Jump to content

thuglife90

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно thuglife90

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Golf 3 2.0 115hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. При евентуална покупка на икономик, изпускателния колектор ще бъде сменен още следващия ден. Засега ми е все тая дали ще е в купето на фастбек или хеч. Единствено ще ме дразни известно време броя на вратите, ако взема хеч, но и с това ще свикна..
  2. Не мисля, че 114кс на купе 1 тон са малко, дори и с по-дълги скорости, така че ме устройва откъм вървеж. За засилване на тоя етап не мисля, без да знам как върви, щото съм карал коли и 190кс, дето не могат да отбележат присъствие след 160км/ч, така че засега засилване няма да коментирам. Не е за пренебрегване разходът, тъй за това най-често човек бърка в джоба си. Откъм "вървене" предполагам (просто предполагам) 1.5 иконома и 1.6 113кс мисля, че ще са със сходно дърпане..
  3. Така задавайки ми въпроса - не знам. По-добре с нещо ме убеди, отколкото да тестваш доверието ми към теб. По-добър избор по отношение на цена, разход, скорост, надеждност? д15 икономичния втек в момента преобладава като избор измежду обявите, не знам защо.. 1.6 по-рядко се срещат
  4. След доста четене и интересуване относно двигател на предстоящата ми покупка на Хонда, нещата отидоха към 1.5 114кс VTEC-E. Като цяло отзивите към този двигател са 99% положителни, така че смятам да се доверя. А вече дали ще е з6 в хечбека или з8 в фастбек - все тая. Тенкю за подкрепата и съветите
  5. Гледам, че повечето споделяте сходни, да не кажа едни и същи проблеми, които пък от друга страна не са нищо особено, а по-скоро дразнещо. Надявам се покупката ми да не е сред харчещите масло, пък нещата по интериора ги приемам за дреболии. Събрах достатъчно(мисля) инфо за конкретен модел/двигател, сега остава само да качат някоя по-запазена 'онда по обявите и да я грабвам. Благодаря на всички за мненията
  6. Не виждам никакъв смисъл в това да пишеш нещо, което няма нищо общо с темата. Щом се оглеждам за конкретен модел, а неговата цена е около 3000лв, защо ти беше да ми препоръчваш RSX-a за 9000лв !?
  7. Определено тоя лагер си е често срещан. Дори и при сегашната ми кола ромоленето не е мираж, но явно всеки се успокоява с това, че щом колата върви - проблем няма. Само за примера - Тръгва се за море - София-Бургас. На магистралата на 300км от София блокира трансмисията и единствения начин е платформа. Пътна помощ взимат средно по 3лв на километър - ето ги 900 лв. С каквато и уговорка да сте с тях, под 500 няма да ви вземат. Е не е ли по-добре да се смени когато му е дошло времето ?
  8. Малко ми е трудничко да го приема този разход, (ако може така да се каже) щото съм свикнал с разход (все за бензинови коли говоря) около 12-13/100 градско, като досега не съм имал случай да карам кола, която да е под 10л. градско. Стигал съм и до 17/100 с БМВ 318is (140 мулета). Започвам да се замислям колко много съм изпуснал, пренебрегвайки японското Мерси за споделеното, оказахте значително влияние относно избор на следващата ми придобивка
  9. Като цяло не съм от онези, дето карат кола докато грохне и накрая я пускат за продажба. Обичам да пазя, а и имам слабост към колите въобще. Обичам интериор и цялостното състояние на колата да бъде на ниво, понеже често ми се налага да пътувам по 300-400 км и е излишно да обяснявам колко е неприятно да те остави колата някъде насред пътя, само защото си бил немарлив или си пренебрегнал някое нейно "желание". Значи ще се оглеждам за ръжда, явни удари, салон (щото и той донякъде говори какво е отношението на собственика към колата) и не на последно място работата на двигателя. Засега се спрях на д16-ка 113кс или 125 с ВТЕК. Колкото до разход - не карам икономично, а обичам да се изтеглям по-бързичко, така че разход до 14/100 газ градско ми е съвсем поносимо (в момента ми е горе-долу толкова) за София. Колкото до фаровете - не съм любител на псевдо-ксенонови "уредби", освен ако не е фар с лупи, тъй като прекалено много хора има по улиците, дето на обикновен рефлекторен фар слагат ксенони, та чак да ти изчегърта ретината ПС: Едно бързо въпросче: https://www.drive2.ru/r/honda/4053239664633461346/ обикновена англичанка 95-97 год https://www.drive2.ru/r/honda/4053239664633456177/ пак англичанка, но фейслифт 98-99г ? Правилно ли съм разбрал?
  10. Смятам да се доверя на здравината на някоя по-запазена д16ка, макар че и 1.5 ВТЕК-е също е алтернатива. А какъв разход ти дава г/д ?
  11. Ок, пичове. Мерси за мненията, наклонихте везните към японска д16ка, пък вече когато намеря читав индивид, ще се похваля :-)
  12. Мерси за изчерпарелното инфо. Лагерът на съединителя ми е познат как шуми, понеже в момента е така при сегашната ми кола. Да разбирам значи, че двигатвлите на японки и англичанки са едни и същи, разликата е в интериор и купе, така ли? Ако е така - какъв фактор са тия разлики по отношение на цените като поддръжка, или са си почти еднакви? Засега съм се спрял на 1,6 било то с или без втек, стига да попадна на запазен екземпляр, но малко ми е зор да не нагазя в лука с нещо, което иска повече пари, отколкото мога да дам
  13. Разбрах те идеално. Интериорни недостатъци като таван и дръжки не са фактор на тоя етап, тъй като доста тавани съм претапицирал, а дръжки се сменят. Доста ме притеснява избора на двигатвл, тъй като го избирам единствено по критерий конските сили да са около това число /115/, но реално нямам представа дали е издръжлив и не толкова претенциозен двигатеел. Всички модели си имат слаби/ненадеждни/дефектни двигатели, както Фолксваген голф 3 - 1.4, Бмв 316 и т.н. За какво да се оглеждам при оглед/покупка, че да ми светне дали е продухана или що годе поддържан двигателя?
  14. Здравейте, настоящи и бъдещи форумни колеги. Досега съм карал няколко марки коли, като Фиат (пунто 2000г), Ауди (100), Бмв (318ис),Фолксваген (Поло 2000г и Голф 3). През годините както аз, така и семейството ми, сме залагали все на немски автомобили и като цяло сме били доволни. Разбира се всички марки/модели си искат през определено време посещение в гаража/сервиза и се свиква с факта, че колата е един непрекъснат разход, но и необходимост. Като цяло съм нов във форума на Хонда, но в интерес на истината съм почитател на марката от доста време. Предстои ми смяна на автомобила и съм пред сериозна дилема с какво точно да бъде сменена - ясно е, че ще бъде хонда, но каква? Не съм много запознат англичанки-японки коя е по-добре, както и двигателите им. Засега съм се спрял на Сивик 6ген фастбек, а двигателят, който мисля, че ще ми пасне добре е 1,6 113кс без втек. Търсих мнения за въпросния модел/двигател, но инфото ми се струва оскъдно и затова реших да се допитам. Колата трябва да е с климатик, така че не знам ако заложа на 1,4 90кс дали няма да ми е слабичка. В момента цените са около 2000-2600 лв, но разходите като обслужване не знам какви ще са. Моля собственици на този модел/двигател да ударят едно рамо - как са цените по поддръжка на тва животно? Колко излиза обслужването - всички филтри, ролки, ремъци и водна помпа. Моля да споделите мнения дали съм се насочил към подходящ двигател, или да се преориентирам към нещо от същия клас, но друг двигатвл?
×
×
  • Създай нов...