weskodilow
Фен-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно weskodilow
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
honda crv
-
Пол
Мъжки
-
Място
vratsa
Последни посетители
1346 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги.Наскоро ми се случи подобен проблем и търся помощ.Хондата ми е CRV2 2003г.2000 кубика 150 коня.На кръгово движение при ляв завой и накланяне надясно,колата се дави и гасне,като светва чека.Гася от ключа и отново запалвам-колата заработва нормално и така до следващия ляв завой и накланяне на дясно.Възможно ли е да е затлачена цедката за бензина,намираща се в ляво,около паразитната ролка.Гледал съм клип,как се сваля и чисти тази цедка,веднъж годишно,но е доста сложно,щото е на терсене място и за мен е трудно.Ще чакам за съвети.Благодаря предварително! рр:Наскоро правих ремонт,че нещо стържеше и ми смениха водна помпа,паразитна ролка и лагер на компресора за климатика,пистовия ремък и гарнитурата на главата,че изтичаше масло,ако това има значение за проблема.
-
Колега,дай,моля те от къде си изтеглил ръководство на руски?Аз преди време се опитвах от руския сайт на Хонда да го дръпна,но не успях.А съм и от старата генерация,дето знаем руски,а с демокрацията не успях да изуча английския добре,въпреки,че имах съсед американец.Говоря още няколко езика,ама пуста писменност ми убягва...
-
CRV II 2003г. 150 коня,2.0л. мотор навигациа,радио,CD,DVD големия дисплей,десен волан,4х4 и какво по-точно незнам.Днес забелязах,че дисплея свети само,когато двигателя работи.При една степен назад от контакта,радиото работи,а дисплея е тъмен.Преди разкодирането не беше така.
-
Извинявам се,че не успях да пиша още вчера,но днес го правя.Намерих кода от сервизната книжка и радиото тръгна,но останаха два проблема.единя е,че навигацията изписва някаква грешка в ДВД диска,а той е оригинален с колата и преди да падне акумулатора си беше в ред.Другият,е че често гасне подсветката и дисплея остава тъмен,а радиото работи.Има ли някакво ресетиране на радиосистемата?Опитах се от руския сайт на Хонда да изтегля книгата с техническите характеристики на мотора и др. периферий,но нещо не успях,а английския не ми е от най-добрите.
-
Благодаря ви колеги,ей сега ще опитам да сляза на един крак и две патерици да пробвам кода.Не съм свалял акумулатора,просто е свършил.Окото си му е зелено,но явно има мъртва клетка.След десетминутно зареждане си пали и така цял ден,само сутрин първото палене е проблем.Имам и Голф-3 със същия проблем,ама вече съм го отписал-стърчи на поляната пред блока и чака бракуване.Ще се купува акумулатор,то е ясно,но още не знам на коя марка да се спра.Която и да е,няма значение за 45Ah цените не са големи.А да използвам случая и тази тема да спомена опит от други коли.За да не се налага прекодиране на радиото при сваляне на акумулатора,аз ползвам един малък-7.2Ah от алармени системи и го връзвам паралелно на оригиналния.След това свалям този,на колата и го зареждам,като през това време допълнителния поддържа паметта на радиото и тази на бордкомпютъра.И така избягвам проблеми с кодовете и евентуално с компютъра.
-
Отгоре над поста ми пише-Хирурзите полудяха........АЗ също...Вече 5 месеца ходя по доктори след едно уж...невинно падане и счупих крак.5месеца ходене по мъките,две операций и подхвърляне от доктор на доктор и все проблеми.Две съседки,оперирани с тазобедрени стави вече ходят и работят,а аз-лежа,ходя по доктори,плащам за какво ли не-и още съм инвалид с бастуни.Извинете за личните проблеми и дано всички ви заобиколи моя проблем,ама кво да се прави-живот,ни да го оставиш,ни да го смениш.
-
Колеги,бесен съмПо професия съм телевизионен техник.С музики и видео съм на Ти от 40г. но имам спеше проблем.От един месец няколко пъти ми се случва сутрин да пътувам и акумулатора гасне.Имам над сто зарядни-това ми е болестзареждам за десетина минути и-тръгвам.После зареждам по няколко часа,а на вилата по 2 дена.Явно съм за акумулатор.Бесен съм,че преди малко ми се наложи да ходя по болници и ядец.Заредих,запалих,и на дисплея-иска код.Нямам време да чета в нета,а моля,ако някой може сега да ми каже как се вкарва кода,цифрите ги имам.5 цифрен код.Как и с кои бутони се въвежда кода и запаметява?-моляКато остана свободен ще ровя в нета и ще разбера,но имам нещо в предвид да питам така спешно!Благодаря в аванс!!!!!
-
Малко се разтегли темата,ама и аз не се сдържам,та ако въпросът....колега...е към мен,значи моето CRV наистина е с десен волан,не че нямам пари да си купя друго,а и както споменах почти всяка година сменям марките и моделите,както и да отбележа,че съм имал 4-5 Хонди ,мазди и др. японци и не от нямане се спрях на десняк,а от спортна злоба-такъв не бях карал.Относно неудобството на десният волан,мога да споделя,че някога и с други возила не позволявах пред мен на пътя да има някой,с какъвто и кош да е,а сега,от годините ли или от ограничената видимост при изпреварване станах и по-съвестен и по кротък водач.Джипа го купих предимно за лозе,което се намира на 4км. от дома и най-вече за дълбокия сняг.Иначе си имам и едно таралясниче GOLF- 3 TDI 1.9 combi,което ползвам вече 4г. като товарен катър и още ми служи вярно.А относно десния волан-то и при хората има такива с лява резба,пък какво от това?Живеят си хората и никой не им прави проблем-въпрос на личен ибор.Отдавна минаха времената на шаблоните и единомислието.
-
Е.е.е.е. айде остави дъртия,преди да пукне,да се понарадва на нещо хубаво.От 1989г. до днес през ръцете са ми минали 26-27 таралясници и всички стари и амортизирани.Това е първата ми свестна кола,пък и джип,а ти искаш и него да ми вземеш!Хайде поне година да му се понарадвам,пък тогава ще говорим,аз по толкова ги карам и сменям.И днес разгледах обявите и отново има изгодни джипове в Първомай.Не,че имам симпатий към този град,дори и не знаех къде се намира на картата,ама го научих.Двете момчета,които ми продадоха Хондата им викат хондаджийте.Работят и живеят във Великобритания и от там докарват само Хонди.Две седмици,след,като ми продадоха моята,ми се обадиха за още по-добра на същата цена,ама аз колекция няма да правя.Важен е крайният резултат-доволен съм и от качеството на автомобила и от цената.И търговец от мен не става,всички досегашни автомобили съм купувал скъпо и продавал на безценица.
-
И какво точно определя цената?Това,че идва от Америка,или състоянието на мотора и визията отвън и вътре?Моето CRV II 2003. 2.0. 150к. го купих в края на август 2015г. от две момчета от Първомай за 4300лв. в Перфектно състояние и с гордост си я карам само със смяна на маслото и филтрите.Често влизам в сайта на Мобиле.бг. и Карс.бг.и виждам таратайки,като моята, със забележки,както външни,така и вътрешни,железни и ръждиви джанти,и без екстри на двойно и тройно по-голямя цена от моята,особено в софийски автокъщи и още не схващам как един джип в Първомай е 4300-4500лв. а същия,дори по-стар и на повече километри-на двойна. цена?!!Знам,че не е луд който продава,а балъка е купувача.Синът ми работи няколко години в Англия и от там докараха 4-5 автомобила и бусове за по 1000-1500 паунда,а тук цените скачат космически,след един маркуч вода и лека козметика.Когато реших да купувам джипа,поне два месеца преди това рових из нета,четох,сравнявах,анализирах и накрая ударих джакпота.Ами погледнете горните два сайта и ще видите,какви разлики в цени,години и километри съществуват в различни градове!Така,че цената зависи от лакомията на продавача и колко е склонен да свали при продажбата.
-
http://www.ebay.com/sch/items/?_nkw=honda+crv+adapter&_sacat=&_ex_kw=&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=&_sop=12&_fpos=&_fspt=1&_sadis=&LH_CAds=&rmvSB=true Ето тук го има,но никога не съм поръчвал от Ибей и не знам как.Става въпрос да втория и петия адаптер 27 и 30 долара.
-
За тапата ясно-благодаря,да не я отварям;И за дисковете е ясно,вече писах с какво се занимавам,да уточня-от 1974г.-музика,усилватели и всичко,което вдига аларма в звуковия и извън него обхват.Някъде бях извадил подобно устройство и не беше скъпо,ама от разностранни интереси,не знам къде съм го препратил на харда.В крайна сметка,ако не намеря точното модулче,въпросът ми остава актуален-може и само жак към вход AUX-auxiliary т.е. външно устройство.Вече гледах задния панел на моята уретба от сайта,доста конектори има отзад,а смятам,че някои от тях не се ползват в моя модел.Още приемам предложения от монтирани устройства,съвети имам в изобилие от всезнайковци,искам точни от успешно монтирани такива.Благодаря.
-
Колега,моят модел е с големия дисплей,с падащ панел,CD/DVD navigation,radio.В книгата,която имам,този модел не е показан.Моделът ми е след 2003г.Не съм свалял целия блок,но синът ми някъде е чел,че отзад има женска букса-куплунг,порт и както и да се казва за външни цифрови устройства,даже и за USB,но искам да го чуя от колега,който вече е монтирал такова модулче и слуша с кеф.
-
Извинявам се,ако е писано по тази тема,но не намерих при преглеждане.Та питането ми е:знае ли някой или монтирал ли е допълнително USB приставка към оригиналната аудио уредба на на джип CRV 2 за слушане на музика или гледане на филми и откъде може да се купи?Така също и цена.По професия съм телевизионен техник,а специалността ми е аудиотехника.Иска ми се оригинална приставка,а не калъмосване със самоделки или готови китове за присаждане.В дъното на жабката има малка пластмасова тапа и синчето ми каза,че е за това.Нека колеги с по-нови генераций споделят имат ли фабрично монтирани такива приставки.Оригиналното CD не иска да чете всички дискове-само фабрични,лицензирани,а аз имам много музика на компютъра си и ми се ще да прехвърлям на флашка и да не сменям дискове по време на шофиране.Благодаря предварително на отзовалите се.
-
Блаодаря.