Jump to content

eyeless

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно eyeless

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V,2000г,124к.с.,4х4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia
  1. Не знам какво е това на снимката но за съжаление не е моята част .
  2. Здравейте! На живо не съм го виждал сензора, но би трябвало да изглежда така: http://www.aliexpress.com/store/product/Knock-Sensor-OEM-30530-P2M-A01-for-HONDA/301124_435813362.html. За манипулациите ме притесняваха запояваните кабели че може би се променя съпротивление което е важно, но наистина щом е пиезо и генерира ЕДН не би трябвало да е проблем, въпреки това бих го сменил (в момента е залепен . Оказва се че го няма на d16w1 и е дефицитен по моргите(още не съм намерил). На мен глава и блок на d16w5 без нищо по него, дори без капачка за масло и детонационен сензор ми струва точно хилядарка .
  3. И така ... в крайна сметка след известно умуване реших да взема друг двигател вместо да правя ремонт на стария. Двигателя който взех е от ударена кола, неизваден, имах възможност да го запаля да видя и чуя как работи.(и стария работеше добре като взимах колата). Понеже ми го продадоха гол, се наложи да му се прехвърля и сензор за детонации от стария мотор, който се оказа счупен, правен, запояван и т.н. Обадих се да питам търговеца на двигатели за сензор но той ми каза че бил продаден - винаги се чупели от незнаещи майстори и имало голямо търсене за тях. Някой имал ли е вземане-даване с такъв сензор, подлежи ли на манипулации, има ли нещо критично при него. От сервиза ми казаха че е на трудно място сложен и се стяга с голям момент което значи че е добре да се монтира при изваден двигател от което следва въпроса да рискувам ли със стария, защото нов може трудно да открия.
  4. двата явно са различни, но доколкото разбирам единия е точно като за моя двигател (d16w5) - читав ли е и продава ли се?
  5. Добре, стана ми ясно че за двигатели d16w1 и d16w5 блока и коляновия вал са еднакви и имам малко по-голям избор . Въпроса ми беше лошо зададен. Благодаря за отговорите.
  6. Още не съм я виждал лично така че и снимки нямам но ще опитам утре да снимам. Също така не съм търсил вал/двигател, но като гледам обявите май по-скоро ще продават цели двигатели(което може и да е по-оправдано финансово). Не разбрах от коментара на колегата fenabg дали валовете са различни - струва ми се че сравняваш други мотори а не д16в1 с д16в5.
  7. За съжаление колегата Markony се оказа прав - вала не е оцелял (не става и за шлайфане). Сега ще трябва да търся колянов вал или друг мотор. Имам следния въпрос - колянов вал от д16в5 и д16в1 един и същ ли е (нали уж в главите е разликата на тия мотори), че в1 по-често се среща?
  8. Колеги, понеже известно време нямаше съществени мнения във форума по случая ми, реших направо с майстори да говоря. Някои от тях доста ме наплашиха, но вчера в крайна сметка я оставих на сервиз да отворят картера и да я видят в какво състояние е отдолу. Там също заподозряха биелен лагер(най-малко), така че сега стискам палци да не съм я прецакал допълнително че я карах около 50км след разтропването(внимателно). Ако е само лагер за смяна всички биелни ли се сменят или само прецакания? Благодаря ви много за мненията! Не очаквах по клипче да съвпаднат толкова диагнози . Ще пиша като има развитие.
  9. Бях там, с тях се съветвам. Относно преслушването ми се струва че е по добре да е w5 мотор, но ако не се намери и твоя ще чуя. Мерси!
  10. Здравейте, колеги! Преди около месец си купих ХР-Вто от снимката d16W5 4X4 4врато с газ от собственик. За съжаление не можах да му се порадвам дълго - навъртях му около 1000км и двигателя се разтропа. Тропането на двигателя се случи на път като в началото беше едва уловимо и при преминаване на по-горна предавка изчезваше и като набере обороти се разтраква по силно. След това дойде магистралата там трябваше да карам по-бързо и мотора тотално се разтропа и сега звучи ето така: (имам и още клипчета ако някой мисли че може да чуе по-добре ще ги кача). На две независими места ми казват като вдигнат капака и чуят мотора че е за основен ремонт, както и че осн ремонт е скъп и по-добре друг мотор. Потърсих друг мотор и намерих - струва 1000лв от английска кола 2003, като двигателя е на колата и пали по-добре от моя като му врътнеш ключа. Забравих да погледна на колко мили е а и не знам какво точно да му гледам на другия мотор(казват че нямало смисъл да се мери компресия защото на хонда трудно се хващало). Давайте идеи и съвети как да се ориентирам дали мотора е читав че явно отива на смяна работата или поне някой колега с такъв мотор в Сф да го прислушам как работи да се ориентирам как трябва да звучи. Благодаря!
×
×
  • Създай нов...