Jump to content

gcivic

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gcivic

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

587 профилни разглеждания
  1. Golfy, би ли споделил точното наименование на софтуера за принудителна регенерация, понеже не откривам подходящ в Google Play, благодаря.
  2. Здравейте, След дъжд или измиване на колата централното заключване дава проблеми, които са: отключване и заключване по време на шофиране и невъзможност да се отключи с дистанциооното. Бързо се оправя, но се притеснявам да не стане по-лошо. Някой има ли идеи на къде да се насоча? Дали прониква вода някъде и да дава късо? Огледах заключалките, но не са мокри...Благодаря.
  3. И моята, ако не подам повече газ при потегляне потреперва и така вече 95хил км. Относно педала на съединителя - винаги е бил твърд и така вече близо 7 години.
  4. Здравейте, пиша за подобен проблем....Civic 1.7 ctdi 2003Преди 2 години започна да изключва турбото и да минава в авариен режим при ускорение най вече при изкачвания или като е натоварена колата. При диагностика излезе нещо като high boost pressure или високо налягане в турбината. Свалиха я и я изчистиха нямаше проблем известно време и след това пак се появи този проблем като зачести особено при изпреварвания. Забравих да отбележа, че при изключване на колата и изчакване няколко минути излиза от авариен режим и с течение на времето жълтата лампа check engine изгасва. Преди година въпросната лампа започна да светва и при запалване на колата при диагностика излезе грешка в maf сензора / дебитомера/ но докато беше закачена колата за компютъра дебитомера си работеше без отклонения. От известно време влиза в авариен режим постоянно дори и при градски условия. Въпросът ми е дали е от дебитомера...? Моля nkalev да пише дали е решил проблема ..Мерси!
×
×
  • Създай нов...