Bla
Фен-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно Bla
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Cr-V 2016 - R20, Fr-V 2007 - R18A1, Jazz 1.3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1054 профилни разглеждания
-
Никога досега не се бях заглеждал, какво пише от вътрешната страна на капакчката на резервоара. Снощи докато зареждах го направих. Според прочетеното, не е зле да се кара с високооктанов / премиум бензин. Даже е препоръчително. 95 октана са посочени като минимална граница. Трябва да кажа, че автомобила е “German Edition”, и съответно е закупен от Германия. Но, едва ли има някакви разлики с в това отношение с такива предлагани на български пазар.
-
Така е, но оскъпяването беше много сериозно. Карал съм я едва няколко пъти за много кратко в София и не мога да дам точно мнение. Но ако има разлика е незначителна. Това което ми направи впечатление беше, че чистачките на канадската вървят по-мазно и са по безшумни. С моята когато шофирам дълго време на дъжд, направо ме вбесява. За три години съм сменил 8-9 комплекта чистачки. Купувал съм и от представителството и афтърмаркет. Ефекта е нулев. Вкарвах я и два пъти в сервиза гаранционно. Казват, че всичко е наред и работят съвсем нормално. От година и нещо ползвам препарат “Течна чистачка” и положението леко се подобри.
-
Шумоизолацията беше сложена в специализиран сервиз в Емендинген в началото на 2017г. Предложиха ми няколко варианта, избрах двуслоен битумен материал с алуминиева мембрана (каквото и да означава), с дебелина 3.6мм. Изолирани са дъното на купето, дъното на багажника, вратите и стената между двигателния отсек и купето. Можеше да бъдат изолирани още тавана, подкалниците и колонките, но много се оскъпяваше услугата. Преди и след полагането на изолацията беше измерен шумът при идентични условия и се оказа, че е органичен с около 20%. Изказано в проценти не звучи много, но всъщност в купето е доста по-тихо. Имам приятел който кара Cr-V 2.4 внос от Канада. Карал съм я няколко пъти на къси разстояния и мога да кажа, че върви осезаемо по-добре от двулитровата. За разход не мога да кажа, защото режимите и стиловете ни на шофиране са коренно различни.
-
Всичките ми коли се карат с такъв бензин и до ден днешен не съм имал проблем от това. Преди да излезе 100 октановият ги карах с 98. Просто вървят много по-добре със 100 октана, отколкото с 95. И разхода е малко по-нисък. Изискванията към бензина са да бъде минимум 95 октана, за горна граница няма ограничение. Поне това ми обясниха в представителството преди да купя последния си автомобил. Жена ми кара Fr-V 1.8, което вече е на 160 к. км. Карано е само с 98 и 100 октана и не са се появили никакви проблеми. Имам и един Jazz 1.3 102к.с., който вече е на почти 50 000 км. и се кара предимно градско, отново само със 100 октана. Той също не се оплаква. Даже пее! Преди да взема Cr-V-то, карах Сивик 8 с R18A2. За 160 000 км. е зареждана единствено и само с 98 октана. Никакви проблеми!
-
Честито колега, дано много да те радва! Моето Cr-V е със същия двигател и усещането за мудност го имах и аз. Купето е тежко и особено при изпреварване в извънградски условия се усеща липса на мощност. Отне ми няколко пъувания докато свикна и сега не ми прави впечатление. На “S” скъсява предавките, превключва малко по-рязко, става по-шумна, леко вдига разхода и определено подобрява динамиката. Ползвал съм го едва няколко пъти. Когат свикнеш с превключването на кутията, става много приятна за каране. Това с което не можах да свикна е слабата шумоизолация. Аз направих допълнителна такава на пода и вратите и донякъде реших проблема, но има още какво да се желае. Другия неприятен момент е разхода на гориво. Доста изчетох по темата и се оказа, че има колеги които постигат разход извън града 9 и под 9л./100км. И градско 11-12/100...??? При мен разхода извънградско е между 10.3 и 11.5л./100км. Като най често е около 11/100. Това е при скорост 150 км/ч., круиз контрол, четири човека и доволно багаж. В София разхода ми е 14.5 - 15/100. Стигал съм и до 17/100. Това е с каране на кратки разстояния и в задръствания, основно в центъра. Карам само с бензин 100 октана. Имам чувство, че за да постигна разход като при колегите, трябва да сляза и да я бутам. До гореизложените изводи съм стигнал след малко повече от три години и 108 000 км. с автомобила.
-
Колега би ли споделил, къде беше проблема?
-
Jaccomo, благодаря за споделеното мнение!
-
Вчера продадох Сивик-а си и вече се оглеждам за нов, по-широк и комфортен, семеен автомобил. Изискванията ми са автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Предпочитам бензинов двигател и съм се насочил към CR-V, 4 ген. с двулитров двигател, 114 kw. Следващата седмица ще направя тест драйв с такъв екземпляр. Моля, ако някой колега има опит и впечатления от идентичен автомобил да ги сподели!
-
Ако ще ползваш климатика само за охлаждане, може да избереш и по-бюджетна машина. Ако ще го използваш и за отопление и искаш да бъде ефективен а не само да бръмчи ще трябва да извадиш по-неприятна цифра. Фуджицу, Дженерал и Фуджи са почти идентични машини и са много надеждни. Дайкин е може би още една стъпка нагоре. Mitsubishi heavy industry e горе долу на нивото на Daikin. Но, "Хондата" на домашните климатици за мен е Mitsubishi Electric. Много тихи, ефективни и безпроблемни при ниски външни температури. Това е лично мнение и не ангажирам никого с него! Друго много важно нещо, на което трябва да обърнеш внимание е монтажа. От голямо значение са дължината на тръбния път, дебелината на стената на медната тръба, положената изолация и мн. др. Обърни внимание на "FD" серията.
-
Колеги, някой знае ли какви трябва да са луфтовете при реглаж на клапани на D13B4 ?
-
Смятам че прекалено много се преекспонира темата за пробега на двигателното масло. Едва ли след само 7-8 хил. км. толкова драстично спадат качествата му. Скромния ми опит е следния: Имам служебен бензинов автомобил от марка различна от любимата ни. След като изтече гаранцията от 100 хил.км., колата е карана единствено и само с Castrol 5w40, който се купува от Германия. Маслото се подменя когато на дисплея се изпише съобщение за това. Въпреки че не е най-доброто масло, никога не е подменяно на по-малко от 15хил.км. и никога не карано повече от 20 хил.км. Автомобила вече е на 525 000 км. и няма никакви интервенции по двигателя. Не са подменяни и гумички. Кара се в цикъл 90-95% извънградско и 5-10% градско .Едва ли ако маслото беше подменяно на 7-8 хил.км. положението щеше да е много по-различно!
-
Само да допълня, M е Тайланд, N - Турция, L - Китай.
-
Като семеен човек с две деца, каращ Сивик 8 с R18A2 мога да кажа че това не е най-семейният автомобил. Задните места не се радват на пространство и комфорт. От към багажник има още много какво да се иска. Возията е по-скоро спортна, отколкото комфортна. Има и много плюсове, които са многократно споменавани. Може би по-добрият вариант за семейна кола би бил Сивик 8-седан(возията е по-добра и пространството е в повече), Fr-V или Акорд. Успех в търсенето!
-
Здравей колега! В сервиза на ул. Зайчар 28 в гр. София ремонтираха автоматика на жена ми и дадоха 10х. км. гаранция. Малко мудно действат но ми се сториха коректни. Забавиха колата повече от две седмици. Вече 75х.км. е навъртяла след ремонта. Там подменям вече три пъти маслото и филтъра на кутията. В непосредствена близост е до централния затвор. Дано да съм бил полезен. Успех!