Nikola Kostadinov
Фен-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Nikola Kostadinov
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
София
-
колега какъв е точно проблема , постоянно ли прекъсва или от време на време ,и на всички те цилиндрили ли
-
колега имам същия проблем след смяна на бобина... сменях свещи, чукчета, дистр. капачки .. още ми е така. На мен обаче ми "сече" като е загряла само. Ако откриеш някакво решение пиши 1 ЛС Моя двигател е d16z6.
-
Ако имаш газово също оказва влияние.... но едва ли си сложил
-
пичове и аз имам същия проблем. според мен е от спортния филтър - прекалено много въздух вкарва и затова губи обороти и гасне. Като го 'позапуших" малко и пак падат оборотите ама не ми гасне
-
Ами аз си карам мойта d16z6 на газ вече 2 години без никакви ядове. Верно е че като включа на газ 30-40 коня лягат да спят но ... цената си казва разликата. Разхода в литри ми е един и същ (с гадна газова съм). Когато ми се кара по сериозно включвам на бензин и отлитам, двигателя не е мръднал и си върви както винаги си е вървяла. Единственото което правя е на газ да не карам продължително над 5000 об. и то само за всеки случай - не знам дали има смисъл.Освен това хондите са хубави коли но все пак (такива като мойта) са на 13+ години и не мисля че чак толкова трябва да ги жалим. Така че според мен ... газ до дупка (на газ) и това е. Сигурен съм че с разликата вече съм си избил една кола като мойта така че не ми пука. Напоследък си я "пържа" на газ и нема ядове ... мноо здрави тея хонди деба, тая газ не мое ги прецака така лесно
-
Аз има подобен проблем - духаше но слабо. Днес ходих и си смених фреона, обаче там откриха че ми е изгоряло едно реле което включва/изключва перката на климатика (при мен специално е точно до перката). Та заради това реле климатика духа слабо, когато се окъси и вътре става студ. Иначе при мен при най-големите жеги направо нищо не прави. И така сега си търся такова реле, ако някой знае от къде мога да си намеря - да сподели. Утре съм по магазини и морги да търся.
-
Прилича на моя проблем, днес ще се пробвам да я закарам на сервиз.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23289
-
По вероятно е да е това, при мен не просто пали много трудно а въобще не пали. Как мога да запаля колата за да я закарам на сервиз. Или ако е лесно как да си го оправя сам ?Възможно ли е да се е получило от намокряне, макар че съм минавал през доста големи локви и дъждове друг път и не е имало проблеми
-
Колата ми си вървеше до петък перфектно и всичко си и беше наред. Обаче след обилния дъжд се прибрах от работа , паркирах и от тогава не иска да пали. Когато завъртя ключа за палене се чува само едно цъкане(2-3 пъти в сек) и даже не се пробва да завърти двигателя. Акулуматора си има ток - като пусна фаровете и си светят силно, и лампичките си светят като хората. Чаках я 2 дни да не би нещо да се е намокрило и сега преди малко като пробвах пак и не ще. Само това цъкане се чува. Просто нямам идея от какво може да е , някой ако е имал подобен проблем да каже от какво може да е, или да ми препоръчате някой техник който може да дойде на място да я оправи с/у пари естествено.
-
Аз имах същия проблем и отидох във ВАСВАЛ и останах доволен. Намира се на бул. Климент Охридски 59(с/у Балканкар има една пресечка 10м. навътре). Всички могат да ти оправят, може би някой части обаче ще трябва да си ги намериш сам).
-
Mен ми даде 12/100 някаде, което си е доста добре за тази скорост 190-200км/ч
-
Абе аз мойта съм я карал от Стара Загора до София по цялата магистрала на 6000 оборота и не мръдна колицата бе хора. Ти ако тия високооборотни двигатели не ги настъпваш за кво ти е Хонда. В началото мен ме беше страх за колицата ама сега хич не я жаля и не е мръднала. А пък на баири как цепи ... ама аз съм с D16Z6
-
Става. Аз съм от Бургас ама живея в София обаче за великден се прибирам