-
Мнения
56 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно REDASI
-
Ранг
HONDA TEAM
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
РАЗГРАД
-
Интереси
ХОНДА, ФОРМУЛА 1
-
Здравейте , съфорумци!Искам да споделя проблем с моя Акорд ,а именно: Когато колата е в движение , най-вече на четвърта или пета предавка и нагорнище се чува циклично тропане от двигателния отсек. А когато двигателят работи на неутрална предавка , при форсирането му не се чува тропане.Моля , ако някой е срещал или чувал за подобен проблем нека го сподели.
-
Здравей ! Може ли да обясниш как свали тавана?
-
Акорда ми е производство 97 .Колата е нестабилна , купето се накланя наляво-надясно.Предните амортисьори са сменени , но това неподобри стабилността.Три стенда е преминавала ,които отчитат че всичко е ОК.
-
Ок,задните амортисьори ще ги сменя.Но това ли е единствената причина за нестабилността...?
-
Здравейте! Проблема е следният: при пътна настилка с неравности колата става нестабилна, накланя се наляво/надясно , а понякога задницата все едно подскача.Сменени са предните амортисьори .Минавала е 3 различни стенда , като резултатите за задните амортисьори са добри ( примерно -61% , с малки колебания според тренд).Окачването е проверено , без открит проблем.
-
Ако са за Акорд 97 може да се разберем .ПИШИ НА ЛС
-
Браво, за твоята красавица и честито на теб.
-
Здравейте , съфорумци!Проблема е в провиснала тапицерия на тавана на Акорд 97.Въпроса е как да сваля кората на тавана за да се претапицира?Някой правил ли го ?Струва ми се ,че за да сваля кората на тавана , трябва да се разглобят доста неща.
-
Благодаря на всички! Ще сменя предните амортасьори и проверя задните тампони
-
Здравейте,съфорумци!Моля за съвет, относно нестабилност на колата при неравен пътен участък.Колата се люлее странично и "подскача" предницата при преминавене през неравности.Например : вчера карах на магитрала Хемус ,по пътя към Варна и при неравните участъци ( грапав асфалт и други неравности) колата ставаше трудна за управлени, като ми се наложи на места да карам с 80, 90 км/ч .За информация: и четирите амортисьора ,тествани на стенд имат показания около 50%, което означавало, че са добре ; предницата на колата е наред ,отчетено на стенд .Какъв е проблема?Моля, за вашето мнение!
-
Сменени на три пъти ангренажни и балансиращи ремъци ( сменените ремъци са нови , като първите два комплекта са на Гейтц , а настоящият е на Митсубихи) от различни майстори.Сменени са и опъващите ролки и няколко пъти водната помпа ( Смяната на водните помпи беше , в следствие на пренатегнати ремъци от " добри" майстори).Защо двигателя работи толкова шумно , че много се чува вътре в купето?Нормално ли е силно да се чува двигателя в купето?Защо има силни вибрации по волана и купето , като няма изхабени тампони на двигателя и центровката на балансиращия вал е ок. според майсторите?Колата е карана на пропан -бутан само някакви си 12000км. , като първите симптоми се появиха по-рано.Газ. уредба е Ловато с емулатор.Няма проблеми с оборотите- те са стабилни.Колата е отваряна за ревизия на ремъци 9 пъти.
-
Здравейте, съфорумци!Проблема е в това , че се чува почукване на празен ход( все едно работи дизел) от долната част на двигателя, конкретно от балансиращите валове, по твърдение на майстора.Възможно ли е това или е от нещо друго?
-
Едмунто , ти толкова разбираш(за казаното в първите две изречения).Сигурно така сме по-интересни.