Jump to content

FireSword

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно FireSword

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Джаз
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

434 профилни разглеждания
  1. Да, прегледах ги и тях - съвсем наред са си. А и пак - ако беше от тях примерно сутрин при по-слаб акумулатор, щеше да има проблем с паленето. А то няма - пали си като пушка. Нито нещо свети по таблото, нито някаква грешка на екрана......
  2. Здравейте колеги, Първа тема на форума Имам следния проблем - понякога колата гасне при зацепване със съединителя (винаги ми го прави досега на заден ход), и след това не може да запали. При завъртане на ключа само се чува едно съвсем леко "хлъц", и таблото угасва. Пали с бутане. Не го прави всеки път, някак си на случаен принцип като че ли е 1/10. Мислех, че е акумулатора, но не може да е карано 150 км и след това при паркиране назад да изгасне и да не запали. След това да запали с бутане, да загасне и пак да си запали нормално. Мерих го с мултицет, малко е стар но нещата са в норма. Алтернатора зарежда. Задавяне също отхвърлих, единия път оставих колата около 30 мин, и пак не искаше да пали след това. Чувал съм за проблем при който, стартера когато е захабен, застава в позиция в която не може да протече ток, и трябва леко да прибуташ колата на предавка, за да се отмести , обаче и това не ми се получи. Всеки съвет би ми бил от полза. Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...