-
Мнения
18 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно nikiokos
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic 7gen D16v1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Колега, проблема е решен с 40 лв, съгласен съм че цената за нова сонда е безумна.
-
Малко ъпдейт на темата, ако и други колеги имат този проблем. Оказа се,че колата е внесена с грешна сонда, по която поръчах и новата. Като проверихме излезе двигател D16W1, на който ламбдата е с различно съпротивление на подгрева. За D16V1 трябва да е точно 6 ома. Пробвах универсални сонди, ECU-то гледаха и т.н - резултат никакъв. За нова оригинал от Бултрако ми пратиха цена около 400 лв с 10 дни доставка. Проблема е решен със сонда втора употреба - 40 лв. Разлика в двигателя има осезаема, имах едни вибрации на празен ход, придърпвания, високи обороти при палене, пропадане на обороти и всякакви аномалии, всичко изчезна. Сега е наред втората сонда (след катализатора). Моля ако някой колега със същия двигател знае колко ома трябва да е да сподели.
-
Може само едната. Но е вероятно да започнат и останалите да се обаждат. Поне при мен така се получи. Със същия двигател съм.
-
Проверих двигателя за течове-нямам, pcv-то работи. Следващата смяна ще я направя в Бултрако с тяхно масло, но това ще е догодина. Ако има някаква разлика ще пиша резултат. Благодаря за отзивите относно харча на масло при колеги със същия двигател.
-
Някъде между 1.5-2 литра на 10 000 км се получава разход, Мобил 5/40 е маслото. Изразено е основно при извънградско шофиране. И моята е с газов инжекцион монтиран някога някъде в Италия. Преди да се примиря с най-вероятното (маслени сегменти) ще огледам хубаво за течове и дали е наред PCV клапана, ще пиша резултат.
-
Здравейте, колко милилитра са от макс до мин на щеката на D16V1? Искам да засека колко масло "похапва" мотора
-
Аз сложих грес за шарнири (черна на цвят, не помня марка) около 100 мл погълна. Дърпа се маншона на рейката при пълен десен волан и се гресира до колкото е възможно в кухината, която се открива. Трябва да се свали резонатора за достъп до маншона и да се разхлаби скобата му за да може да се издърпа. Вероятно е по-добре да се свали и гресира цялостно рейката, но аз нямах условия за това. В тази тема има повече инфо: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=91709&do=findComment&comment=1057444538
-
Моята почукваше едва доловимо когато я купувах (220 000 км), в момента е на 250 000 и е нещо страшно, особено по павета. Имаше момент в който рейката беше толкова суха, че скърцаше при въртене. Така карах цяло лято. Предполагам, че ако не се бях забавил толкова за смазването можеше да изкара още без да се разтропа толкова
-
Аз лично я смених по препоръка от сервиза. Старата беше в отлично състояние, но според мен е добре да се смени ако е на много км двигателя. Моята беше на около 230 000 тогава.
-
И при мен го има това бучене. Забелязвам обаче, че е най-силно между 3000-4200 об/мин. След 4500 значително намалява. Двигателя е D16v1 на 250 000км, реглаж на клапани не съм правил. При теб колега след реглажа ли се появи този шум?
-
И при мен скърцането напълно изчезна след смазване с грес за шарнири.
-
около 1000-1100 на бензин и 1200 на газ -това на d16v1
-
Здравейте колеги, става въпрос за Сивик 2002-ра 5 врати. да споделя как случайно направих една "екстра" на колата си. По принцип на моята автоматичното на шофьорското стъкло е само за сваляне, т.е сваля се прозореца до долу без да е необходимо да се държи копчето. Опция автоматично вдигане нямах. Вчера за беля ми спря механизма - оказа се блокирало и силно замърсено моторче. Следва почистване, смазване и сглобяване. Интересното е, че при сглобяването съм обърнал статора на 180 градуса. Накрая след поставянето на кората и момента за проба - изненада. Бутона работи наобратно. Малко е объркващо, но ще покарам така да видя дали не е по-удобно вдигането да е авто.
-
И при мен го има това скърцане Сивик 7 ген 2002г. Появява се след каране по паваж и други неравности от този тип. След 10-15 км по асфалт скърцането изчезва. В сервиза ми казаха "карай си така". Направо на моменти се чудя как Хонда може да скърца по този начин. Ще опитам смазването, което е помогнало при колегата borko 30 и ще пиша резултат.
-
Здравейте колеги, сивика ми е 2002 г. 1.6 vtec с ГИ. Имам проблем с веригата на подгрева на първата ламбда сонда, който за съжаление остана и след поставянето на нова. Подгрева се управлява по маса от компютъра. До буксата на сондата стига напрежение от 9 волта а не нужните 12 . Моля колега със същия двигател да сподели колко ома трябва да е съпротивлението на оригинална сонда за този модел.