на часовника, и копчето за аварийните светлини. Свалих и бутоните за шибедаха, и там смених 2те крушки. За сега всичко свети и съм доволен.
-
Благодаря колега, ще ги сменя малко да се стопли обаче. Грешката ще я мисля някъде да закарам колата и да я закачим. Странното е, че когато колата работи на място, загрява си до 90 градуса, перки си включва всичко си е както трябва. В момента, в който тръгна и мина 30-40км/ч се включва... Но няма да гадаем, ще я закарам другата седмица.
-
Някой има ли мануал, да видя как се разглобява конзолата на климатроника с врътките, за да сменя крушките и там? Вече изминах 1300км с новите части и за сега няма грижи. Уникален автомобил..... Обаче чека ми светва, след като колата тръгне да вдига стрелката на температурата. Общо взето 10тина минути след като колата е запалена. Някой някаква идея с каква диагностика да прочетем за какво става въпрос?
-
Сменено дясно каре, 120лв марката, някаква Японска. 2 горни шарнира Ямамото и един долен, пак Ямамото. Предницата заспа, а и маншон ляво каре на Джапан партс. Смених си и крушките по таблото , сега остава и на часовника, и климатроника да сменя. Оправих си и круиз контрола, че жилото излизаше от привода на газта. Сега всичко работи перфектно.
-
Ще се обадя в Тех Ко да видим, че имам 40% отстъпка. А каретата си идват с маншони и грес вътре нали? Защото взех един маншон, защото мислех да сменя само него на дясното каре, ама то вече си пука, а в ляво даже се усеща и биене в движение в завои. Та направо 2 карета и да се приключи филма. Ще пиша тези дни да потвърдя какво съм взел