Jump to content

tvid

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно tvid

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1056 профилни разглеждания
  1. Здравейте, Харесал съм си един хечбек 2010-та, но има следните грешки, които ще съм благодарен , ако можете да кажете дали са сериозни или не: EPS Pernament DTC 11-02 - Control Unit Power Supply Voltage EPS Pernament DTC 12-01 - Motor Power Supply Voltage B1227 - An open in the outside air temprerature sensor circuit B2991 - Climate Control Unit lost communication with Audio system B2357 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU B2356 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU (wiper swtich message) B2355 - Rain Light Sensor Unit lost communication with MICU (headlight switch message) Как ви се струва?
  2. Да попитам някой по-разбиращ... След като си взех колата от Бултрако ми съобщиха , че имало период на "разработване" на хидр. помпа , а пък аз за първи път чувам за такова нещо ; вие какво ще кажете? Нещото, което ми прави впечатление е, че на място в определени моменти, волана се върти доста по-трудно от преди, което не ми допада, но нямам представа нормално ли е или не. Още я следя за течове, но нямам генерално заключение.
  3. Да споделя и моя опит от Бултрако. След вече невероятно звучащото мнение на колегата по горе ,което ми даде кураж да опитам при Бултрако, помпата вече е ремонтирана от тях. Равносметката - 294лв общо ремонт - труд 2.6ч по 45лв и другото е части. Колата стоя два дни при тях, а като си я взех и огледах отгоре, отгоре - видях супер износения болт на обтяжната ролка (вероятно от неправилен размер ключ)..Това е.
  4. Колеги, понеже ми протече хиравличната помпа на Civic 8 gen sedan, търся къде мога да закарам колата и да я рециклират с монтаж и демонтаж? Някой правил ли е скоро такава процедура , къде и доволен ли е? Знам за ТУ, но дали правят монтаж и демонтаж там?
  5. След два дена престои, на загасен двигател, акумулатора показа 12.20v...което май е на ръба между нормално и лошо...Като запаля двигателя и си зарежда на 14.20v , като запаля всичко пада на 14 примерно. Като включа климатик и се включи компресора пада на 13 или малко под 13 и се качва пак на 14.20 веднага след като комресора се изключи (седи на ~13 през цялото време докато работи компресора , което е няколко секунди). Според вас какво трябва да правя? п.с. Още не съм мерил за утечки.
  6. Ами като поседи 1,2 дни без да е палена или сега на студените сутрини дори да е карана предишния ден, виждам как премигва таблото като паля , а и се усеща по-тромаво въртене на стартера. Като я запаля следващ път щом е карана вече през деня ,не се усеща никакъв проблем, защото явно е позаредила акумулатора. Скоро свалях акумулатора за да го заредя защото ми беше интересно дали изобщо ще му трябва заряд и за мое съжаление беше паднал на половината. Тъпото е ,че предпоследния път като замервах ми стана лошо, защото показваше много ниски стоиности и си седеше на тях, а последния път си преобладаваше 14,2 и като я натоваря падаше за само кратко до 13.5 примерно или 12.8 най-много и после си качваше на 14.2...та не знам.
  7. Някой знае ли нормалните стойности , които трябва да поддържа един алтернатор? Имам съмнения , че е тръгнал да си заминава, защото зарежда на максимум 14.20V , а ако натоваря с климатици, радио , подгравяне и т.н. пада до по 13... Последно като я карах да я мерят с някаква машинка(човека вкара доста настройки в нея преди да започне на мери) и ми казаха, че акумулатора е ок, но се зарежда на минималните препоръчителни стройности. Колата е седановата 8-ма генерация, 1.8 бензин, автоматик
  8. Има ли разлика между тампоните за двигател на 8 генерация седан и хеч? Доста време търсих в нета и видях разлика само в цветовете на масления от пасажерската страна. На седана е чисто черен целия тампон , а на хеча не е боядисвана стоманата. В случая говоря за 1.8 моторите. Парт номера , който дават за моя седан на маследния тампон е - 50820-SNA-033
  9. Уф, при теб пък е съвсем различна дължина, но и си с R18A2, а аз с R18A1 (забравих да го уточня по-рано)... В нета сега намерих и още една дължина 2160 с новия маршрут. Ако някой е слагал 2160 сложен по новия начин, ще съм много благодарен да сподели.
  10. Някой сменял ли си е пистовия ремък на 1.8 мотора? Четох по чуждите форуми, че от хонда са променили начина по който се слага и дължината му ,защото имало прекалено голямо натоварване на обтяжната ролка. Оригиналния беше нещо от сорта 1955, а новия 2060.
  11. Здравейте колеги, вчера качих колата на стенд за да и огледам окачването, но бях неприятно изненадан от теч на масло идващ откъм ролките на пистовия ремък. Лошото е ,че не мога да локализирам откъде точно, а и не мога да я закарам в момента на майстор, затова прикачам снимки и ако може да ми посочите евентуално кои са нещата , които могат да доведат до този теч? Допълнително към този проблем , има странен чегъртащ звук, като от вибрация идващ от двигателния отсег( чува се само до 2000обр,само в движение и най-често на баири) , който четох от чуждите форуми ,че може да идва от обтяжната ролка, ако е заминала или не добре стегната... Колата е седан, 1.8 мотор, 2006г. п.с. Не съм забелязвал капки или следи от масло там където спирам всеки ден. На път за майстора пусках климатика, който не бях използвал от няколко дни. https://www.dropbox.com/s/vclcvg5q3hfey3t/20150828_143028.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/nsvmp30nddg64jb/20150828_144850.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/750opsnapd07pgq/20150828_144902.jpg?dl=0
  12. Защото много познати ми казаха , а и след това прочетох на доста места ,че са се заяждали и ги карали да си преправят колите. Може би е до късмет на какъв киселяк ще попаднеш.
  13. За да завърша темата - въобще не ми гледаха мигачите или които и да е светлини. В крайна сметка отидох без да съм правил никакви манипулации,защото нито с фолио , нито с оранжеви крушки успях да изкарам оранжева светлина. Та така - може да затворите темата , която завърши със щастлив край
  14. И аз съм виждал коли бол с американски светлини и все си мисля, че не може пък всеки такъв да е плащал рушвети...или пък може и да може, знам ли... Варианта е да направя задните мигачи и да сложа един бял долу под бронята за задната... Друг вариант е да намеря някакво фолио оранжев и го лепна ,ама ще си личи и пак може да се заядат, но в краен случай, така ще е...
  15. Готов съм да платя наем на някой колега с европейски такива, колкото да мина през КАТ.
×
×
  • Създай нов...