Jump to content

Bla

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Bla

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Cr-V 2016 - R20, Fr-V 2007 - R18A1, Jazz 1.3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1054 профилни разглеждания
  1. Никога досега не се бях заглеждал, какво пише от вътрешната страна на капакчката на резервоара. Снощи докато зареждах го направих. Според прочетеното, не е зле да се кара с високооктанов / премиум бензин. Даже е препоръчително. 95 октана са посочени като минимална граница. Трябва да кажа, че автомобила е “German Edition”, и съответно е закупен от Германия. Но, едва ли има някакви разлики с в това отношение с такива предлагани на български пазар.
  2. Така е, но оскъпяването беше много сериозно. Карал съм я едва няколко пъти за много кратко в София и не мога да дам точно мнение. Но ако има разлика е незначителна. Това което ми направи впечатление беше, че чистачките на канадската вървят по-мазно и са по безшумни. С моята когато шофирам дълго време на дъжд, направо ме вбесява. За три години съм сменил 8-9 комплекта чистачки. Купувал съм и от представителството и афтърмаркет. Ефекта е нулев. Вкарвах я и два пъти в сервиза гаранционно. Казват, че всичко е наред и работят съвсем нормално. От година и нещо ползвам препарат “Течна чистачка” и положението леко се подобри.
  3. Шумоизолацията беше сложена в специализиран сервиз в Емендинген в началото на 2017г. Предложиха ми няколко варианта, избрах двуслоен битумен материал с алуминиева мембрана (каквото и да означава), с дебелина 3.6мм. Изолирани са дъното на купето, дъното на багажника, вратите и стената между двигателния отсек и купето. Можеше да бъдат изолирани още тавана, подкалниците и колонките, но много се оскъпяваше услугата. Преди и след полагането на изолацията беше измерен шумът при идентични условия и се оказа, че е органичен с около 20%. Изказано в проценти не звучи много, но всъщност в купето е доста по-тихо. Имам приятел който кара Cr-V 2.4 внос от Канада. Карал съм я няколко пъти на къси разстояния и мога да кажа, че върви осезаемо по-добре от двулитровата. За разход не мога да кажа, защото режимите и стиловете ни на шофиране са коренно различни.
  4. Всичките ми коли се карат с такъв бензин и до ден днешен не съм имал проблем от това. Преди да излезе 100 октановият ги карах с 98. Просто вървят много по-добре със 100 октана, отколкото с 95. И разхода е малко по-нисък. Изискванията към бензина са да бъде минимум 95 октана, за горна граница няма ограничение. Поне това ми обясниха в представителството преди да купя последния си автомобил. Жена ми кара Fr-V 1.8, което вече е на 160 к. км. Карано е само с 98 и 100 октана и не са се появили никакви проблеми. Имам и един Jazz 1.3 102к.с., който вече е на почти 50 000 км. и се кара предимно градско, отново само със 100 октана. Той също не се оплаква. Даже пее! Преди да взема Cr-V-то, карах Сивик 8 с R18A2. За 160 000 км. е зареждана единствено и само с 98 октана. Никакви проблеми!
  5. Честито колега, дано много да те радва! Моето Cr-V е със същия двигател и усещането за мудност го имах и аз. Купето е тежко и особено при изпреварване в извънградски условия се усеща липса на мощност. Отне ми няколко пъувания докато свикна и сега не ми прави впечатление. На “S” скъсява предавките, превключва малко по-рязко, става по-шумна, леко вдига разхода и определено подобрява динамиката. Ползвал съм го едва няколко пъти. Когат свикнеш с превключването на кутията, става много приятна за каране. Това с което не можах да свикна е слабата шумоизолация. Аз направих допълнителна такава на пода и вратите и донякъде реших проблема, но има още какво да се желае. Другия неприятен момент е разхода на гориво. Доста изчетох по темата и се оказа, че има колеги които постигат разход извън града 9 и под 9л./100км. И градско 11-12/100...??? При мен разхода извънградско е между 10.3 и 11.5л./100км. Като най често е около 11/100. Това е при скорост 150 км/ч., круиз контрол, четири човека и доволно багаж. В София разхода ми е 14.5 - 15/100. Стигал съм и до 17/100. Това е с каране на кратки разстояния и в задръствания, основно в центъра. Карам само с бензин 100 октана. Имам чувство, че за да постигна разход като при колегите, трябва да сляза и да я бутам. До гореизложените изводи съм стигнал след малко повече от три години и 108 000 км. с автомобила.
  6. Колега би ли споделил, къде беше проблема?
  7. Jaccomo, благодаря за споделеното мнение!
  8. Вчера продадох Сивик-а си и вече се оглеждам за нов, по-широк и комфортен, семеен автомобил. Изискванията ми са автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Предпочитам бензинов двигател и съм се насочил към CR-V, 4 ген. с двулитров двигател, 114 kw. Следващата седмица ще направя тест драйв с такъв екземпляр. Моля, ако някой колега има опит и впечатления от идентичен автомобил да ги сподели!
  9. Гума с ширина 185 е за джата 5.5J до 6.5J. Ще стане и на 7J и 7.5J, но ще стои като на краден мотор. При 10J препоръчителния размер гуми е от 255 до 285. Съмнявам се, че въобще има 14 цолови джанти на 10J...
  10. Ако ще ползваш климатика само за охлаждане, може да избереш и по-бюджетна машина. Ако ще го използваш и за отопление и искаш да бъде ефективен а не само да бръмчи ще трябва да извадиш по-неприятна цифра. Фуджицу, Дженерал и Фуджи са почти идентични машини и са много надеждни. Дайкин е може би още една стъпка нагоре. Mitsubishi heavy industry e горе долу на нивото на Daikin. Но, "Хондата" на домашните климатици за мен е Mitsubishi Electric. Много тихи, ефективни и безпроблемни при ниски външни температури. Това е лично мнение и не ангажирам никого с него! Друго много важно нещо, на което трябва да обърнеш внимание е монтажа. От голямо значение са дължината на тръбния път, дебелината на стената на медната тръба, положената изолация и мн. др. Обърни внимание на "FD" серията.
  11. Колеги, някой знае ли какви трябва да са луфтовете при реглаж на клапани на D13B4 ?
  12. Смятам че прекалено много се преекспонира темата за пробега на двигателното масло. Едва ли след само 7-8 хил. км. толкова драстично спадат качествата му. Скромния ми опит е следния: Имам служебен бензинов автомобил от марка различна от любимата ни. След като изтече гаранцията от 100 хил.км., колата е карана единствено и само с Castrol 5w40, който се купува от Германия. Маслото се подменя когато на дисплея се изпише съобщение за това. Въпреки че не е най-доброто масло, никога не е подменяно на по-малко от 15хил.км. и никога не карано повече от 20 хил.км. Автомобила вече е на 525 000 км. и няма никакви интервенции по двигателя. Не са подменяни и гумички. Кара се в цикъл 90-95% извънградско и 5-10% градско .Едва ли ако маслото беше подменяно на 7-8 хил.км. положението щеше да е много по-различно!
  13. Само да допълня, M е Тайланд, N - Турция, L - Китай.
  14. Като семеен човек с две деца, каращ Сивик 8 с R18A2 мога да кажа че това не е най-семейният автомобил. Задните места не се радват на пространство и комфорт. От към багажник има още много какво да се иска. Возията е по-скоро спортна, отколкото комфортна. Има и много плюсове, които са многократно споменавани. Може би по-добрият вариант за семейна кола би бил Сивик 8-седан(возията е по-добра и пространството е в повече), Fr-V или Акорд. Успех в търсенето!
  15. Здравей колега! В сервиза на ул. Зайчар 28 в гр. София ремонтираха автоматика на жена ми и дадоха 10х. км. гаранция. Малко мудно действат но ми се сториха коректни. Забавиха колата повече от две седмици. Вече 75х.км. е навъртяла след ремонта. Там подменям вече три пъти маслото и филтъра на кутията. В непосредствена близост е до централния затвор. Дано да съм бил полезен. Успех!
×
×
  • Създай нов...