Jump to content

IceMan-

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно IceMan-

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna
  1. Леко съм поизтървал кво се случва тука из форума ......За кога се планува следваща среща? ... или още не се знае точна дата.....
  2. ЗдравейтеПри мен като си пусна фаровете и/или вентилатора за парното оборотите падат и не мърдат повече нагоре.... Да считам ли че има някде проблем..... Иначе си работи добре....
  3. Да питам аз има ли смисъл да се слага 4-2-1 колектор на 1,3 ..... и аз карам такава и се чудя да се мъча ли да си направя един от CrNi-келов..... Теоретично и на практика при по големите мотори има смисъл но се чудя за моя дали ще има ефект....... и още нещо ..... колектора от Д15-ка става ли за Д13...... имам един такъв да гледам от него ... или най добре да си направя фланеца по гарнитурата
  4. IceMan-

    Civic 1,3

    Колега и аз имам същия проблем.... като задам повече газ и за момент заглъхва. И аз съм си махнал катализатора, но не е от това. Иначе за бензиновия филтър - отдолу до резервоара отляво по посока на движение. Само 4е като ходих до магазина ми дадоха друг. В смисъл малко по широк и с различна посока на стрелката за движението на бензина. После измерих моя и се оказа 4е е 45 мм в диаметър (а не 50 какъвто ми дадоха уж за Хонда) Върнах се в магазина и го смених и се оказа 4е този който ми дадоха е за TOYOTA .... Филтъра който е на мойта е същия..... Учудих се обаче от цената - само 5 лв.... Възможно ли е? Като го гледам такъв пластмасов може.... или са ми продали менте
  5. Значи и при мен се получава същото..... като отварям капачката на резервоара се получава това изсъскване ...... аз си го обяснявам така: в тая жега бензина се разширява (малко или много)....
  6. Ако си я оправиш пиши ми къде си ходил.... Предполагам някаде във Варна..... ok тъкмо сега отивам.и ще ти кажа после за какво става дума Аз ходих при единия Дидо, но не за това (Сменях ремък и ролка) .... просто му споменах, но не сме я гледали сериозно .... Само ми обясни че като запаля и това изчезне значи е добре....
  7. повярваи ми покраи него и друго ще се обади аз смятам да го оправя и ти йелая касмет и ти да напраиш същотоАко си я оправиш пиши ми къде си ходил.... Предполагам някаде във Варна.....
  8. Има го да.... за съжаление не знам как да го оправя .....ама според мен не е болка за умиране..... ще си карам така ....
  9. Значи и при мен го има това... Един авер ме уплаши като ми каза 4е е от хидравличната рейка пък тя била скъпа..... Питах майстор и той ми обясни 4е като запаля не трябва да го има .... и наистина забелязах 4е е по малко а на моменти изобщо не трака....
  10. Да знам ..... всъщност тя кората не е ли една цяла? ....Как така са различни? Нали и задните се прибират по същия начин или се лъжа? Ако не стане ще сменя само самите колани ..... дано така успея ..... не ми остава време да се занимавам и затова питам .....
  11. Здравейте отново....Имам един малък проблем с предните ми колани .... понеже са накъсани искам да ги сменя и искам да попитам ако някой е сменял дали става лесно..... т.е. дали ще успея да ги натегна пак .... какъв е точно механизма .... да не стане така да ги разглобя и после да не мога да ги стегна? И друго си мисля ..... дали не мога направо да сложа задните (които са здрави) отпред (направо с цялата машинка)Предварително благодаря!
  12. Da taka e ..... padat do kam 1100 - 1000 no ne vseki pat ..... sled izvestno vreme karane padat do 1000 ..... Oba4e ne trqbva li oborotite na kakvato i da e kola da sa v granicite 600 do 800 (govorq za normalna rabota na dvigatelq bez podavane na gaz). Za Hondata 4uh 4e bilo normalno da sa kam 900 - 1000 ..... No vapreki vsi4ko ne mi se nravqt tezi visoki oboroti koito gi dava na momenti .... No 6te iz4akam o6te malko predi da q zakaram na maistor!!!
  13. ZdraveiteOt 1 mesec karam Honda Civic 1,3 16V 75 konq (dvigatelq e D13B2 ako ne se laja) Zabelqzah 4e vseki pat kogato q palq oborotite koito darji sa razli4ni (ot 1000 - 1200 - 1500 - 1800) Mejdu drugoto ima oborotomerStruva mi se 4e tova ne e normalno (da darji takiva visoki oboroti 1500 - 1800) Otna4alo se samnqvah 4e go pravi za6toto dvigatelq e studen (sutrin rano naprimer), no se okaza 4e ne zaradi tova za6toto i pri topul dvigatel mi napravi toq nomer. Iskam da popitam vazmojno li e tova da e ot vakuumnite marku4i ili ot ne6to drugo ..... i dali 6te moje da se opravi .... ? Vazdu6niq filtar sam go smenil. Stariq be6e naistina zadrasten. Sega s noviq varvi po dobre. No pak namomenti pri zapalvane tragva na 1500 i nagore.
×
×
  • Създай нов...