NTT
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно NTT
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
гр. Бургас
-
Снимах вин-а. След ровене в нета за вин-а на споменатата кола излезе: Страна на произход: Honda Automobile Co Ltd Китай Moнтажен завод: Хуанту фабрика Гуанджоу Година на производство 2009........Продължавам да се боря със себе си. Благодаря на всички взели участие в моето питане. Всяко мнение беше ценно за мен. Скоро ще завърша темата със споделяне на решението си.
-
Нещо ново момчета. Днес отидох пак при Хондата за да уточня, къде бърка търговеца. Дали в конете или в кубатурата. Оказа се най-добрия за мен вариант: Колата е 100 кончета с 1339 см3. Запазен салон с лека забележка по калника и лека вдлъбнатина отзад на капака. Незабележими са. Всичко друго е като ново. Волан, скорости...Пише, че колата е на 80 000 км. и е възможно да е така. Единствена следа по някакво износване имаше на педала на съединителя. Беше много леко износен в долния ляв участък. Предполагам, че колата е карана предимно в градска среда. Смутиха ме миниатюрните размери на всичко. Акумулатор, ДВГ, волан, скоростен лост, багажник, но пък всичко е привидно. Със сигурност обаче не е тясна колата и би събрала семейния ни багаж. Остава да навия домашните и да скачаме в нея, но...все още ми е, като играчка. В понеделник, ако рече Господ и съм решил да я купя ще я пробвам. Днес не успях.
-
Благодаря ти колега. Всъщност съм почитател на дизелите, газ - не обичам. Бензинови коли съм имал, но винаги съм ги "дублирал" с наличието на дизелов такъв. Както писах в предния си поуст, приоритетното ми каране е в града ни, а лятото - из плажовете на юг, вилата ми (до Карнобат) и един - два пъти почивка из Рила/Пирин. Сегашните дизели ги окепазиха с разните му ДПФ филтри, демпферни маховици, ЕГР, катализатори. Моят режим на каране им разказва играта в градски условия. На сегашната си кола премахнах всичко, но на по - новите вече се налага освен механична и софтуерна намеса, а да влизам в такива филми - не искам и, като че ли не си заслужава. За това поглеждам към тези мини ван-чета. Що се касае за багажното отделение на този Джаз ? Предлага същото място, което съм имал и в досегашната си кола + повече вариации чрез повдигането и лягането им...Мерих, че при свалена двойна седалка влиза дори колело. Това ме въодушеви.
-
Благодаря на отзовалите се. Преди малко получих още едно объркване касаещо изборът ми. Колата, която гледах е тази: http://www.cars.bg/c1028360 Много запазен салон, никакви следи от ползването му. Имаше лека забележка само по задната броня. Поправима е. Иначе - мокет, кори, стелки, волан, педали, дръжки...Като нови. Продавачът е писал: двигател 1.4 / 86 к.с. Оказва се според ауто-дата и Хонда бг, че в този двигател (1356 см3) се вграждат 100 кончета, а в ДВГ 1.2 ( 1158 см3) се вграждат 90 кончета. Слабият двигател вече ме плаши. От 1.2 ДВГ, какво да вземе човек ? Трябва да уточня този факт с продавача и, ако колата е с малкия ДВГ ще го пренебрегна. Що се касае за Акорд и Сивик. Хубави коли са, предполагам, но търся нещо от рода на Джаз, Пикасо Ц3, новата Мерива,Нисан Ноут, КИА Венга. Фаворит ми е обаче Хонда-та, а едно от условията ми е колата да е след 2009 година.
-
Здравейте момчета. Нов съм в този форум. Това е първото ми мнение макар и трансформирано във въпрос. Не познавам Хонда, не съм карал кола от тази марка и не познавам ДВГ на този автомобил. Искам съвет от вас - обективен и реален. Харесах си една такава кола. Харесах я заради това, че е практична, приятна, с актуална визия и твърде различна струва ми се. Приоритетното ми каране е в града на разстояния от 4-5 км. еднопосочно. Сутрин и вечер. През почивните дни пътуваме до вилата и обратно ( на 80 км. от Бургас), два-три пъти в годината почиваме на планина в Рила или Пирин ( около 500 км. еднопосочно) или за година вече ще изминавам от 10 до 12 000 км. Вече влезнах в 40-те и вече търся "друг" автомобил. Семейството ми е тричленно, като жените са повече в него. Притесняват ме обаче няколко неща: - Мислите ли, че това е колата за моето семейство ( аз съм висок 1.80, тежа 83 кг, жена ми е висока 1.70, тежи 70 кг., щерка ми е в пубертета, но расте с часове). - Не е ли слабичък този ДВГ със своите 86 коня и усеща ли се "задъхване" при работа на климатика ? Като задавам този въпрос изхождам от това дали с включен климатик и пълна кола няма да "нося" на гърба си пасажерите ? ( такава беше последната ми бензинова кола преди 16 години със семплите 60 кончета) - Удобна ли е Джаз за дълги пътувания ( дестинации от порядъка на 400-500 км.). Ще се радвам да прочета повече и за този двигател I-VTEC. Разбирам, че е надежден и икономичен такъв. В случай, че трябва да сравнявате с досегашния ми "аршин" ще напиша, че последната ми кола е била JTD 100 ( италиански CR) и излезе кола с двигател, които разбиха на пух и прах презумпциите за "жабарските" коли. За 8-9 години не ме предадоха и за миг с изключение на първоначалните ми разходи по вкарване на колата в желания от мен път. Тази кола сега я оставям на баща ми, защото морално и физически вече остаря, а най-големия ми проблем с нея е факта, че се кара на къси разстояния съпроводени с всички "неудобства" от вечно студения дизелов ДВГ. Надявам се, че като разход бензиновия ДВГ на Хонда Джаз няма да надвишава този на дизеловия - поне в града. Ще се надявам да имам и същата пъргавина и достатъчна мощ в нужните моменти... За сега съм харесал Джаза единствено и само, като екстериор и практичен интериор. За всичко останало ( возия, управление, надеждност) съм лаик ...Посъветвайте ме. Отворен съм да вляза в Хонда-семейството. Благодаря ви предварително.