l666
Фен-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно l666
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 27.06.1984
Contact Methods
-
Website URL
http://http://store.picbg.net/pubpic/92/53/944494f4b9f89253.jpg
Profile Information
-
Място
Plovdiv
-
Моята в Пловдив ми дава 10 / 100 газ.Извънграцко 8-9/100.Пак обикновена газ.
-
колега моят семеринг е 22.5/12.5/5.5.В бултрако казаха че варви заедно с корпуса на делкото.Питах в почти всички магазини за семеринги и отговора беше отрицателен.Ако намериш ще съм ти благодарен да споделиш от каде.
-
Колеги някой знаели къде в Пловдив мога да намеря семеринг за делкото?
-
С този ваком установяваш, че компресята на цилиндрите не е нарошена.Ако е нарошена компресията на един от цилиндрите ще надува в следствие на повишеното налягане .
-
Тази проверка се прави по друк начин, след свалянето на капачката си слагаш ръката плътно на гърлото и даваш леко газ тогава двигателя нетрябва да надува а се осеща лек ваком .Колкото до праскането на масло е нормално заштото нияма капак върху клапаните, както при ЕКОТЕКА на ОПЕЛА .
-
За 5генерация явно е нормялно защото, който и дасъм питал на всеки му отделя малко по горе .
-
Е да, но педала няма да падне толкова ниско ,така че да го усещаш......по на Мицубишитата са така, и на някоии Сивици........ Да но имах предвид това, че отделянето горе не е критерй, че съединителят е за смяня.Докато не започне да боксува нияма смисал да се пипа .
-
да рециклират ги за 70 лев,това е по-евтиният начин.
-
Знамр че ги рециклират но незнам точно къде го правят .Понеже и доста други автомобили са така носача върви заедно със селеновите фтулки при смяна.
-
Разгледаи линка (http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/civic/),дано ти помогне да избереш.
-
Ами то си е като Д15Б2. А тогава от каде се получава разлика в конските сили?И защо имат различни технически ръководства. D15B2Found in: 1988-1991 Honda Civic DX/DLX 1992-1995 Honda Civic LSi Hatch/Saloon (European Market) Displacement : 1493 cm3 Bore and stroke : 75 mm X 84.5 mm Compression : 9.2:1 Power : 90 hp @ 6000 rpm & 119 Nm @ 4500 rpm Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder) Fuel Control : OBD-O DPFI D15B7 Found in: 1992-1995 Honda Civic CX (Canadian model) 1992-1995 Honda Civic DX/LX 1993-1995 Honda Civic del Sol S 1992-1995 Honda Civic LSi Coupe (European Market) Displacement : 1493 cm3 Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm Compression : 9.2:1 Power : 102 hp @ 5900 rpm & 98 ft·lbf @ 5000 rpm Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder) Fuel Control : OBD-1 MPFI Дано вече е ясно,че се различават само по това че Д15Б2 е моно, а Д15Б7 е пълна инжекция и от това идва и разликата в конските сили и въртящия момент. Мисля че не е нужно да споменавам че щом е пълна спринцофка има различно ЕЦУ и различно делко, но това няма отношение към твоя въпрос. Благодаря за пояснението просто.
-
' Ами то си е като Д15Б2.А тогава от каде се получава разлика в конските сили?И защо имат различни технически ръководства.
-
А за Д15Б7 да знаете дали има защита при късане на ремъка.