Roni
Фен-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-6 PoorОтносно Roni
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Голямото Село
-
Здравейте, ползвам темата на колегата, извинявам се. Имам възможност да взема такава Хонда, но се чудя. Моля за мнения от вас, щом я карате(ако може обективни, не моето е най хубаво) 1. Направи ми впечатление, че CVT кутията е АБСОЛЮТНО неадекватна. Натискаш газта, бучи/ръмжи и не върви изобщо... Слагаш ръчен режим, тръгваш да сменяш, не иска да сменя, докато не отпуснеш газта. 2. Отзад седалките са АДСКИ неудобни и е нисък тавана, предните също не блестят изобщо с някакво удобство. 3. Като цяло ми прави впечатление, че материалите в купето са много зле, както и обезшумяването - наблюдавате и такова нещо и вие(въпреки, че е субективно) Благодаря предварителною ! Консидерирам закупуването на нова Хонда, затова питам. Като цяло, дилемата е между Инсайт и Джаз . Прави ми впечатление, че материалите в Джаз са доста по добри от Инсайт. За съжаление и двете са с ЦВТ кутия... не зная по принцип ли е така неадекватна ... Като добавим, че икономията НЕ Е кой знае каква, около 2 литра градско, мисля си, дали не се обезмисля Хибрида при това положение, освен, че ЦВТ-то е много бъгаво и материалите са доста зле като цяло... Единствения плюс е че Инсайта е на 29К РЕАЛНИ километра , и толкова. Джаза ще е закупен от чужбина от частник, с пробег до 80К км, ако може и по-малко
-
Благодаря Явно кораво зомбирани в тази тема Значи пиша за последно, явно със зомбирани фенове няма смисъл да се разсъждава... Пак почетвъртвам - това са барутници на 20 години момчета, няма какво да се лъжем , вие ако искате ги виждайте и като злато, все ми е тая Един такъв харчещ масло и гниещ кош,който нито има кой знае какъв комфорт, нито е обезшумен, нито е рядък или специален няма как да струва 4К лв. Толкова от мен по темата . Една обява за едно комби 1.5 втек стои шести месец по всички сайтове ... даже колегата спрял да я продава ... Доцев , твоята обява - Публикувано 03 октомври 2014 - 07:35 и тя откарва шести месец Та може да си говорите колкото си искате, фактите са такива , каквито ви казвам Изчезвам безкрайно, щото обичам да обменям идей с обективни хора, не със фанатици Ако съм обидил някого, не съм искал, извинявам се
-
Че то си е жива далавера Коня е 2014 година все пак - Възраст (г.): 1 г. А не на 20 години
-
Това е реалната цена : 3500-4000 да не го ворим за 5000 е научна фантастика http://www.cars.bg/c1061289
-
Това нещо е "na realni 12 000km." и ако това е така и ти още не си го взел за смешните 5,8 "К" , наистина трябва да се "захапеш сам за кайсиите". Скъпичко ми е,търся нещо, което да не заключвам изобщо, да не го мисля , да дам 1500-2000 лв да се кача и да си го карам. По скъпа кола си имам, трябва ми работна кола
-
Значи пак подчертавам, че изобщо не се заяждам ... да се има предвид Сега, искам да вникнеш че тези коли отдавна са морално остаряли и нормалните хора не ги зачитат даже и за нищо, затова ти казвам , че са абсолютни гробове - не ми се обиждай. Дават ги за по 100-200 евро (не гледай Аутоскаут). В тези коли няма нищо изключително, това не е мерцедес купе кабрио или Ауди S6 2.2 T - тоест най обикновенна и безлична ежедневка с грозноват дизайн и салон, необезшумена изобщо. То бива фенщина, сериозно , ама това е вече прекалено. Гледайте малко нормално на нещата. Еми няма да дам 3.5К за кола на 20 години с незнайно какъв разход на масло и съответно за основен ремонт. Оказва се, че това е проблем и не малък, като ви чета темите във форума, , похапват си масло тези сивици и това си е, а това не може да се установи с бъркане в задната дупка на колата а само с каране, тоест наливаш 3.5К в 20 годишна кола и чакаш да не е таралеж в гащите.Еми няма да стане съжалявам, здравият разум ми казва, че това не е оправдана инвестиция. Такава кола повече 1.5 - 2К направо граничи с лудост... Приятна почивка на всички
-
Тези хора вече се шегуват Honda Civic 1.6 16v хечбек, употребяван 5,199 ЛЕВА Септември 1998 170,000 км Газ/Бензин Ръчни 115 к.с. 1600 см3 4/5 врати
-
Просто бях спрял на едно място , доста кално, където спирам с Аудито на 20 години... На тръгване имах чувството, че калта ми бие по зъбите, не по калниците , просто е много зле! Представям си онези японските колички на какво дередже са тогава
-
Здравей колега, не може да не пали от Реле, релето контролира тока на зареждане на Акумолатора. Може да е изгорял електронният блок на запалването, това е друго нещо вече
-
Търся си безпроблемна кола, която харчи малко, без да продавам бъбрек или далак искам такава, за която не ми пука, дори и да не я заключа Фастбека е малко глупаво, защото всички шумове от багажника се чувст в купето
-
Драго, мислех си го - едно и също ли е? Не съм успял да почета...Някой може ли да даде малко детайли за просизводството...на тези сивици всичко се събира в Англия, или примерно на Сивика двигателите идват от Япония ,или нещо от сорта ...
-
Не мога да си редактирам мнението: Искам да подчертая, че не се заяждам ни най малко. Ляляме си и си "люпим семки" по темата, не случайно пуснах темата в този раздел. Аз си вадя и някой изводи де, за мен купуването на возило винаги е съпроводено със доста стратегически размишления.
-
Не ги виждаш, защото първо в Италия 1995 година Японките не бяха на почит и второ, никой няма да си играе да пуска такава кола в Аутоскаут... Такива гробове се продават в пакет с други коли на джамбазите и стоят захвърлени по ъглите на плацовете на автокъщите и никой не им обръща внимание,просто ги набутват в пакет с други по нови коли,като цената им не повече от 100-до максимум 400-500 евро или направо в моргите А в Германия/Австрия където се карат повечко са изчезнали... ама като сървъра на Опел форума - изяла ги е ръждата Така, че аргумента ти издиша За да не съм голословен- колко мислиш, че е платена тази кола? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423491062706971&slink=8zjjwq Ако отидеш сега с 1300-400 лева и е твоя Като сметнеш, че само трябспорта и печалбата са около 800 лева...
-
По принцип искам седан и значи, ще трябва да е Англичанка.Интериора на японките е доста скучен, не зная защо>Седалките са доста по гадно изглеждащи, както и средната конзола с парното... Дилемата по принцип е: Тойота Старлет - минус е намирането на части 2 употреба, но колата е ИДИОТОУСТОЙЧИВА.Както и намирането на самата кола.. Ако имаше донор,бих си я купил от Англия и бих си я обърнал, ама няма донор , тя ми е фаворит, като цяло е с по качествен интериор и Тойота е по безшумна от хонда в онези години... Тойота Корола - 1.6 - минус е малко по големият разход от Хондите, както и по скъпите части Хонда Лого - Минус е намирането на фейслифт интериора, другия е ужасен.Има една в мобилето с Лип-ове, ама като гледам какви мангали се въртят на снимките и какви тоталки - едва ли ще е тя...(що им искат по 3К на тия коли? ) Хонда Сивик, задължително седан и англичанка, другите са ми като лагерни колички, интериора е гаден и са много НИСКИ, а не харесвам ниски коли, особено за градска кола. 3-те врати също дразнят, бих ги преглътнал в Логото заради разода и здравината на колата. Хонда Джаз - тази навлезе защото цените на Сивика са умопомрачителни за 20 годишна кола.Ще е мааалко по скъпа, но ще е нова, нова концепция,по модерна и доста удобна кола. КАто цяло и доста здрава чета, разхода е доста долу също. Дайхатсо Сирион - 1.3 , 102 К.С. автомат хидротрансформатор Като си помисля, че изпуснах джаз автомат лек удар отпред , шибидах и на 45К мили за 300 паунда и ми иде да се захапя за ... кайсиите
-
Оф Топик - извинявайте, ама съм бос по темата. Това японска сглобка ли е? И ако такава, значи ли, че е по здрава/добре направена от англичанката. Защото аз точно в 6 ген. англичанка съм се заледал.