rosin
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно rosin
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 8 2.0 i-vtec 2008g.
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
rosin_todorov
Последни посетители
693 профилни разглеждания
-
Благодаря много. Съжалявам за въпроса ми, но не успях да ги намеря във форума.
-
Здравейте. Къде мога да намеря кодовете за обслужване ? Прочетох как се нулират, но не и какво означават. Нов собственик съм на стар Акорд 8 генерация 2.0 и ми светна това:
-
Благодаря. Разбирам от тая техника, но не мога да намеря релето.
-
Здравейте. При включване на ключа за запалване автоматично се вкючваха и късите светлини (две лупи най-отвън). Днес забелязах, че светят само габаритите. По никакъв начин не се включват късите, включително и от врътката за фаровете. Предпазителите им са здрави. Залепих черно тиксо на датчика за светлина зад огледалото - никаква промяна. Дългите и фаровете за мъгла работят. Помагайте, моля ви - Акорд 2008 2.0
-
На първото табло периодично изключваше оборотите и километража - за това го смених. На второто без проблем работят оборотите и километража - само от време на време не ми работи бензиномера, ама аз съм на газ и не е толкова важно. Просто след няколко месеца започна да отказва цялото табло. Което означава, че проблемите са си таблата а не в ЕКУ-то, тъй като са различни (проблемите).
-
При мен нищо не работи по таблото - нито стрелки, нито лампички. Само подсветката, когато запаля светлините, но тя си върви по друга линия. И не тръгва след многократно включване и изключване. Просто по някое време си тръгва и вече не спира до изключването. Някой да продава изправно табло ? Моето е HR 025 1009.
-
Благодаря на всички за съветите. Оказа се тривиален проблем - термостат. По-неприятно стана после : след като налях новия антифриз и я запалих ми отказа ( за пореден път ) цялото табло и аз не можех да видя температурата. Но след малко каране (около 5 км) тръгна таблото и видях, че загрява максимум малко под средата на скалата. Така и не можах да намеря електронна схема на таблото, за да си го оправя. Не е студена спойка (както предполагат всички), защото тръгне ли веднъж, не спира да работи до изключване на двигателя. Това ми вече второто табло - явно си им е проблем (но все пак си е 16 годишно ).
-
Имам тази Honda вече една година и датчика за температурата си стоеше на средата на скалата (измерих с термосонда двигателя и средата на салата е около 92 градуса). От вчера започна да прегрява и погледнах казанчето (скоро не го бях гледал, за съжаление) - беше празно. Налях общо около литър в радиатора и казанчето, но нищо не се промени. Двата вентилатора включват едновременно чак на около 107 градуса и изключват на около 100. Става все по-зле - тази вечер се прибрах на парно. Възможно ли е да се е получила въздушна възглавница и ако да, то как се обезвъдушава ? Някакви идеи за оправяне на проблема?
-
Не мисля, че на това табло има стабилизатор - доколкото виждам на платката, опорното напрежение 5.0 волта излиза от едночиповия компютър TMSPH8820CKF и само се разширява по ток с един транзистор D2605. Явно не тръгва винаги компютъра, но след като веднъж тръгне, вече всичко е наред. Молба за принципни схеми на платката или поне описание на куплунзите към нея.