Jump to content

nix111

Фен
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно nix111

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    ex-CRV III R20A2 LPG, ex-Jazz L12A1, ex-Civic V D15B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1549 профилни разглеждания
  1. Случайно да знаете при кола от САЩ или Канада, как стои въпроса с евросертификата ? Какво вписват в талона ? Размера на данъка как го изчисляват, като кола без ЕВРО (3,4,5,6) ли ?
  2. Здравей колега, и аз се интересувам, само CVT ли са? По принцип CVT е най-ефективното откъм разход предаване. Как е реалния разход спрямо 2.0. Харчи ли много повече? Държи ли много във високи обороти и как е въртящия момент. В моята най-много ме дразни че е ръчка и липсата на момент при изпреварване и наклони .... откачам че трябва да я карам като състезател а не съм и колата не е.
  3. Така или иначе трябва да вземеш захранване от светлината за заден ход, която не е на капака, независимо че е безжичен модула. Кабела трябва да мине през меката връзка при пантата горе. Там мине ли после през купето няма грижи да се прекара. Това е причината още да не съм си сложил моята камера ....
  4. Няма греди дето не свирят. Дори и най висок клас да са. Обикновено свиренето е от каналите отгоре или отдолу ако има. Облепи ги с някаква лента (тиксо или изолирбанд. Може и гумени ленти с правилния размер да пъхнеш в канала (дето са си за гредите). Шума драстично намалява но пак го има да знаеш. Питах и в магазин за багажници има ли греди дето не свирят, казаха няма такива .....
  5. А защо със зимните не светеше изобщо? т.е. като ги няма и 4те датчика се усеща и не показва? В американски форум пишеше че батериите държали 6-10 години. Разбира се проверих гумите всички са на 2.1 както пише на лепенката на вратата. Зимните поради по големия балон ги карах малко по напомпани - 2.4 но не би трябвало при положение че нямат датчици. Благодаря за отговорите. Намерих клипче как се прави ще пробвам. Ето линк да се знае
  6. Колеги, както е казал Emicha и аз имам TPMS, но вентилите са ми меки (гумени). При смяна на зимните гуми с други джанти очаквах да светне, но не. Сега при връщането на летните с оригиналните джанти реших да ги завъртя предни задни, и TPMS-а светна и не изгасва. Намерих доста инфо в нета че всеки вентил си има място, системата помни кое колело къде е било и при въртене трябва да се ресетват със специален уред. На 4та генерация даже си има бутон на таблото за ресет. Но при мен няма, няма и вентили с датчици. Как работи тази система на 3та ген (фейса 2011) и има ли начин да се спре (искам да я махна напълно) с HDS ? Намерих някаква информация но ако някой го е правил и има опит ще ми е от полза. Безумно е всяка година като въртя и сменям гуми да ходя до сервиз да ми ги настройват.
  7. Ами и аз днес бях при Омбре, обстойно я гледаха и тестваха, заключението е че колата е в перфектно здраве и трябва по-плавно със съединителя. Предвид че този двигател е с малко по-засилен въртящ момент а няма демпферен маховик, това тракане е нормално. Тампоните на мотора са ми в добро състояние. Ако има и други колеги с ръчна бензинка може да се видим някой ден да ги сравняваме. Засега ще свиквам така да си я карам докато не ме хване секлета и да си продам иначе хубавата кола. Като цяло повечето хора даже ми се смеят че се хващам за такива кусури ....
  8. открих това: много прилича на нашия проблем. Има доста клипове как се сменя. Ама в 3 сервиза пък толко да не го видят....
  9. Ами дано е тампон, че скорости не ми се ремонтират ......
  10. Стария съединител е в мен вижда се че си е добре само 2 от пружините са хлабави, но няма да изпаднат, а и шума си остана, новия лично го занесох, купих оригинален LuK от Германия. https://photos.app.goo.gl/Gf5pZuyrTgTwsIkG3 Днес минах през сервиз Омбре, според тях е тампон на мотора, въпреки че е гледана вече в няколко сервиза (вкл. ЮбиКо) и уж тампоните са наред. Имам записан час. Като мина и там ще пиша пак .... Ако и там не успеят ще продължавам да търся
  11. Имам този шум откакто взех колата, иначе си върви прекрасно. Вчера смених съединителя точно по този случай, но се оказа че оригиналния си е в идеално състояние. Смених и маслото на скоростите. Но за съжаление шума не изчезна. В Английските форуми споменават подобен проблем но са го имали още в гаранция и са го опраивли със смяна на съединителя. Затова го смених и аз но уви. Днес направих едно видео на което ясно и отчетливо се чува между 20 и 25та секуна после на 30та отново. Моля помагайте че иначе колата е чук, но това тропане ме изнервя ужасно. Някои майстори ми казват че са карета?!? Възможно ли е да има проблем със скоростите - влизат си като масло и не вият по никакъв начин. Преден диф? С чисто ново масло е. Случва се обикновено когато колата е под наклон. Студена сутрин почти не се усеща. Най-отчетлво е по наклон нагоре и хубаво загряла. В момента на на натискане/пускане на съединителя от излизайки от 1ва скорост. ето видеото:
  12. Да не отварям нова тема: Когато взех колата, един от малкото и кусури бяха скъсани прахоуловители отпред. Смених ги комплект около 50 лв. (разбира се не оригинални, но и оригиналните очевидно бяха скъсани доста бързо). Сега гледам че пак са скъсани - след около 9-10 месеца и 18 000 км по късно. Имате ли този проблем? Оригиналните са около 200 лв компелкта, но очевидно и те се късат бързо. Като цяло дори скъсани, амортесьора не се вижда, защото си стоят сгънати. Вижда се само ако на ръка ги дръпна или вдигна колата на крик и колелото увисне. Притеснявам се да не влиза мръсотия и да се скапе амортесьора. Обръщали ли сте внимание дали и вашите се късат бързо? Ако знаете откъде да си взема такива които издържат дълго?
  13. А дебелината на алуминия как е ? аз си поръчах едни надлъжни, с идеята да си ползвам напречните от старата кола, но като дойдоха се оказа доооста тънкостенни. Не знам какво ще издържат. Ако някой иска мога да му ги дам.
  14. Оргинални излизат често в ибей.ко.ук. Аз се опитах няколко да спечеля, но не успях. Повечето на buy it now обаче искат лично да си ги вземеш. Накрая успях да си купя Туле което никак не е лошо излезе ми около 170 лв с доставката.
  15. 175/65 R14 стандартните по книжка. Никакви грижи.
×
×
  • Създай нов...