DIdo-Vifi
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно DIdo-Vifi
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
VFR800 FI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ямбол
Contact Methods
-
Skype
danniel80
-
Нищо не осакатявам колега, тва е няква еко простотия заради която в даден момент не достига достатъчно въздух в двигателя, така дори мотора диша по леко...пиши pair valve remove в гоогле и ще видиш как масово тва се отстранява. Ако намеря някой да направи синхрон тук в Ямбол ще е добре, да видим дали ще има промяна, кофти само че времето зазля много
-
Пуснах питане в мотозоната
-
Благодаря!
-
Да, със зъбни колела е вместо ремък, и не, не е ВТЕК. За това, че иска по ниска предавка няма проблем, давам му я, но това, че докато карам бавно на 2-ра да речем и съм върнал газта поради някаква причина и след това искам плавно да подам газ, а е невъзможно е проблем....колкото и бавно да навивам масура за да започне плавно да ускорява, не се получава. Става рязко и тръгва изведнъж... Пример: Карам бавно на 2-ра в града, наближавам кола която кара пред мен и връщам газта за да изравня скоростта с колата пред мен. След това подавам леко за да поддържам същата скорост като на колата, но това няма как да стане, тръгва , няма плавно подаване.... и ако искам да карам зад тази кола трябва да връщам масура и да го навивам пак постоянно врън врън врън врън като ненормален, за да мога да поддържам скоростта..... Втори пример: карам си в града, връщам предваки защото идва да речем 90 градусов завой, на който се кефя всеки път като минавам от там...стигнал съм до 2-ра, влизам в завоя и си подавам плавно газ на излизане от завоя...е да ама не...подаването става отново рязко, адски грозно и донякъде разбира се опасно, това дори ми изменя треакторията...Знам какво говоря, колеги, сменил съм и доста мотори, по форуми почти не пиша, регистрирах се тук за да потърся мнения точно за този проблем, повярвайте ми в момента пиша това с причина... Елиминирах одеве PAIR системата която смуче свеж въздух от филтърната кутия и го вкарва в изпускателната система за доизгаряне. Доста се пише, че това решава проблема, направих едно бързо кръгче, мисля че има известно подобрение, но това ще го потвърдя когато успея да тествам като хората, защото вали ужасно силно и тествах в дъжда... Благодаря за отговорите, очаквам още мнения!
-
Здравейте, колеги! Това е първата ми тема във форума. От около 2 месеца съм с VFR800 FI 2001г. Прекрасни първи впечатления! Притеснява ме това (и не знам дали е проблем или е характерно за мотора). че бавното каране на този мотор е мъка...иска мнооого ниска предавка. С предния мотор (СРАД) можех спокойно да карам зад дядото с жигулата или новата шофьорка на 4-та или на 3-та съвсем бавничко, но този мотор си иска 2-рата, дори 1-ва.... Другото което е, като върна газта заради колата която наближавам примерно и после искам да подам съвсем плавно газ (това мисля че на 2-ра е най силно доловимо) не мога...няма плавно подаване, колкото и леко да искам да подам за да подържам скоростта на автомобила пред мен, подаването става доста рязко, почти с удар и мотора тръгва изведнъж. Тоест няма как да карам бавничко със съвсем леко отворена газ, само се сещате колко неприятен е този "удар" в завой, бавните завои са истинска мъка.... Мисля че хората с ВФР ще ме разберат за какво точно говоря, четох в чужди форуми за този проблем, четох и за PAIR VALVE REMOVE...ако някой го е правил и е запознат, моля да драсне дали има ефект... Всякакви съвети ще са ми от полза! Благодаря много предварително! п.с Сега видях че съм оакал заглавието, за което се извинявам!