nasko83
Фен-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно nasko83
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda HRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Здравейте! Проблемът се оказа регулаторът на бензинът, който се намира на горивната рейка. Като изкарахме маркуча за вакума и от него прокапа бензин. Взех го от морга за 30лв. Оборотите заспаха и колата вече пали както преди.
-
Каза че имало доста мръсотия, но подробности не ми е казвал. Днес през цялата процедура в сервиза колата беше на бензин, на газ малко работи. Неговата диагностика показа, че има недостиг на гориво. На газ пробвах един път преди около седмица да я паля, но нещо не ми се получи. Ако имате някаква идея как става ще пробвам.. За искрата също нямам идея дали е проверено, но има ли вариант когато се опитвам да паля в първият момент да няма искра, а след секунда да има? Тя пали, но доста по трудно от обикновено и ако не я изфорсирам държи ниски обороти, после се пооправят, но не са като преди. Леко играят през цялото време, дори когато включи перката за охлаждане. Това с паленето се случва, като поседи 10ина и повече минути колата, иначе си пали.
-
Следва смяна на бензинов филтър, който няма наличен. Доставката е за около 10ина дни.
-
Ходих и при газаджиите, но казаха, че проблема не бил в газта . Пробвах да изолирам газовата уредба, като изкарах маркуча за газта от изпарителя, но пак не пали. Вчера я взех от сервиз, изчистили са цедката на резервоара и стъпковото моторче, момчето каза че на сутринта след тези манипулации колата запалила от раз. Взех я, но проблема си остава. Днес след работа отивам пак, че тия дни и преглед трябва да мина и не знам да не ми направят проблем..
-
Скоро смених единият. Има още един малък на клапана, мисля днес да го сменя и него. Вчера се свързах най на края с момчето, което ми поддържа колата. Разбрахме се другата седмица вторник, сряда да я погледне. Като приключи ще пиша какво е станало.
-
Супер, благодаря!
-
Да, търсих филтъра отпред при мотора, но няма. Днес ще направя пак опит да се свържа с момчето, което ми поддържа колата.. Междувременно се ослушвам и за някой в съседните градове, някой който знае какво прави. До сега от обикаляне по сервизи хаир не съм видял. Доста често взе да ми се случва, когато прехвърля от бензин на газ да пиука, че газта ми е свършила...не знам дали ще има връзка с паленето, но го прави по няколко пъти на ден. п.п. Някакви отзиви за Хонда Пловдив?
-
Това ще ми е първата работа след празниците, че сега не работят. Свещите ги сменях скоро, но не съм сменял кабелите. Общо взето колата е обслужвана на време, както си му е реда - свещи, клапани и газов филтър на 20 000км, въздушен филтър на 5 000км, масло на 10 000км.
-
В началото когато се прояви проблемът с паленето, колата работеше на място някъде около 1ч. Оборотите бяха нестабилни, гасна ми 2, 3 пъти. Тогава ми светна и първият път чека. Обърнах я на бензин и спря да гасне, но оборотите пак бяха една идея по ниски. На другият ден я закарах на диагностика, но човекът в сервиза нямаше точният софтуер за моята кола. Прочете я с някакъв друг и показа богата смес. Обясни ми че най- вероятно е спукана някоя мембрана на изпарителя и от там може би колата се дави. Ходих и при газаджиите, но казаха че проблемът не бил в газта. Изчистиха грешката и чека изгасна. Изкараха някакъв маркуч от изпарителя и опитвахме да я палим така, но без подобрение. Посъветваха ме да я карам на бензин, защото имаха съмнения за клапана на бензиновата помпа. Така и направих, но за всеки случай реших да отида и на друга диагностика. Там пък забелязаха, че дроселовата клапа давала някакво оклонение, вероятно заради износване. Сега по спомен показваше 0.23 градуса, а трябвало да бъде 0.16. Настроиха я на ръка, но не знам защо. След тази манипулация оборотите се оправиха, не гасне, но все още мисля че са една идея по ниски от нормалното. Проблемът с паленето остана. По принцип има тук едно момче на което карам колата когато има нещо за смяна. Работил е в Хонда и съм много доволен от него, но напоследък не мога да се вредя. Не мога да се свържа с него по никакъв начин, а и не обичам да се натрапвам.
-
Здравейте! От 3 години имам ХРВ 2002г 1.6 vtec. Не съм имал никакви проблеми, навъртял съм и 60000км. От скоро взе да пали доста трудно. Оставям колата някъде за 10ина минути и после върти като луда, трябва да и подам газ за да запали. Също забелязвам, че след като запали оборотите малко играят, а после се нормализират. Чекът също светна. Скоро сменях ремъци, ролки, свещи, филтри, масла и реглаж на клапани. Не съм сменял само горивен бензинов филтър. От обслужването съм минал около 3000км. Колата е с газова инжекция BRC. Ходих до газаджиите защото мислех, че е някоя мембрана, но казаха, че проблемът не е за тях. Посъветваха ме да я покарам известно време на бензин, както и направих. Вече 3та седмица няма подобрение. Всички проблеми по горе се случват само, когато колата постои 10ина мин. или повече. Ако я загася и запаля до няколко минутки, няма проблем, пали си екстра. От Пловдив съм и ще се радвам ако ме насочите и към сервиз на когото мога да разчитам!