Здравейте на всички. Нов съм тук. Карам отскоро toyota mr2 1ffz motor. Тъй като информацията която ме интересува в бг е много оскъдна, се регистрирах тук. Доработка на атмосферна honda си е просто "класика" и смятам че ще се намери кой да даде мнение и съвет. До тук на mr2- ката и смених само всички тампони с полиуретанови. С идеята че ще е по "точна". На оригиналните общо взето нищо им нямаше, нищо не е притропвало. Резултата: усеща се на нов асфалт с остри завои, най вече при спускане. Много по точно влиза и описва завоя. Иначе при каране ежедневно, разликата е имагинерна, по скоро си въобразявам че я има. Така че ако някой иска съвет: ако ще ъпгрейтва кола със здрава ход. част с полиуретан заради по добро пътно поведение е спорно: за toyota-та дадох за целия комплект отпред/отзад 480 паунда и... по добре е, ама за тия пари. Отделно 300 лв труд. Иначе при износена ход част, твърдо за полиуретана.
Сега да споделя моя въпрос към Вас. Който доработва такава toyota просто и слага турбо кит. Аз обаче искам да си остане атмосферна. Нови inox изпускатели 4 в 1, out на катализатора, ново неръждаемо гърне, нов всмукателен тракт и един KN филтър. И толкова. Намерих си схеми, чертежи и снимки, мога сам да си ги разкроя и заваря (професията ми е такава). Въпроса ми към Вас е, ако някой е правил в civic или prelude такова упражнение, да сподели мнение за крайния резултат и има ли някакви подводни камъни, например да се налага препрограмиране на времеконстантите на впръскване на гориво.
Аз не търся някаква убийствена мощност, само малко по отпушена да стане и еластична. Не че сега не върви, върви си. Ама трябва да се занимава с нещо човек.
благодаря предварително на всеки който ми отдели малко време