Jump to content

borkogeorgiev

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно borkogeorgiev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    varna

Последни посетители

1415 профилни разглеждания
  1. Полуоската не се откача от кутията, отвива се гайката на външното каре, при мен с леко почукване карето се отлепи от шлиците на шенкела без проблем. Шарнира също се изби сравнително лесно. Сега, ако я някой ръждясал кош, вероятно ще даде зор. При добра организация, цялата процедура по смяна на шарнира не отнема повече от час и половина.
  2. Здравей, да точно тези са шарнирите и биалетките. Ще отговоря и на поста на колегата по долу, за шарнирите Lemforter ми казаха че са хубави и държат, за биалетките 555 ми казаха че са оригинални, но и мен ме съмнява, разбира се че за първоначално вграждане са съвсем други. Не обръщам чак такова внимание, важно е да не са от евтините китайски боклуци, 80-100000 км, да изкарат, ще е добре.
  3. Подкрепям напълно това за поява на шум и скърцане на долните шарнири в топло време след определен пробег. При мен се появи на около 160 000 км, Акорд 8, 2.4 бензин, автомат, 2010г. В началото не обръщах толкова внимание, но предницата се разхлопа след още 50-60000 км, и преди две седмици се наложи да я вкарам в сервиз на приятел. След смяна на двата долни шарнира, скърцането при ниска скорост изчезна, но хлопането остана, няколко неприятни почуквания в предницата при влизане в дупки, неравности. Последава пак влизане в сервиза и след повторен оглед, нямаше какво друго да направим, освен да сменим и двете биалетки на реактивната щанга, всичко друго по предницата си изглеждаше напълно здраво. Държа да отбележа че старите биалетки /оригиналните/, бяха без луфт и стегнати, но това явно не е критерии че са здрави и няма да хлопат. Краиният резултат, сменени два долни шарнира и две биалетки и проблема при мен е решен, няма хлопане, чукане и скърцане вече. Та съвета ми е, като тръгнете в тази посока, сменяйте и биалетките, трудно се хващат че са заминали. За справка, долни шарнири Lemforder и биалетки 555, уж оригинални, около 160 лв. общо.
  4. Колеги, някой знае ли дали въпросните втулки от лявата и дяснатата страна на рейката са едни и същи като размери. За ел. рейката на Акорд 8, 2.4 бензин питам.
  5. Малко информация относно втулките които предлагат руснаците и по точно сайта който е постнал колегата https://m.vk.com/hondareika. След като и моята рейка се рахлопа от дясно на около 150000 км., Акорд 2.4 бензин, автомат, 2010г., реших да поръчам въпросния комплект от тях. Пристигна втулката за около месец, сменихме я в сервиза, влезе плътно както трябва, на пръв поглед всичко точно. Покарах известно време, разликата беше осезателна, няма чукане, хлопане и т.н., но температурата на вън беше около 2-3 градуса. Започна да се затопля времето и при около 15 градуса се появи отново въпросното неприятно чукане, дори се чува и доста по силно, което ме кара да си мисля че метала от който правят самата втулка се разшрява при по топло време и от там идва луфта и чукането. Преди няколко дни отново беше студено и чукането пак изчезна. Обмислям да купя оригиналната гайка и втулка от ЦРВ, и да се прави при стругар по моята стара гайка която запазих, та да видим този път какво ще се случи. В магазин ми обявиха цена 80 лв и около 20 дни срок за доставка.
  6. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: (39.95 +11.95 + 54.56)*1.9675 = 209.47 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  7. След разговор с Фебест и поръчка, прилагам стоковата разписка с номерата на двете карета, като първото е дясното. Гарантират ми че това са двете карета за моята кола. Утре съм в сервиза и ще се разбере.
  8. Колега, може и да си прав, но аз снимките не ги гледам, твърде вероятно е да са примерни. По важно е номерата да са същите, в понеделник ще разбера.
  9. Здрвейте, тъй като въпросните вибрации се появиха и при мен извън града /Акорд 8, 2.4, автомат, бензин, 2010г./, и днес при смяна на гумите установихме че и в двете вътрешни карета има страничен луфт, като във дясното е по голям, ще се опитам да обобщя по това което четох тук в темата и гледах в сайта на Фебест България. като дясно вътрешно каре /от страната на пасажера/ в сайта ми излиза това: https://www.febest.bg/index.php?route=product/product&product_id=20129 като ляво вътрешно каре /от страната на шофора/ ми излиза това: https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=0311ACC22RH&description=true Днес разговарях с една служителка от Фебест, да ми потвърди че това са двете въпросни карета които съм постнал по горе, но беше леко неадекватна и не можахме да се разберем. Изпратих и номер на рама, но все още нямам отговор от тях, така че в понеделник ще се занимавам пак. Ако греша, нека някой колега ме поправи.
  10. Сервизът за кутиите е на Цанко, под двете кули във Варна, забравих му името, обслужвал съм автомати на предните си коли там, нямал съм ядове, но може и да не са много в час с Хондите, аз за това отидох в официалния сервиз, там само ги питах.
  11. Благодаря за уточнението, интересно че сега си погледнах фактурата от Бултрако-Варна, взели са ми 121,50 за 3 литра масло и труд, но филтър не са сменили, не знам защо, при положение че можеха да ми вземат още някой лев. Това е номера на рамата, ако някой може да провери ще съм благодарен: JHMCU26809C221010
  12. Това е маслото колега, на първия линк който си пуснал, mobil-super-3000 5w-40, вече съм го купил, но другия път ще се възползвам, благодаря за насоката. Рейката на този модел е електрическа. Преди да сменя маслото на кутията е Бултрако, ходих и до друг сервиз, погледнаха във някаква програма и ми казаха че филтъра на тази кутия е вътре и не се сменя.
  13. Ще сменям и аз тези дни консумативи ,акорд, 2.4 бензин, автомат, 2010 г. 201 к.с., 190 к реални, купих я 1013, още гаранционна на 80 к, до тук смяна на масло на 10 000 км, 5–40, Мобил 3000, намирам го уж оригинално, маслото на кутията го смених в Бултрако на 125к, и вече му е време пак, но там нямат апарат който да го издърпа до край, така че една част си остава от старото. Филтрите си ги купувам пак от познат, Man масления, въздушния Japanparts или нещо подобно, на климатика забравих марката, сменям ги и тях с маслото разбира се, но всичко е много бюджетно за разлика от масовите немски по висок клас автомобили. Колата е в перфектно здраве.
  14. Днес намерих накладки TEXTAR на 82 лева с отстъпката която ми правят. Мисля да ги взема, ползвал съм от марката преди време и нямах проблем.
×
×
  • Създай нов...