Jump to content

bobsi

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно bobsi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 12.07.1974

Profile Information

  • Кара
    honda crv 3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен
  • Интереси
    хонди

Contact Methods

  • Website URL
    http://bobsi_erp@abv.bg
  • Skype
    Boyan Simeonov
  1. Проблема е решен ! Нов акумулатор! Всичко се оправи с това
  2. Здравейте . От година и три месеца карам Honda CRV 3 бензин ръчна кутия и нямаше проблем до онзи ден ,когато бях спрял на паркинг и след потегляне изгасна сама . И няма палене след това. Започнаха да се редуват всички видове символи за неизправности на дисплея. По трудния начин установих случайна ,че все пак като задържа на положение на контакт за поне 25 секунди , пак случайно чух че сработи бензиновата помпа, опитах и запали. На място си работи нормално ,като изключим символите за аварии на дисплея. Потеглих и след два оборота на гумите огасна. И така доста пъти. Не гасне от въртене на волана на място ,пробвах и това понеже е с ел.усилване. Викнах човек с диагностика на място и той успя да прочете това: EPS (Electric Power Steering) грешка № 23-03 CAN EngineSpeed Data ; №23-02 CAN Vehicle Speed Date Malfunction ; № 103- CMBS Brake Control Prohibition. Ако това може да помогне с нещо . Моля ако някой нещо се сеща да помага .Ще съм много благодарен.
  3. Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после чак натискам съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!
×
×
  • Създай нов...