-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно honda_accord1.8
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 1.8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Интереси
Automobiles..
-
Момчета, здравейте! Как сте? Не пиша напоследък защото засега съм се заел твърдо да правя поне няколко засичанки на пълен-пълен резервоар, за да съм сигурен като някаква осреднена стойност... Получих инфо от предишният собственик, че последните 2 год не е била особено карана колата (повече са си ползвали малка градска кола..), не знам дали не се е отразило твърде толкова сериозно това, че съм сменил свещи, масло и филтри....тръгнах и малко да се `състезавам` по аутобаните ( с цел да я "продухам" уж.....по съвет на един майстор тук...)...та, след каране 500 км(смесен 2/3 към 1/3) ми даде 10 л/100км.....последно засичане правих на 200 км дълго...даде 8 л .... Дано боравя правилно с пистолета, т.е. всеки път еднакво да пълня... сега дойде и топло време, летни гуми....не знам дали е комплексно всичко...дано е верен разхода! Но ще направя още няколко засичанки и на по-дълги и на по-къси, за да съм сигурен че е влязла в релси.. Поздрави,
-
Момчета, една питаница... (и момичета, ако има сред вас.. ) Тези дни правих за пореден път засичане пълен/пълен резервоар и ми се случи нещо, на което до този момент не съм обръщал особено внимание..( в смисъл не помня как точно съм реагирал в предишни случаи..) След напълване на резервоара до горе ( спиране на пистолета и брояча на колонката) покарах 100-тина км и отидох на същата бензиностанция на същата колонка и пак по същия начин пълня до спиране на пистолета. За 100 км пистолета беше спрял на 7.78 л (за тези 100 км /80 на дълго/20 градско). Супер! Да, но тогава (за да бъда сигурен, че не сънувам :-D , пак натиснах пистолета 2-ри път и се допълни до 8.5 л, след това още веднъж натиснах и се допълни до 9.1 л.....?!!.... сигурно сте го правили, но аз за сефте се усещам......досега винаги съм пълнил до 1то спиране на пистолета ( като в този случай излиза 7.78 л, невероятно адекватен разход!..) Моля споделете, ако някой има опит със бензиновите апарати/колонки...каква всъщност е логиката на работа/ 'чалъм', защото сега на съм сигурен, брояча ли се върти само, въздух ли вкарва (знаете бензина се пени повечко накрая към гърловината.).. аз ли бъркам нещо.. Мерси! Поздрави..
-
Колата, както споменах е на 90 000 км закупена (склонен съм да вярвам, 4е наистина е така, тъй като има особени белези на запазен автомобил.....разбира се не на 100% сигурност..) и от самото закупуване до момента няма разлика в усещането при управление. Няма прекъсвания при ускорение, празен ход стабилен (с предишни автомобили съм имал проблем с моторчето за регулиране на обороти на празен ход..), също така не усетих никаква промяна в ускорение на автомобила и след смяна на масло, свещи и въздушния филтър. Също така съм изцяло източил антифриза и съм сложил нов. Мисля, че няма загуби, отоплението работи като по часовник, предполагам и термостата е изправен. Дадоха ми идея за проверка на термостат или температурен датчик в сервиз, все още не съм го направил....ще комбинирам с проверката за която ти даваш идея за дистрибуторна капачка, запалителните кабели и EGR....
-
Колеги, здравейте! Опитах се да потърся казус като моя сред темите, не успях да намеря, затова пускам, като нова тема/запитване.Отскоро съм собственик на Хонда Акорд 1,8 бензин ( 2000 г. / CH6 / 100kW / 136 hp / hatchback, механична скоростна кутия) и от самото начало установих (поне за мен) проблем с разхода на гориво. По каталог: 11,5 l / 8,6 l / 6,9 l / 100 кm, в реалност обаче нито една от тези цифри не постигам, като разбира се винаги имам предвид един аванс от около 1/1,5 л повече от данните на производителя. Градско 14-14,5 л/100, и по-странното за мен, на дълго, с големи старания да сменям скоростите на 2500-3000 оборота и да поддържам 90-100 км/ч, твърдо 10 л/100 км ! Колите са ми хоби, сменил съм около 10-тина досега (все употребявани), досега такава разлика с данни на производителя не съм срещал!?? Honda карам за 1 път... по повод казуса съм направил първото за което всеки се сеща: Смяна масло (Castrol 5W 30) и филтър, свещи (NGK), въздушен филтър.... и Авто-диагностика в два сервиза (Нефирмени на Хонда) и в двата сервиза уредите им не засичат никаква грешка от типа Ламбда-сонда или каквото и да е... единият механик звънял в сервиз на Хонда и от там го "успокоили", че те Хонди-те горяли малко повече..?!?!.. Колата тежи 1435 кг, не знам дали съществува някаква неуспешна зависимост между тегло/двигател/скоростна кутия точно за този модел, но съм карал и други "тежки" автомобили без такива разлики със заводските данни за разхода и затова се обръщам за съдействие към вас...за съвет, за инфо или някой да потвърди дали това всъщност е реален разход за модела! Ако ли не, идеи какво бих могъл да предприема, или какъв би могъл да е казуса... колата е на малко км (90 000) и е поддържана с редовно попълнена сервизна книжка (ако това има значение..)..Благодаря предварително, колеги!