chevys
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно chevys
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Bulgaria
Последни посетители
465 профилни разглеждания
-
Частите са купувани от БГ . За болтовете така прецених че е правилно , дали е ... всеки знае себе си . Колата пушеше но никога не ми е миришело на масло , дали катализатора нещо е омагьосвал аромата незнам , познати са карали зад мен питал съм ги , никой не ми е казвал да мирише на ... масларка един вид. Маслото си гореше в норма 1-1.5 л на 9-10000 км , зависи кога го сменям , но не повече. След наливане на марка масло със 3елеH цвят , без да споменавам марки (не искам да казвам че е лоша марка , или да правя антиреклама), ми направи впечатление първо че оттогава почна да го гори стабилно , отделно на дросела клапана беше все едно имаше 3елеHа паяжина по него .... След смяната на това масло , колата не прощаваше от 2 до 4 литра на 10000 км ! Като най фрапиращото беше след последната смяна , след 1300 км извънградско го немаше 1 литър !! Дали съм сгрешил с ремонта незнам , ще разбера впоследствие !Надявам се да е в положителна посока ! Поздрави
-
Само да попитам... на гумичките на клапаните ли казваш маслообирачи? - Да ! И аз да попитам, ти с очите си видя ли масления сегмент да се е затиснал в канала.. - С очите си го видях колега , и да беше стабилно залепнал Като цяло всичко е ок , чакам да направя пробег и да вдигна щеката без да ми липсва нищо отвътре , но това след като изхвърля това масло след 1000-1500 км
-
Гарнитура глава , гарнитура капак клапани , сегменти , маслобирачи , масло , маслен филтър , гарнитура всмукателен колектор , болтове за глава , една семерина от страната на веригата , нов антифриз ,свещи , въздушен и купе филтър : 650 лева грубо ( на цени в магазина , вече другото е от отстъпката която можеш да ползваш ) . не съм имал за цел да ги смятам точно , цената за труда отделно !
-
Резултата е налице , сега трябва да покараме малко и да видим ефекта от свършената работа : маслени сегменти , напълно залепнали..... маслообирачи - опечени ... както трябва... състояние на двигател : лъскав ... без никакви видими износвания. Някоя друга нова гарнитура , нови свещи , масло , филтри .... , болтове на главата ... Искаха да ме убедят че за Хонда сегментите били консуматив едва ли не.... Като цяло нито частите, нито труда беше скъп като пара... Надявам се да има ефект от извършената дейност ! Поздрави и безаварийни километри колеги !
-
Значи , поради недостиг на време нямам намерение да чакам поръчка от USA или някаде другаде из Европа ... ремонта започва в събота или неделя и ще видим кво ще излезе. Масло съм сменял на 8 максимум 9000 км , в началото ми гореше по по малко от литър , което считах горе долу за нормално беше на около 120000 км , или поне толкова показваше Обаче вече не се трае, ползвал съм МОБИЛ 5в30 , МОТУЛ 5в30 и РЕПСОЛ. Ако някой иска да помогне с точни данни за масло спецификация + букви или нещо друго , ще се опитам да се доверя и да взема такова. Силно се надявам да са само гумички ... ама едва ли , на този разход.
-
Някой ще даде ли конкретен отговор по темата ? Предлагат ми сегменти РИК и маслообирачи КОРТЕКО. Ако не се бъркам това бяха марките , гарнитура глава на БГА . Двигателя си работи нормално, няма странни звуци, тракания или нещо подобно. Следващата седмица евентуално ще се действа , дотогава ако някой сподели конкретно мение ще е добре. Също ако може да се сподели какви гарнитури ще са ми нужни освен на изпускателен и всмукателеон колектор и този на капака на клапаните. Има ли нещо друго което е желателно да се смени ? Благодаря
-
Има ли някой който е правил ремонт на такъв двигател? на 260000 км е колата Гори около 1 литър на 2000 км , при по бързо шофиране извън града , може да се случи и 1 л на 1000 км . Освен сегменти , гарнитура , маслообирачи , какво друго ще ми е нужно за ремонт ? Какво масло ще ми препоръчате , наблягам на масла със спецификация A5/B5 ili A1/B1 5w30 . Благодаря за вниманието .